Elokuun elämää

Minkälaista listaa menninkäinen? :)
Tässä suunnittelen kertovani pikkuveljelleni raskaudesta, koska hänella on pian synttärit.
 
Edellisessä ryhmässä meillä oli tällainen lista ja tykkäsin!

Tiedot muodossa
LA
/ nimimerkki / GjaP / syntymävuosi / paikkakunta (tai maakunta) / synnytyssairaala

(G=raskaudet ja P=synnytykset eli esim. ensimmäinen raskaus, niin pitäisi lukea G1P0 esim. kaksi raskautta muttei vielä synnytystä olisi G2P0).
Sama tieto löytyy neuvolakortista.)

Esim. 9.4. / lunastar / G2P1 /-83 / Laukaa / K-SKS

(en oo itse kylläkään vielä plussannu, niin virallisesti täällä en voi olla - mutta elättelen toiveita, että plussaus tulis... Oireet olis sopivat + kuukautiset ei ole vielä alkaneet, mutta tässä yrittäessä tullut niin monta pettymystä kuukausittain, etten vielä uskalla toivoa..)

Ja toki mukana oli niitä, jotka ei syystä tai toisesta halunneet esim. syntymävuottaan laittaa listaan tai paikkakuntaa tai edes maakuntaa - silloin ne vain jäi tyhjäksi esim. 9.4. / lunastar / G2P1 / XX / XXXX / K-SKS
 
Meillä on tuolla joku lista ketjussa "missä sairaalassa synnytät", siellä on la ja sairaala, voisko sitä täydentää? Tosin huomasin, että vaikka olin kerran jo koonnut sen listan, ni se oli jostain syystä poistunu :sad001 pitää koota uudestaan sieltä.
 
Jotain tommosta kuin lunastar laittoi! Meillä taitaa olla tuolla maaliskuu '16:ssa vähän eri muodossa lista, mutta periaatteessa sama :)

Selvyydeksi siis lista nimenomaan lasketuista ajoista, kun se on edellytyksenä sille salaiselle puolelle pääsyynkin, että on itsensä sinne merkkauttanut. :)

Voi vitsi, miten jännää taas koko raskausajatus!
 
Okei, täällä ei taida mitään salaisin ryhmiä vielä ollakkaan? Tai sit oon vaa ulapalla :D meillä on sinne puolelle ollu laitettuna la:t ja tuleva synnäri, mutta samapa se minne sen listan tekee :)
 
Salaiset puolet tulee hetken päästä kun on juteltu. Yleensä näkee sen listan molemmissa - jälkimmäisessä toki vain ne, jotka on mukana salaisessa ryhmässä.
 
Mäkin innolla odotan koska toi salainen ryhmä aukeaa :)
Joku listaushan siinä vaaditaan että pääsee siihen ryhmään ja tietysti riittävä määrä viestejä täällä puolella, olisko ollu 30 tms
 
Mistä sen voi sit tarkistaa että paljon täällä on höpissyt että pääseekö sinne salaselle puolelle? :eek:
 
Duulia: Kännykällä näät, kun menet Profiili sivuille, kaikki viestit mitä oot laittanut. Koneella sit oikealla yläpuolella.
 
Toi salainen on kyllä jees, kun ekan porukan kanssa sattui niitä, että joku ulkopuolinen oli tunnistanut yhden teksteistä ja ottanut nokkiinsa. Ja kun järkättiin treffejä, niin mullakin oli pari tuttua/tutun tuttua porukassa, että mikä sattuma!
 
Joo en mäkään tänne kauheen yksityiskohtaisesti halua kirjoittaa jos joku tuttu tunnistaa. Asutaan kuitenkin isossa kaupungissa niin hyvin voi tutun tuttuihinkin törmätä :)
 
Pystyiskö joku muokkaamaan tuon koko "missä sairaalassa synnytät" -ketjun silleen että tehtäis siitä se lista huhtikuisista, niin ei tarviis aloittaa uutta ketjua? Siellä kuitenkin on nimimerkit ja lasketut ajat ja saahan sinne lisättyä sitten sen että kuinka mones lapsi/raskaus on kenelläkin. Vai tehäänkö vaan uusi?

Mua väsyttää! Voi johtua siitäkin, että esikoinen heräsi aamulla 5 jälkeen, mutta viimeksikin mua väsytti alkuraskaudesta ihan hulluna koko ajan. Huomenna pitäis jaksaa rutistaa kevyt 12 tunnin työpäivä, saas nähdä kuinka käy.. Noo jospa tää tästä :dead:
 
Mä saan muokattua sen varmaa ainoostaa? Mutta näköjää oon nii käsi, että poistin sen jo kertaallee. Joten saa tehdä uudenkin joku taitavampi :)

Edit: päivitin sen nyt ehkä kännykällä onnistuneesti, jos sen haluaa sieltä kopsata :)
 
Muokattu viimeksi:
Mitähän sitä tässä elokuulle höpöttelis :) Kuinka moni teistä pitää tai aikoo pitää sellaista päiväkirjamaista listaa tms. raskauden aikaisista oireista ja ajatuksista yms.
Itsellä tuli vaan nyt mieleen, että vois olla ihan kiva laittaa tuntemuksia ja muita ylös, niin vois sitten jälkeenpäin katella, millasta se olo oikein oli. Mikäli kaikki menee tällä kertaa hyvin. Ja sitten jos/kun yrittää uudelleen lasta tämän jälkeenkin, niin voisi vertailla aiempia tuntemuksia. Esikoisen aikana en tällaista tehnyt, eikä minulla kauheasti mitään oireita tai muita ollutkaan.
 
Lily mä mietin, et vois käyä ostaa sellasen ja pitää päiväkirjaa raskauden ajalta :) saa nähä vaan, että saanko todellisuudessa aikaseks :D
 
Tarviiko sitä uutta listaa tehä vai jatketaanko tolla nykysellä? Mä voin kyllä uuden ketjun tehä jos on tarvetta. Jos jatketaan tolla Missä sairaalassa synnytät?-ketjulla niin pitäiskö sen otsikko vaihtaa?
 
Joo semmonen olis kiva missä etusivulla olis la:n mukaan päivämäärien alle listattu nimimerkit yms
 
Takaisin
Top