Elokuun höpötykset

Hei semmonen vielä, että en voi näköjään kutsua nimellä ketään, jotka ei oo mun kaverina, joten sähköpostin jos laitatte, niin sinne tulee sit kutsu ryhmään liittymisestä. [:)]

mmj:

Sun sähköpostissa pitäis olla kutsu. [:)]

wastikselta pyysinki jo s-postiosotetta, ja miyan postia en oo saanu, ei ollu sähköpostissa... [:-]
 
mimmu87: Laitoin sulle sähköpostia facebook-ryhmästä, katsotaan, tuleeko perille! [;)]
 
Sukris: Mä ymmärsin neuvolassa, kun dopplerilla kuului just aika kovaa meteliä ja "molskintaa" että ne on just liikkeiden ääniä. Ja sydänäänet saattaa olla omia, jos se kuullostaa tosi kumealta ja hitaalta. Vauvan syke on kaksinkertainen omaan verrattuna, niin sen erottaa tosi tiheänä tikutuksena. IIk, mä haluun kans kotidopplerin. [:D][:D][:D][:D][:D][:D]
 
Sähköpostit ei näköjään tule jostain syystä perille, vaikka tiedoissani on ihan oikee osote. Eli siis yksärillä niitä osoitteita otan vastaan, tai sitte voi tänne keskusteluunki toki kirjottaa suoraan. [:)]
 
Laitoin kans sähköpostia tuosta ryhmästä. Toivottavasti tulee perille :).

Täällä ollaan oltu tää viikko vatsataudissa [:'(]. Ei oo kyl kovinkaan hauskaa. Aamulla käytiin neuvolassa niin verenpaineet ja paino heitti häränpyllyä varmaan just tästä taudista johtuen. Paino oli kolme kiloa vähemmän ku viimeks [:-]. Tosin, viimeks olinki kyl tosi turvoksissa [:D]. Vauvan sydänäänet kuulu tosi hyvin ja seuraava neuvola oli sit joskus kuukauden päästä. Rakenneultraan on vielä ikuisuus, mutta joskus sekin päivä tulee :).

Adalmis ja möttönen 13+4
 
Adalmis ja muutkin: [:)]
En valitettavasti oo saanu sähköpostia keneltäkään tätä kautta, vaikka moni on laittanu. [8|] Eli yksärillä voi laittaa, se linkki löytyy sieltä mun jäsentiedoista, semmonen kuvake, jossa on kirjaimet PM. [:)]

Sukris:
Mullakaan ei vielä mitn tietoa siitä lääkäriajasta, seuraava ultra kahen viikon päästä... Ei sinua siis varmaan ole unohdettu, luulen niin. [:)]
 
Hei,
Onko kenellekään tullut pieniä mustelmia jalkoihin, vaikka ette olisi niitä mihinkään kolhineet? Ne eivät ole kipeitä, mutta vaivaavat mua, kun näin ne töistä tultuani [:(]
 
Ei terve että ihminen voi olla malttamaton.... kävin viime viikon ke lääkärillä, jossa kuunneltiin sydäntä. Kaikki oli hyvin. Seuraava neuvola-aika on vasta 21.9. ja (rakenne)ultra vasta 6.10. Miten mä jaksan odottaa noin kauan.... mies yrittänyt kuunnella mahaa, josko sattuis pieniä ääniä kuulumaan, mutta ei niin mitään. Liikkeitä olen odotellut joka päivä, mutta ei niitäkään. En välttämättä kyllä ole huomannut koska mahani on muutenkin hiukan sekaisin kokoajan.... kuplintaa ja örinää ihan muustakin syystä siis. Paha laktoosi-intoleranssi vielä päälle niin se on siinä![:@] Onko kaikki näin mahdottomia?? Onneksi ylihuomenna alkaa loma, se helpottaa ainakin[:D] tai antaa vaan lisää ylimääräistä aikaa miettiä, "entä jos...".

Toi Facebook-ryhmä kuullostaa hyvältä. Laitoinkin jo viestiä mimmu87:lle.

Lapsenhoidosta: Minustakin on törkeää, että ei yhtään kannusteta äitejä jäämään kotiin hoitamaan lapsia[:@]Sehän on tärkeää työtä sekin!!
Itse aijon kyllä käyttää koko vanhempainvapaani loppuun asti + työpaikan lomat vielä päälle, jotta saan olla mahd. pitkään kotona. Valitettavasti taloudellinen tilanne ei kuitenkaan anna myöten jäädä enää hoitovapaalle kotiin. Rahaa on tienattava[&o] Lasta ei aijota kuitenkaan tarhaan laittaa vaan mielummin perhepäivähoitoon jos mahdollista.

Tässä tämänkertaiset purun aiheet. Jatkuu taas seuraavalla kerralla[:D]
 
mimmu87, kiitos kutsusta. Nyt on liitytty [:)]
 
Pallomaha: itsekin yksi päivä ihmettelin kun reidestä löytyi pariki pientä mustelmaa, enkä muista kyllä kolhasseeni niitä mihinkää [8|] 
 
Neuvolassa ultrattiin ja kaikki oli hyvin, putos niin suuri taakka hartioilta. Neuvolatäti kyseli miksi olin niin epävarma ja kerroin tuttavapiirissä tapahtuneista keskenmenoista + omista, niin ymmärsi miksi niin tunsin. Kovasti pikkunen potki ja vilkutteli siellä. Nyt voin sitte huoletta olla ja odotella oikeeta neuvola-aikaa sekä rakenneultraa. [:)]
 
Sukris: Ihanaa varmaan kuunnella kotona noita ääniä!! Kaverilla sama juttu, että istukka edessä vaimentaa sekä liikeiden tuntua, että äänten kuulumista. Mä ajattelin just kans noita kela-juttuja miettiessäni, että eipä ole minkään sortin lääkärinaikaa vielä ollut eikä tullut. Kuitenkin äitiysrahaa ja muita vartenhan pitää olla todistus ja ohjeissa vieläpä luki, että kun on 4 kuukautta kestänyt?!? Jaahas, mikäköhän tässä nyt on..[:@]

No nyt laitoin mimmu87lle privana viestin, katsotaan, kuinka pelaa. Ja mahtavaa, että olet perustanut tuon fb-ryhmän!!!!!! Hienoa!!
 
Mimmu : Kiiti :) Oon jotenkin niin ihmeissäni nuiden liikkeidenkin kans, et välillä ihan aattelen asian olevani korvien välissä [:)] ..niinkuin positiivisen testinkin [:D] (siis silloin kun plussasin, aattelin et aattelen vaan [:D] )
Joo hyvä idea toi fb ryhmä.. pistän nimeni privana tulemaan!
 
Toivottavasti kaikki halukkaat on nyt saaneet kutsun FB-ryhmään? [:)]
Christina, laita s-postiosoittees mulle yksärinä, niin lähetän sullekin kutsun. [:)]

rötkis:
Nauti hipsasuista, sitä ei huomaakaan, miten ne päivä päivältä lisääntyy ja vahvistuu. Esim. jos nyt mietin viikon taaksepäin, ni on kyllä liikkeiden tuntemisessa tullu paljon muutosta. [:)]

Omaa:
Tosiaan neuvolassa käyty, ja kaikki ok. [:)] Pomon kanssa laskettiin, että millon jäisin lomalle, kun otan vuosilomat siinä kans, niin 1.12. ois vika työpäivä. [:)]
 
Mimmu; ihanan aikaisin pääset lomalle! Mä jään joulukuun lopussa. Onko sulla mahdollisuus käyttää lomia ä-loman jatkeena? Itseäni harmittaa, kun ei ole yhtään lomia sisällä että voisin olla pitempään kotona vauvan kanssa... plaah. Saas nähdä joutuuko heti töihin, vai pystyykö ollenkaan jäämään hoitovapaalle.

Onko teillä kokemuksia tukivöistä? Musta tuntuu että vattaa kiristää inhottavasti kun se turpoo/venyy, tuki tuntuis hyvältä, välillä kun itse käsillä olen kannatellut tätä (vielä hyvin pientä) mahaa, niin helpottaa jo sekin. Ja ne vyöt kuulemma ennaltaehkäisevät jonkin verran niitä raskausarpia ja selkäkipuja ym?
 
Möllimöykky:
Eiks sulle sitte kerry lomia äitiysloman aikana? Vai ootko vakituinen? Soittelin palkanlaskentaan, ja ne lomat pitää käyttää aina, kun rahakausi vaihtuu. Esim. jos jään kotihoidontuelle, niin sitä ennen pitää pitää ne lomat. Helsingin kaupunki ei siis maksa niitä rahana... Toivottavasti sit pystyn kans jäämään kotiin hoitamaan, pare siis miehen saada töitä valmistuttuaan. [:)]
 
rötkis Joo, meikkis on kans aatellu että oon aatellu vaan. Mutta just nyt potkii niin kovaa, ettei tää voi olla mitään muuta!! JEE!! [:D]

mimmu87 Kiitoksia kovasti Faissariryhmän perustamisesta!! Laitoin sulle YV:n ja eemelin [:D]

Möllimöykky Mustakin tuntui, että tarttee tukea massulle, ja ainakin tämmöset vatsan yli vedettävät napakat trikookaulukset on auttaneet nyt tässä vaiheessa. Jos löydät näppärän vyön, niin otan ilolla vinkin vastaan!

(.) Ihanaa, kun masussa liikkuu, vaikka aika "kummalle" se tuntuukin!! By the way, sain H&M:n revenneet housut vaihdetuksi (löysin kuitin). Lisäksi jalassa on ollut jo Mamalicious farkut, jotka on mielettömän mukavat! Lahdesta ei äitiysvaatteita saa kuin H&M:ltä, joten netistä olen tilaillut mm. [link=http://forum.vau.fi/www.nelly.com]nelly.com[/link]. Nyt kun vielä löytäis isojen bustereiden liivejä!! Kävin kampaajalla tänään ja Deko 5/10 lehdestä löytyi ihana oravanaulakko, ja nyt on tosi vaikee keskittyä hommiin ja olla surffailematta lastenhuoneen rekvisiittaa - aiemmin oon jotenkin pystynyt pidättäytymään.

Jep jep, eiköhän tuo riitä tältä erää :) Mukavaa loppuviikkoa ja viikonloppua, tää suuntaa huomenna kohti Oulua ja kaverin häitä.
 
Mimmu: Ai se on niin päin, kato mä olen niin ummikko näis asiois. Mitenkähän mun laita on, kun vaihdoin duunia niin nyt olen henkilöstöfirman kautta, että mahtaako ne voida irtisanpa mut ä-loman alkuun? Vai kertyykö mulle tän hlöfirman puolesta lomaa ä-loman aikana.. -minä ei tietä-

Mä kattelin jo netistä noita Anitan tukivöitä, ja menen tästä töiden jälkeen tuosta lasteliikkeestä kysymään onko heillä niitä. Netistä löytyy käytettynäkin, mutta koko vaan täytyy selvittää.
 
Miu79 mistä hennesistä sä löysit äippävaatteita kun mä en oo löytäny? Vissii olen sokea tai jotain. Kun kävin Sykkees ja siel on ennen ollu ja nyt en löytäny niitä mistään.
SORI LUIN ETTÄ LÖYTYY.. UNOHDA KOKO JUTTU HÄTÄSENÄ TAAS LUIN.
 
Voi miten ihania vaatteita tuolla Nelly.comissa olikaan. Ja just eilen tilasin briteistä asti, ku en tuota löytäny [8|] No, voiko naisella (varsinkaan odottavalla sellaisella) olla liikaa vaatteita...Jos ei muusta voi nauttia niin sitten noista ihanuuksista.
 
Takaisin
Top