Esikoinen haaveissa 2016

Vatsakipuja, en tiedä mistä johtuu. Välillä menkkamaisia ja välillä muuten vaan outoja jomotuksia. Toivo aina herää että jos nää olis nyt kiinnittymiskipuja tmv mutta tuskinpa on sen kummempia kuin normaaliin kiertoon kuuluvia. En ehkä aiemmin vaan oo näin paljon tarkkaillut oman kehon tuntemuksia.

Mitäs teille muille kuuluu?
 
Oon nyt ihan kauhee.. Mut oon ymmärtäny et ne kiinnittymisvuodot ja -kivut on todella harvinaisia..

Mä oon itte lähös koht jumppaan xD
 
Juu luulen kyllä että kyseessä enemmänkin mun pään kehittelemiä "oireita" :D

Ite kävin just lenkillä, puskin lenkin läpi väkiste kun jalat alkoi jo ensimetreillä jumittaa..
 
Juu ensimmäinen haaveissa. Reilut 2 vuotta jo haaveillut ja nyt kun voi oikeastikin jo toivoa niin tuntuu et pää levii ja kuvittelen oireita sinne tänne..
 
Mullaki oli sillon ku lopetin ehkäsyn ni mielikuvitus raskaus.

Kävin tossa kaupassa ni eteen sattu tulemaan greippimehuu. Sorruin ostamaan. Kallista hupia..
 
Mul muuten oli aika jännät kuukautiskivut tälläviikolla. Kun oli ekat menkat sitten viimesen tyhjennysvuodon jälkeen.. Niin ennenmuinoin ehkäsyn aikaan ne alko sillee yhtäkkiä. Mut nyt ne tuli tavallaan päivän jälkijunassa.
 
No täällä ollaan ainakin aidosti 28 :happy:,syyskuussa tuli täyteen :), minäkin join viime kierrossa greippimehua. nyt ajattelin yrittää ottaa iisisti,huom. yrittää..tikutan kyllä ovista sit kp 9 alkaen ehkä ja varmasti juoksen sitten taas kaupasta mehut ja kaikki mahdolliset kun nyt kuvittelen etten ees mieti :laughing002:laughing002
onko meillä kaikilla siis vielä esikoinen se haaveissa oleva?? 28vuotiaat ja esikoisesta haaveilevat... :)
Joo nuo kuvitteluraskaudet on täällä ainakin ollu päänleviämisoireita viimeaikoina o_O mut jospa ne ois siellä nyt ne oikeat oireet :) tästä kierrosta koitan vannottaa itteni etten eti oireita etukäteen kun viimeksi kuvittelin ne muka niin VAHVASTI...
Tsemppii meille:Heartred
 
Muokattu viimeksi:
Greippimehua en oo kokeillut (ehkä sit ens kierrossa), mutta omenaviinietikkaa yritin ottaa. Iso hatun nosto niille, jotka pystyneet sitä ottamaan useampana päivänä..

Mä yritän keskittyy kaikkeen muuhun nyt etten mieti mitään oireita jatkossa. Katotaan vaan niin kohta oon taas pohtimassa ties mitä :D
 
En kyl oo kuullu mistää omenaviinietikasta?!

Otatteko/ ootteko ottanu vitamiineja? Mä oon syöny kesäst asti raskaus ja imetys multivitaa ja sit mul on kalaöljykapseleita. En kyl niitä muista ottaa ikinä. Lisäks on glee royaliykin ostettuna mut kokeilen nyt eka ilman xD

Juu mullakin esikoinen tilauksessa! Hahah helpommin sanottu ku tehty! On kyl niin huijattu olo kun yläasteel oon ymmärtäny et ei tarvii ku ajatella seksiä ni oot raskaana. Toisinpa kävi.
 
Jostain luin tosta omenaviinietikasta että jotkut oli ottanu ruokalusikallisen päivittäin kierron ajan ja plussanneet. Ite en pysty, hyi.

Mulle gyne suositteli foolihappoa, oon syönyt nyt ladyvita mama monivitamiinia (sisältää myös foolihappoa).

Joo mulle kanssa yks kaveri totes kun kuuli ettei käytetä enää ehkäisyy et "no sit sä oot raskaana". Itteä lähinnä nauratti kun tiedän pareja jotka on yrittänyt vuosia, et ei se niin helppoa oo ku yläasteen seksivalistuksessa väitettiin :D
 
Mä oon valikoiduille kavereille ja siskolle, joka ymmärtää kun itse joutui vuoden yrittää ennen tärppiä...
 
Heips! Hyppäänpä tännekkin ryhmään, kirjotellut tuolla raskaaksi 2015 ryhmässä aijemmin. Mäkin oon kertonut muutamalle parhaimmalle kaverille yrittämisestä. Muutenkin kun tuntuu olevan niin kuuma puheenaihe kun kaikille kavereille tulee vauvoja niin kokoajan "millon teille"-kysymyksiä, ja oon luonteeltani tosi stressailija ja pohtija niin oon ystävien kanssa joilla jo lapsia on niin jutellut asiasta. Nyt vaan sitten asia ei pysynytkään vain läheisten tietoisuudessa vaan on mennyt eteenpäin ja ylimääräisiä ihmisiä tietää meidän yrittävän mikä on todella ärsyttävää! Ja jopa ahdistavaa. Ei todellakaan oltais haluttu asiasta mitään haloota ennen kun tärppää ja itse asiasta kerrotaan. Huoh :sad001 toivon ettei ihmisiä kiinnosta niin paljoa että asia enempää leviäisi. Ja toivotaan että tärppi käy nopeasti niin ei tarvitse näitä pohtia :wink täällä siis yk2, kp5 ja ikää 26v. :)
 
Tervetuloa moony.

Hei kiva.. Olin menos siemailee mun greippimehuu joka maistu ihan appelsiinimehulta! Ni kappas se oliki joku 3 hedelmää! Oliko pakko laittaa purkin kylkeen greipin näkönen kuva. Luulin et siin on verigreippii ja tavallist greippii. Oon tyhmä.
 
Takaisin
Top