Esikoinen haaveissa 2017

Kp 1 ja yk 6 starttaa siis. Kurjat fiilikset kyllä. Onneksi nyt on viikonloppu eikä töitä vasta kuin maanantaina.

Saattoi olla siis kemiallinen. Tai sit ei mitään. Mies näki myös väriä ja välillä tuntui että vain kuvittelin mut nyt taas kuukausi ootettavaa. Tekis mieli kysyä mikä omalla äitillä oli kun sen tiedän että vaikeaa oli tulla raskaaksi mutta en uskalla koska en jaksa sitä kyselyrumbaa häneltä mikä siitä seuraa. :sad001 ja olin varannut jo gynelle ajan mut sit oli pakko perua kun tuli tosi paljon yllättäviä kuluja. Nyt kesälle varattava kyllä uus aika.

Plussatuulia + :)

Voi olla että mie pidän täältä taukoa. Tuntuu vaan niin pahalta. Sen näkee sitten.
 
Pahoittelut Mirellan! Eihän yk6 vielä pitkä aika ole, vaikka tietenkin omalla kohdalla tuntuu ikuisuudelta. Mulla sisko kyseli äidiltä että kauanko heillä on mennyt yrittäessä ja muuta. Eli jos et henk koht halua asiasta jutella niin olisko sullakin siskoa joka voisi ottaa asian "ihan muuten vaan" puheeksi? Pieni tauko foorumilta voi auttaa saamaan ajatukset paremmin muualle.

Plussatuulia kaikille! :)
 
Mulla ei siskoa valitettavasti ole. Mut kavereille oon jutellu kyllä. Ei tuo sinäänsä pitkä aika, mut 7 kk tuntuu vaan itsestä kovin pitkältä. Toki niistä vain 2 kk nyt asuttu saman katon alla mutta nähtiin kuitenkin paljon myös ennen sitä. Mut joo, pieni tauko varmasti paikallaan[emoji4]
 
Mirellan, täällä kyllä tuetaan tollasissa, meillä miehen kans yritystä takana yli 2v, joten tiedän miltä tuntuu kun ei taaskaan tärpänny. Toivottavasti teillä tulis pian plussa :)
 
Kiitos Deb. [emoji4] Sen takia tää onkin nii mahtava kun täällä saa tukea :) nyt pieni happihyppy paikallaan, olkoon se sitten päivän tai viikon mittainen. Mut vähän sais ajatuksia muualle. Kesätyöt toki tekee sen tehokkaasti tuossa parin viikon päästä. Näitä määräaikaisen ihanuuksia kun kesätyö muulla kuin omalla alalla. Onneksi syksyllä jatkuu taas oman alan hommat :Heartred
 
Tämä ketju on kyllä aika hiljainen... :D

Mirellan toivottavasti tulee sulla mukava kesä ja saat jotain uutta irti vaikka onkin eri alan työpaikka :)

Itsellä tänään mieli maassa, kun tuntuu ettei mistään tule mitään. Opiskelurintamalla ihan päin prinkkalaa, eikä tämä vauvankaan saanti mihinkään etene.

Kotikisu kp15/33. Ovista odotetaan vajaan viikon päähän. Tallettelut tulee menemään suurin piirtein harakoille mun ja miehen aikataulujen vuoksi.

Teille muille plussatuulia ja parempia kiertoja! :Heartred
 
Hiljasta kyllä on. Mulla on piinaviikko alkamassa, ku maanantaina kp 28 ja kierto 28-34 pv. Tallettelut pitäs olla kohillaan vaikken ovista tikutakkaan. Kuvittelin jonku kiinnittymistiputtelunki itelleni, mutta saapa nähä.. Perjantaiaamuna testaan, jos ei oo menkat alkanu, ku illalla on työpaikan iltamat.
Mitä kivaa me sulle Kotikisu keksittäs? Jotaki mikä veisi ajatukset opiskelusta ja vauvajutuista.
 
Tsemppiä piinaviikkoon Fifi! Hyvä suunnitelma sulla testata vasta perjantaina ennen iltamia. Tuloskin pitäisi olla jo melko luotettava silloin :)

Hehe :D Onneksi mulla on töitä, jotka pitää jokseenkin kiireisenä. Ilman niitä jäisi kyllä aivan liikaa aikaa pohtia kaikkea mahdollista ja mahdotonta.
 
Heippa, Täällä kirjoittelee 30v esikoista kuumeileva :) Ku 4/17 ja sen jälkeen alko "täysiä" yrittäminen.. Viime kierrolla tikutin viivatesteillä oviksen, mutta nyt käytössä ollu digitestit. Nuihi digeihin en oo saanu minkäänlaista viivanvahvistumista, onko muilla käyny niin ? Nyt kp 18, että kaiken järjen mukaan oviksen ois pitäny jo olla, tai sitte jääny kokonaan tulematta.. Pitäs jaksaa nyt ootella 9.6 asti jolloin pitäs alkaa menkat..Toivottavasti tärppi kävis kaikesta huolimatta :)
 
Kiitos Kotikisu[emoji4]

Melko hiljainen ketju kyllä, mut ite koen tärkeämmäksi kuin vähän aktiivisemmat ketjut koska tässä oikeesti pysyy mukana vaikka ei kävis vähää aikaa yms. Ja sit jotenki aina tervetullut mukaan [emoji4][emoji106] en osaa selittää mut tän ketjun viestiä ootan eniten[emoji4]
 
Heippa, Täällä kirjoittelee 30v esikoista kuumeileva :) Ku 4/17 ja sen jälkeen alko "täysiä" yrittäminen.. Viime kierrolla tikutin viivatesteillä oviksen, mutta nyt käytössä ollu digitestit. Nuihi digeihin en oo saanu minkäänlaista viivanvahvistumista, onko muilla käyny niin ? Nyt kp 18, että kaiken järjen mukaan oviksen ois pitäny jo olla, tai sitte jääny kokonaan tulematta.. Pitäs jaksaa nyt ootella 9.6 asti jolloin pitäs alkaa menkat..Toivottavasti tärppi kävis kaikesta huolimatta :)

Mie oon tikuttanut ei näytöllisillä enkä saanu mitään aikaa. Parempi ollu ilman mut jokainen tekee niinku ite parhaaksi näkee
 
Pipsu tsemppiä loppukiertoon! :) Ovistestit on ihan kivoja suuntaa-antavia, mutta eihän ne täysin varmoja monestikaan ole. Eli mielestäni yhtä hyvät on mahdollisuudet, vaikkei plussaa olisikaan testiin saanut näkyviin!

Mirellan: mulla on hiukan samat fiilikset tästä ketjusta :cat: Välillä lueskelen ajan kuluksi muitakin ketjuja, mutta kirjoittelen vaan tänne. Täällä muistaa kaikki keskustelijat ja saa aina muilta vastauksia, mitä ikinä hölmöä tänne sitten kirjottaisikaan.
 
d95dacbef4b6f5f90f84b5654871b946


Mitä mieltä? Ihan "väärässä" vaiheessa kiertoa mut oon kuullu näistä testeistä niin paljon et näyttävät mitä sattuu.
 
d95dacbef4b6f5f90f84b5654871b946


Mitä mieltä? Ihan "väärässä" vaiheessa kiertoa mut oon kuullu näistä testeistä niin paljon et näyttävät mitä sattuu.

Mikäs kp ? :) Paha sanoa, viiva kyllä näkyy, omalla kohalla haamuilin eka tuolla testillä ja raskaus piti paikkansa (tosin olikin ku), mutta tee joku muu testi vielä vertailun vuoksi :)
 
Täällä tjottailua tää kierto,yk 4,kp 18. WomanLog ennusteen mukaan dpo 6,mutta nippailuja oli aika huolella 4 pvää sitten.

Tsemppiä kaikille,toivottavasti pian tärppää!
 
Täällä kp20 ja luulen, että ovulaatio oli tänään, ovistestit loppu, mutta täytyy luottaa kropan omiin tuntemuksiin :) Mitehä sitä saa nyt ajan kulumaan... 10 piiitkää päivää edessä ! Tsemppiä muillekkin :)
 
Mirellan, minunkin silmiin erottuu tuossa plussakuvio, mutta paha sanoa sitten testin luotettavuudesta... Ootko tehnyt uutta testiä nyt myöhemmin?

Itse olen kirjoitellut km:n jälkeen vain tuohon yleiseen raskaaksi 2017 -ketjuun, ehkäpä sillä, että omat viestit hautautuvat nopeammin... :D Mutta tämä ketju on kuitenkin kiinnostavampi, kun on samassa tilanteessa olevia. Meinaa kateus iskeä, kun suuri osa muissa ketjuissa puhuu imettämisen vaikutuksista ym, kun itse haluaisi edes sen yhden imetettävän!

Nyt tuleekin kesän ajan taukoa meidän yrittämiseen, stressaava kesä muutenkin luvassa. Ja ehtii varmemmin suorittaa opinnot kunnialla loppuun, mistä mies on ollut huolissaan. Syyskuussa sitten taas aktiivista yritystä. Todennäköisesti kuitenkin seuraan, mitä täälläkin tapahtuu ja taustalla tsemppaan teitä kaikkia (kuten tähänkin asti)!
 
Mirellan, minunkin silmiin erottuu tuossa plussakuvio, mutta paha sanoa sitten testin luotettavuudesta... Ootko tehnyt uutta testiä nyt myöhemmin?

Itse olen kirjoitellut km:n jälkeen vain tuohon yleiseen raskaaksi 2017 -ketjuun, ehkäpä sillä, että omat viestit hautautuvat nopeammin... :D Mutta tämä ketju on kuitenkin kiinnostavampi, kun on samassa tilanteessa olevia. Meinaa kateus iskeä, kun suuri osa muissa ketjuissa puhuu imettämisen vaikutuksista ym, kun itse haluaisi edes sen yhden imetettävän!

Nyt tuleekin kesän ajan taukoa meidän yrittämiseen, stressaava kesä muutenkin luvassa. Ja ehtii varmemmin suorittaa opinnot kunnialla loppuun, mistä mies on ollut huolissaan. Syyskuussa sitten taas aktiivista yritystä. Todennäköisesti kuitenkin seuraan, mitä täälläkin tapahtuu ja taustalla tsemppaan teitä kaikkia (kuten tähänkin asti)!

Todella samoja fiiliksiä kuin sinulla. Tähän ketjuun saa vastauksia [emoji4] en ole "uskaltanut" vielä uutta testiä tehä ja jättänyt sen tiedon tähän päivään kun menen muutenkin gynelle niin selviää varmuudella.

Ihanaa kesää Mangusti! Toivottavasti ehdit jossain välissä hengähtämään. Mulla myös kiireinen kesä tulossa, ei ollenkaan lomaa. Se on tämän määräaikaisen työn "ihanuuksia". Syksyllä jatkuu omalla alalla mut nyt kesäksi toiselle alalle.

Plussatuulia meille kaikille!:Heartred Tämän kierron olen ottanut vähän rennommin ja muutama raha-asia ratkesi parhain päin niin se myös helpottanut suunnattomasti tätä kesää.
 
Tsemppiä piinaviikkoon Fifi! Hyvä suunnitelma sulla testata vasta perjantaina ennen iltamia. Tuloskin pitäisi olla jo melko luotettava silloin :)

Hehe :D Onneksi mulla on töitä, jotka pitää jokseenkin kiireisenä. Ilman niitä jäisi kyllä aivan liikaa aikaa pohtia kaikkea mahdollista ja mahdotonta.

Ei se menny ihan suunnitelmien mukaan:) Testasin jo eilen ja kuvassa tulos. Perjantaina uus testi. Siitä piän kiinni enkä joka päivä testaile...
 

Liitteet

  • IMG-20170530-WA0003.jpg
    IMG-20170530-WA0003.jpg
    98.7 KB · Katsottu: 164
Takaisin
Top