Elokuun elämää

Korhis, en mäkään ole facessa oikealla koko nimelläni turvallisuussyistä ja profiilikuvana voi olla vaikka Aku Ankka. Muokkaan kuvanikin tässä ennenpitkää muuksi, nyt on kyllä selkeä kasvokuva.
 
Niin ja uskoisin, että kyllä keskustelu täällä varmaankin pysyy vahvana, ei sinne kait kaikki siirry.
 
Kaikki kiva on aina kiellettyä :wink

Mutta miten valvotaan viestejä? Vai eikö ne olekkaan yksityisviestejä?
 
Voi krääh sentään. Kai se on uskottava, että syksy alkaa olla edessä. Nimittäin ensimmäinen lenssu tälle vuodelle on saapunut meille. Ukkokin on reissussa, ei ole ketään kenelle olostaan valittaa. :wink Kotikonsteilla mennään, vaikka lämpöäkin on tullut aamusta asti hitaasti, mutta varmasti. Onneksi nenän saa sentään auki teellä, johon laittaa reilun lusikallisen cayenne-kuusenkerkkäsiirappia.

Onko teillä jotain päteviä keinoja lenssun torjuntaan tai olon helpotukseen?:anyone
 
Voi krääh sentään. Kai se on uskottava, että syksy alkaa olla edessä. Nimittäin ensimmäinen lenssu tälle vuodelle on saapunut meille. Ukkokin on reissussa, ei ole ketään kenelle olostaan valittaa. :wink Kotikonsteilla mennään, vaikka lämpöäkin on tullut aamusta asti hitaasti, mutta varmasti. Onneksi nenän saa sentään auki teellä, johon laittaa reilun lusikallisen cayenne-kuusenkerkkäsiirappia.

Onko teillä jotain päteviä keinoja lenssun torjuntaan tai olon helpotukseen?:anyone

Jaahas, mikäs avuksi flunssaan. Noh, itse olen ennaltaehkäisevästi syönyt joka päivä hunajaa lusikallisen, niin ei ole flunssia edes näkynyt. Eli kannattaa kokeilla sitä. Auttaisiko valkosipulin syönti olon paranemiseen, siinähän on jotain hyviä vaikuttavia aineita.
 
Jos yhtään menee nenä tukkoon niin suosittelen sarvikuonoa :) sen avulla saa kyllä hyvin röörit auki. Sit parina päivänä vähän isompi satsi d-vitamiinia ni voi hyvinki viiä flunssan mennessään.
 
Mulla on ollut nyt 4vko tämä flunssa ja tänään lääkäri määräsi pensilliinikuurin poskiontelontulehdukseen. En vaan halua ottaa sitä, koska ei kumminkaan oo varmuutta sen vaikutuksista alkioon.
 
Mulla on ollu eilisestä kurkku tosi kipeä ja koskee nielastessa korviinkin :arghh:
Bafucinia oon ottanu parin tunnin välein mut ei sekään helpota kuin hetkeksi.
 
Se tunne ku istut vahingossa bussin "vanhusten ja raskaana olevien" paikalle ja sitten tajuatkin että ohan tässä oikeus istua Ja siis joo tietty oisin vaihtanut paikkaa jos joku oikeasti tarvitseva ois tullu bussiin
 
Täälläkin jo kolme viikkoa järkyttävässä yskälentsussa oltu. Menihän nuo kolme vkoa lomalla sairastaessa, mutta nyt kun yritin töihin mennä ja jotain tehdä niin kroppa sanoo stop. Ei pysty, ei kykene. Verenpaineet taivaissa, samoin pulssi, pyörryttää ja ei tosiaan jaksa tehdä mitään. Työterkka passitti heti lääkäriin, ja kun työterveyslääkäreille ei enää ollut aikoja niin suorastaan komensi tk-lääkäriin (samassa talossa). Tarjoutui jopa taluttamaan minut sinne.. asiasta tekee kuulemma akuutin se, että olen rv 8+1 raskaana. No, mikäs siinä. Parin tunnin päästä kuullaan lääkärin mielipide.. (veikkaan että lepoa lepoa lepoa...) :confused:
 
Mun tekee mieli syödä ihan hirveästi kaikkea. Sitten samalla vähän ällöttää pelkkä ajatuskin. Onkohan sittenkin pieni pahoinvointi nostamassa päätään...?

Huomenna meen ostamaan muutamat vitskupurkit, omegaa ja sinkkiä ja sen semmoista lisää.
 
Hups, tuo ylläoleva viesti piti mennä ravinto/oire -ketjuun!

Noh, pian vaihtuu elokuu syyskuuksi ja pikkuhiljaa lähemmäs kohti odotettua kevättä!
 
Osaisikohan kukaan auttaa blondia tän sivun kanssa? Kun liityin niin laitoin itselleni kuvittelemani LA:n, ja nyt en löydä MISTÄÄN mistä sen voisi vaihtaa? Jos esim haluaisin tehdä tuollaisen tickerin itselleni, laskurin, niin se näyttää sen minkä alunperin olen sinne iskostanut.. Ja rasittaa kun esim uutiskirje tuli nyt viikolta 9 kun en ole vielä siellä vähään aikaan.. :D
 
Takaisin
Top