Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Moi kaikki pitkästä aikaa. Oon ollut täältä poissa päälle 2kk ja aika ulkona kaikista keskusteluista.

Anteeksi, en nyt osaa sanoa muutakuin tsemppiä kaikille :). Toivottavasti väkeä on päässyt plussauksien puolelle ja toisilla hyvät pohjat yritykseen.

Ja tämä oman napaan "tuijottaminen".
Kystat ollut riesana ja nyt ois edessä 3kk E pillerieisen syöntiä.
Pian kuukausi syöty ja oma elämän ilo varissut niin alas. Olen hyvin apaattinen ja masentunut. Teen vaan kaiken pakollisen ja koitan välttää ihmis kontaktit, koska käyn hyvin herkästi nykyisin itkemään...

En tiedä mitä teen? Mitä fiksua ratkaisua ei ole.

Kutsu naisten polille pitäisi pian tulla.

En ole valmis syömään noita pillereitä yhtään pidempää.
 
Vaapukkamaa, ompa ikävää, että pillereitä joudut nyt syömään. :sad001 ikävää on myös kuulla miten tilanne vaikuttaa sun mielialaan. Kannattaisiko käydä juttelemassa jonkun hoitajan kanssa tai jonkun muun? Itellä ensimmäistä raskautta yrittäessäni kävin aika pohjalla yrittämisen kanssa, siihen aikaan ei paljoa ovulaatioita tikuilla metsästetty, toivottiin vaan että plussa tulee jne. Kävin sitten ihan työterveyshoitajalla keskustelemassa tilanteestani ja se auttoi minua todella. Sain tietenkin vielä sairaslomaa, jotta sain rauhassa kerätä itseni kasaan. Ja tämä auttoi. Muutama kuukausi tämän jälkeen ensimmäisen plussan testiin sain, tosin kaki ekaa plussaa päätyi keskenmenoon, mutta jo pelkästään se tieto, että minulla on siis mahdollisuus saada se plussa testiin nosti omaa fiilistä. :) kolmas plussa sitten pysyi mukana ja silloin oli yk 33 (kolme vuotta yritystä silloinkin takana). Toivottavasti jaksat ja uskaltaudut lähteä keskustelemaan jonkun kanssa. voimia sinne! :Heartred
 
Gatusa, mahtavaa et kaikki on siellä hyvin!

Vaapukkamaa, ihan kamalaa miten noi pillerit vaikuttaa! luulis et ei oo ihan tarkoituksen mukaista jos noin vaikuttaa. Vai johtuuko tuo siis yleisesti ottaen lapsettomuudesta?
Tämä on riipivää tuskaa ja välillä lamaantuu täysin mut kannattaa muistaa ettei tämä ole kuitenkaan koko maailma, vaikka se siltä tuntuukin. Ei saa kadottaa itseään masennukseen ja jos voi, ja on voimia sen verran, on tärkeä järkeistää asiat. Joskus masennus on niin syvää et ei siihen kykene, mutta jos vain voit niin yritä. Opettele joku uusi juttu tai ota lemmikki, jos se on mahdollista , mä oon opetellut neulomaan ja otin koiranpennun vaikka meillä oli jo koira :D nää ei lasta tuo mut tuo muuta ajateltavaa :) tsemppiä!
 
Gatusalle onnea hyvistä uutisista!

Vaapukkamaa, ihan paskaa että tulee pillereistä tuollaiset fiilikset :sad001 vai johtuuko se osittain siitä että yritys on tauolla ja odotatte että asiat etenee? Tiedän niin noi fiilikset :sad001 itse jouduin käyttämään e-rengasta ennen ekaa ivf-hoitoa ja kesällä oli zoladex-kapseli jotta endo kutistuisi. Tuntui että asiat ei etene mihinkään! Tänne voi kyllä purkaa tuntoja, täällä jos missä ymmärretään sua!

Tsempit kaikille noin yleisesti! Seuraan ja tykkäilen taustalla, mutta kaikkea ei ehdi kommentoimaan.
 
kiitos ilpuri ja larissa, inshaAllah te pääsette kans liittyy mun seuraks mahdollisimman pian. :)

jaksamista vaapukkamaa, sulla on hankala tilanne siellä, inshaAllah tilanne paranee ja pääset eroon pillereistä ei niit kannata syödä jos tuollaset sivuvaikutukset on. pistät vaa sit lääkärille luun kurkkuun tuosta.
 
Pahoittelut Pätkikselle ja Pipanatille :Heartred

Ilpuri; Toivotaan, että nyt vihdoin olis tein vuoro :love7 Miulla taas ei ollu yrityksen aikana kuin 2 kertaa olo, että nyt tärppäs ja kaikkia oireita, kumpikin oli harhaa. Plussakierrossa taas ei ollu mitään normaalista poikkeuksellista, tein testin vaan nähdäkseni negan, jotta menkat alkais :rolleyes:

Vaapukkamaa; Toi on todella perseestä :confused: Isot halit ja tsempit sinne. Suosittelen kanssa kyselemään jutteluapua, se auttaa ainakin miuta :)
 
Hei mites ne lämmöt meni?? Nousee/laskee takas jos ei oo tärpänny/tai on tärpänny? :anyone Palelee niin pirusti ja normilämpö mulla on joku 36.5 nyt oli 37.1 Tai sit oon vaan tulos kipeeksi. Justhan mä tein negan..
 
Pätkis ja pipanat pahoittelut!!!
Larissa, voi että olisi jo ollut vuoronne,onneksi päösette ehkä pian uuteen koitokseen ja jospa endo pysyisi nyt kurissa.
Gatusa: ihania uutisia,onnea.
Kipsuli: hyvältä vaikuttaa lämmöt,ne yleensä laskee juuri ennen tädin tuloa, jospas siellä olisi tärppi!!!!

Tsempit kaikille ,erityisesti vaapukkamaalle :Heartred

-Helinä kp.1,vihdoin uusi kierto :)
 
Mä en oo noista lämpöjutuista yhtään perillä. Olis kiva kuulla, et miten ne menee.
Tänään aamupalan jälkeen oli pakko lysähtää sohvalle kun tuli aivan jäätävän huono olo. Ihankun krapulassa olisin ollut. No Joinhan yhden siiderin illalla saunassa... Hetken jo riemuitsin, mutta sit laskin päiviä et dpo5, hain särkylääkkeen ja tunnin päästä olinkin ok
Taidan tarkistaa loton ja painelen nukkumaan. Tulis ny vaikka yllätysvoitto sielt sit.
Btw, haaveillaan hetki, mitä tekisit jos tulis pari miljoonaa yhtäkkiä lotossa?
 
Gatusa, jes ihania ultrakuulumisia ja nyt sydämestäni toivon että kaikki menee hyvin ja saat nyytin syliin :) ihanaa myös että nyt teillä tärppäsi noin nopeasti, tarpeeksi kaikkea teilläkin jo ollut ennen tytön saantia.

Kipsuli a Untuvainen, Lämmöt laskee ennen ovista ja sitten nousevat, jos raskautuu niin lämpö pysyy koholla ja jos ei niin ennen menkkoja lämpö laskee normaaliin.

On. Huh täällä oli säikähdysten ilta, ensin poika laittoi lieden päälle ja mies oli jättäny pusseissa hedelmiä siihen päälle, ja aloin sitten kuuntelemaan että mikä ihmeen tirinä kuuluu, siellähän muhi hedelmät pusseineen.. No ei suurta vahinkoo ehtiny tulla, pussit suli ja hedelmät vähän kärsi. No sitten mietin että mies on ollu alhaalla varastossa aika kauan viedäkseen vaan patjat sinne, heti kun hella episodista selvittiin niin mies tulee ovesta pitää kädellä päätä joka on veressä, oli tippunut varastossa oleva painava muovilaatikko päähän ja reikä tuli sekä ruhje :sad001 Pakotin miehen ensiapuun ja en päästänyt ite ajamaan, ja hyvä niin, pääsi jonon ohi hoitoon kun oli päävamma. Nyt on liimattu kiinni ja aivotärähdyksen vuoksi pitää yöllä herätellä jutteleen ja muutenkin tietty seurata vointia, huh.
 
Muokattu viimeksi:
Mami, no johan on ollut tapahtumarikas ilta teillä, onneksi ei pahemmin käynyt! :)

Helinä, olkoon tämä teidän kiertonne! :Heartred

On: pregnyli ei vielä ainakaan mitään poikkeavaa olotilaa ole aiheuttanut, jännityksellä odotamme tuleeko oloja tänään. :) ihana toi mun mies, heti herättyään kysyi mikä mun vointi on? :) :Heartred
Huomen aamulla tähän aikaan olemme jo matkalla punktioon. Hui!

Muurahainen kp 15, yk 32, ICSI punktio 26.9
 
Helinäkeiju, suuri plussapuhallus uuteen kiertoon. Hommat etenee, vaik kyl sitä aina toivoo tietty plussaa tädin sijaan. :Heartred

Mami, ai kauhee mitä äksidenttejä!! Onneks ei sit kuitenkaan käyny pahemmin. Mä oon ihan hermoheikko aina et levyjen päälle ei koskaan saa laittaa mitään. Toivottavasti miehes on jo paremmassa kunnossa. :Heartred

Kipsuli, tutkailepa onko sulla jano koko ajan? Mulla se oli yks outo raskausoire. Ja lämmöt pysy koholla.

Gatusa, mahtavia uutisia. :Heartred

Untuvainen, lotto-onnea! :)

Suuri plussapuhuri ketjuun!! Ja tsemppiä huonojen fiilisten kanssa. Onneks aina välillä tulee niitä hyviäkin. Niiden voimalla taas jaksaa.

Terkuin Maggie ja poitsu :Heartred
 
Helinäkeiju: Toivotaan, että olisivat nyt sitten viimeiset menkat ainakaan 9 kk:n :-)

Untuvainen: Piti käydä tsekkaamassa lotto, ainut viime viikon 3€, sillä ei oikeikein juhlita, toivottavasti sinulla parempi onni :-)

Mami: Toi on niin tuttua meilläkin, että räplätään hellannappuloita. Liesisuojista ei mitään apua. Nyt hellannappulat on irti ja korkealla astiakaapissa. Ne sieltä sit tarv.otetaan :-) Meillä poika oli laittanu leikkikattilansa hellalle pari vuotta sitten, ja ihmettelin silloin käryä. Muovihan siellä oli ihan palanut levyyn kiinni, huh, onneksi selvittiin säikähdyksellä! :-)

On: Kummallista, ihan ovisoireet oikeeseen aikaan, mutta se ei silti näy testissä, osaako joku teistä fiksuista naisista kertoa, missä vika? Outo homma!
 
Selailin tossa viime jouluisia synnärin diagnooseja. Kun mulla oli umpparitulehdus. Ja epäiltiin Eka keskenmenoa sekä kohtutulehdusta niin käväsin myös siksi siellä vastaanotolla. Kun oli puhetta jstn kystistaki, mutta ei haitallisista. Siellä ainaki kierron puitteissa ollu kaikki normaalisti.

Tänään kuitenkin dpo13/14 edelleen nega.
 
Mulla on tässä (epäselvä) käppyrä, joka kuvastaa hormonitasoja ja lämpöjä negakierrossa:
ImageUploadedByVau Foorumi1474782367.170157.jpg

Jos on plussa, progesteroni ja lämpö pysyy ylhäällä eikä laske menkkoja kohti. Mua paleli raskauden ekat viikot erityisesti iltaisin.
 
Takaisin
Top