Esikoinen haaveissa 2016

Tervetuloa moony :)

Itse oon rajannut tarkkaan vain luotettavimpien ystävien tiedoksi tämän. En halua että tieto kulkeutuisi esim. vanhempieni tai appivanhempien korviin.

Höpönpöpö: Eikä! Toivottavasti ei ollu kauhean kallista sekamehua.
 
Sydänkäpynen, niin olin minäkin rajannut, mutta toisin kävi :sad001 oon tosi pettynyt... Mutta en viitsi sen enempää täällä asiaa spekuloida. Ärsyttää vaan tosi paljon!
 
Moony, ymmärrän. Kyllä itselläkin hymy hyytyisi vastaavassa tilanteessa.

Onko teillä muuten tietoa aiheuttaako sisäilmaongelmat lapsettomuutta? Meillä töissä sisäilmasta epäilys ettei kaikki ole ok ja itseä vähän hirvityttää että jos se huonontaa mahdollisuuksia tulla raskaaksi. Mies ollut asiasta myös huolissaan.

Mulla on taustalla myös hormonihäiriö nimeltä hyperprolaktinemia joka on nyt kuitenkin selätetty (eli en enää tarvitse siihen lääkitystä vaan arvot pysyneet jo itsestään aisoissa) mutta kyllä se mielessä kummittelee että entä jos sekin vielä taustalla vaikuttaa jne.
 
Meil on ainaki töissä jotain hometta. Kokoajan semmonen pieni limasuus päällä. Kyl se vaan kannattas vaihtaa työpaikkaa mut ittekki kunjust saanu vakkaripaikan ni ei jaksais kokoajan ettii vaan töitä. Oon sitä mieltä et tuolta lähen mammalomalle ja sit vaihdan paikkaa.. Ehkä.. Tai sit mietin uudestaan.
 
Voi plaah nyt tytöt. Sain ovisdigistä vilkkuvan hymynaaman eli ovis pitäisi olla nurkan takana, eilen oli oireita joten päätin tehdä aamupissistä testin ja kyllähän ne ovulaation oireita tosiaan oli. Nyt kp26! Joko mulla on tosi pitkä kierto tai sitten ovis myöhässä.. onkohan tää nyt tuhoon tuomittua...
 
Joo no onneksi edellispäivänä ja eilen ollaan pupuiltu. Täytyy varmaan tänään tai huomenna viimeistään vielä vähän hommailla :wink
Haha hormonit kyllä reistaa kun itkin koko työmatkan ajan että miksi vasta nyt ovuloin :D joo onneksi yksin omalla autolla kuljen..

Mitäs muille kuuluu?
 
Itkit..? no ompas kummallista.. Eipä ihmeitä. Pitäs varaa hammaslääkäriaika. Tiesittehän et hampaat kannattaa hoitaa kuntoon ennen raskautta..
 
No joo ei oikeastaan kauhean omituista mulle. Oon ylipäätään tosi herkkä ja usein just ennen kuukautisia oon tosi itkuherkällä päällä ja saatan itkeä mitä tyhmimpiä asioita.

Mulla oli hammaslääkäri tossa pari kk sitten. Nyt kyllä mietin että pitäisikö mennä vielä uusiksi kun joskus vihloo hammasta mutta sillon ei lääkäri löytänyt mitään syytä siihen vihlontaan.
 
Juu oon yrittänyt löytää hyvää vihloville hampaille tarkoitettua hammastahnaa.

Oon ihan paiseessa täällä. Tänään kahden näytön arviointi edessä ja jännittää sekä stressaa ihan hirveesti. Ei tee hyvää vauvan teolle joo ei, mut en jaksa uskoa että muutenkaan niin helposti raskautuisin niin samapa tuo vaikka vähän nyt stressaankin.
 
Mahtavaa! Tervetuloa alalle! Mä valmistuin viimevuonna! Ja nyt oon lastenhoitajana! Millon sä valmistut?
Meidän ryhmän kullanmurut on niin lutusia et onneks ei tarvi sillee olla mitään vauvakuumetta. Saan paijaa niitä ma-pe xD
 
:) kiitos. No viimeistään syksyllä valmistun, tähtäimessä valmistuminen kesällä. Nyt osaamisalan opinnot eli sairaanhoito ja huolenpito..
 
Minulla on sellainen tilanne, että suunnitteilla raskaus 2016. Tarkoitus olisi aloittaa yrittäminen Tammikuussa 2016, sillä nyt täytyy ensin vähentää muutama lääke, jota käytän päivittäin. Lääkkeet eivät vaikuta olennaisesti sikiöön, mutta haluan kuitenkin olla varma ja vähentää sen verran kuin pystyn. Lapsi olisi meille ensimmäinen ja ikää minulla on 24 vuotta, miehellä 26.
 
Kiitoksia! Eletään tässä juuri jänniä aikoja! Haaveen takia yritänkin valmistua ennätysajassa koulusta ja samalla painan 4 kertaa viikossa 6 tunnin päiviä duunia, että saisi vähän sukanvarteenkin rahaa vauvalle. :)
 
Takaisin
Top