Esikoinen haaveissa 2017

Laitan tännekin saman viestin mitä tuonne toiseen ketjuun.

Nyt vähän omaa napaa! Pillerit jätettiin tosiaan pois huhtikuun alkupuolella ja tässä testailin sitten kun oireet rupes ihmetyttämään.. ja aikas iloisia ja onnellisia ollaan että näin nopeasti tämä kävi :oops: en siis vieläkään tiedä luomukiertoani.

Tänään siis dpo11 ja testasin tässä aamulla

IMG_1108.JPG
 
Oi paljon onnea Loreen! Sehän kävi nopeasti :)

Täällä kp12/29-31 meneillään ja ovista odotellaan kovasti saapuvaksi :) Sais näyttää plussaa se testi jo pian täälläkin!
 
Kiitos Pau91, todellakin yllättävän nopeasti! Oltiin varauduttu et heti tietenkin voi tärpätä mutta olin aivan varma sen vievän puolesta vuodesta vuoteen koska pillereiden syöntiä on takana kymmenisen vuotta.

Nyt vaan kaikille plussatuulia :Heartred
 
Paljon onnea ja ihanaa odotusta Loreeen! :)

Täällä ovis taisi olla eilen perjantaina ja edellinen tallettelu oli keskiviikkona. Harmittaa kun eilen jäi tallettelut väliin, mutta toivotaan että keskiviikon kerta tuottaisi tulosta. Eilen tuntui kyllä ensimmäistä kertaa ovulaatio kehossa. En ole aiemmin noteerannut, mutta nyt oli niin järkyttävät vihlonnat että tuskin mitään muutakaan oli. Täällä siis kp20/33 ja dpo1.

Flo-sovellus on muuten aika hyvä! Latasin sen puhelimeen viime kierron lopulla ja olen siihen joulukuusta tähän päivään asti lisännyt kaikki kuukautiset ja tiputtelutkin. Se osasi ennustaa ovulaation eiliselle, vaikka itse olin jotenkin laskenut sen huomiselle. Kiva sovellus, kun ei tarvitse itse niin funtsia vaan sieltä löytyy ennusteet juuri minun kiertooni.

Paulle menestystä ovulaation metsästyksen!

Plussatuulia kaikille ja jo plussanneille hyviä oloja ja kivoja neuvolakäyntejä! :)
 
Tässä kierrossa en tikuttanut mut on niin ovis olot kuin olla ja voi ja laskurin mukaan myös nyt olis ovis meneillään. Toivottavasti riittää tiistain ja perjantain tallettelut kun tuo mies tuolla nukkuu ja aamuvuoroon menossa. Ite oli koko tän päivän reissussa. Mitäs luulette, onko tarpeeksi nuo pari kertaa? [emoji16]
 
Sekä kiitti tuosta Flo sovellus vinkistä en muista kuka siitä puhu mut tähän kiertoon sen latasin ja paljon parempi ja tarkempi kuin Ladytimer esimerkiksi
 
Mirellan kyllähän tuo voi riittää, pidetään peukkuja! :)

Pipsu: Tietääkseni herkin testi on Clearblue Early Detection, jonka voi tehdä 6 päivää ennen kuukautisten poisjäämistä. Eli ei varmaan ihan vielä millään testillä näkyisi viivaa, mutta parin päivän päästä voi jo alkaa näkyäkin. Tsemppiä piinailuun :)
 
Mitkäs tilanteet täällä meneillään? Tekikö Pipsu jo testiä? Koskas Kotikisu meinaa alottaa testailun? :)

Täällä kp18/29-31 ja dpo1 menossa. Sain tosi vahvan o+ tikkuun toissapäivänä, nyt sitten sormet ja varpaat ristissä että tästä kierrosta tärppäisi :) Millähän sitä jaksaa taas odotella että saa alkaa testaamaan? :D
 
Täällä dpo6 ja kp25/33. Reilu viikkoa kiertoa jäljellä niin katsotaan milloin testaan... Voi olla että odotan menkkojen oletettuun päivään. Testejä on kyllä kaapissa :D Ei mitään erikoisia oloja täällä.

Pau tsemppiä piinailuu! Päivät kyllä matelee näin kierron loppua kohden! Toivotaan että vahva o+ enteilisi muutakin plussaa samaan kiertoon :wink

Ihanaa MayDay! Kiitos toivotuksista ja mukavaa odotusta sinne! :)
 
Oijoi, ihanaa Mayday! [emoji7][emoji4]

Miten Pipsu, ootko testannu?

Pau91 onko oloja?

Kotikisu, melko samoissa mennään, jännää!

Mulla dpo 5 kp20/29.

Voi olla että tipun korkealta ja kovaa mut sanoin juuri tänää miehelle että jostain syystä tästä kierrosta mulla on ollu tosi tosi hyvä fiilis. Ja että jotenkin oottaa että nyt se plussa vihdoin tulis. Lokakuun lopusta yritetty mut asuttiin helmikuuhun saakka eri paikkakunnilla mutta siitä lähtien saman katon alla. Ovis osu oman ja miehen miniloman aikaan ja jotenkin mieli ollu rennompi kun en oo tikuttanut ovista. Oon ajatellut enemmän ja luulen että voi nämä tietyt jutut toki kuvitellakkin mut jotenki älyttömän vahva fiilis [emoji173] sormet ja varpaatkin ristissä nyt toivoa parasta
 
Voi kumpa Kotikisu enteiliskin! Mirellan, ei oo kyllä yhtään mitään oloja, mutta eipä kai vielä voiskaan olla :) nyt pitäs maltilla vaa odotella, ei ainakaan talletuksista pitäis jäädä kiinni! :D

Toivotaan että tänne tulis nyt kunnon plussa-aalto! :Heartred
 
Voi kumpa Kotikisu enteiliskin! Mirellan, ei oo kyllä yhtään mitään oloja, mutta eipä kai vielä voiskaan olla :) nyt pitäs maltilla vaa odotella, ei ainakaan talletuksista pitäis jäädä kiinni! :D

Toivotaan että tänne tulis nyt kunnon plussa-aalto! :Heartred

Toivotaan :Heartred ei mullakaan oloja mut toisaalta oisko se vaan hyvä juttu ettei liikaa analysoi?[emoji4] ainoo mitä huomaan niin tosi herkillä ollu, itku tulee helpommin tai kyynel edes. Mut muuten ei sitten niin mitään oloja!
 
Todellakin kunnon plussa-aalto nyt tänne! Pidetään peukkuja! Ja testejä on kiva katsella täällä yhdessä sit kun on sen aika :) On se vaan kiva jännäillä porukalla :D
 
Takaisin
Top