Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Pahoittelut Beisla negasta :hug013olet mahtava tyyppi ja toivon kovasti että plussaat heti kohta !! :)

Titem pahoittelut tädistä :hug013

Lucky, toivottavasti se plussa tulee nyt teidän osoitteeseen !! :happy119

Täällä mennyt vkl koiraa hoidellessa, onneksi kaveri jo parempi. On tuo tassun sitominen vaan haastevaa, että pysyis side paikallaan. Ja mä oon aina ihan yltympäriinsä kuolassa kun syötän tolle 2x 3 tabuu päivässä antibioottii suoraan suuhun. Ei saa menemään minkään ruuan kanssa, kun se kummasti saa sen tabun aina ulos noista loppahuulista :laughing002

Mukavaa päivää ihanat naiset ! Ja plussa tuulia
:talk017
 
Meritähti, meillä hyvinkin samanlainen tilanne - mies ei halua tietää ovulaatioista muttei seksistä kuitenkaan kieltäydy. Ja ekan kerran tulin raskaaksi (joka siis meni kesken) varmat päivät + kumi-ehkäisyllä, joten todellakin ajattelin raskautuvani nyt sitten tyyliin viimeistään kolmannesta kierrosta. Mutta ei :sad001 Onneksi olette kuitenkin voineet puhua asiasta. Itse ainakin koen tarvetta puhumiselle ja samalla en haluaisi ahdistaa miestä aiheella. Mutta varmasti se paha olo meistä paistaa. Voi kunpa se pieni teillekin löytäisi tiensä :Heartred

Mariska, joo tuttua homma toi koiran lääkitseminen :D meidänkin mäykky saa yhdestä matolääketabletista sellaisen sotkun aikaan...
 
Lucky, lämpöjen pitäis pysyä ovulaation jälkeen ylhäällä kunnes ollaan ohitettu kuukautisten eräpäivä, jos plussaa tulossa. Toki lämpöön voi muukin vaikuttaa että eihän se nyt absoluuttista ole, mutta mahdollinen merkki kuitenkin. Mulla lugesteronin käyttö pitää lämmöt ylhäällä, joten en pysty lämmön perusteella päättelemään onnistunutta kiinnittymistä.
 
Lucky, lämpötilan heilahdus alaspäin on joidenkin lähteiden mukaan kiinnittymisen liittyvää eli voi joissain tapauksissa tietää hyvää :) jälkikäteenhän näitä voi sitten ihmetellä ja analysoida tarkemmin. ..

Hehee, jospa me kuultais pian hyviä uutisia :)
 
Katjusha: jotenki en silti usko mihinkään ku ei oikeen mitään tuntemuksia oo siihen nähden ollu mitä viimeks kesken menneessä plussa kierrossa oli ku maha oli ku hakatulla. Tosin se oliki epäonnistunut raskaus. Mutta toisaalta esikoisen aikaan ei ollut mitään oireita enkä osannut aavistaa kun vasta rv. 7 kun olin laiharilla enkä laihtunut. Meinasin kuolla portaisiin ku hengästytti niin paljon. Sitten menkat oli myöhässä. Mutta seki on tavallista kun Epäsäännöllinen kierto. Tosin näin jälkeen päin ajateltuna mulla oli terolut ja kierto oli lyhyempi. Ja muutenki oon aina ajatellu ettei ennen plussaa pitäis tuntua miltään... no...Kahtoo. .. pessimisti ei pety.
 
Kyllä on vaan odottavan aika pitkä.. tai siis odottamisen odottaminen :D Tulis ensi perjantai vaan pian niin saisi testata! Nyt dpo 9 menossa ja piinapäivät matelee... Huoh. Jotenkin on silti pysynyt rento asenne tähän kiertoon, kun tietää että ens kuussa sitten viimeistään saa klinikalta vähän apuja (jos niitä vielä tarvitaan :wink ) ja tavalla tai toisella homma kuitenkin etenee :)

Mukavaa sunnuntaita!

Hileinen kp27/32 dpo9 yk11
 
Lucky: söin clomeja 3-7.pvä. Ja kyllähän se ovis siirtyikin monta päivää myöhemmäksi, mikä olikin tarkoitus.

En olisi kyllä limoista oviksen lähestymistä huomannut, mutta muita oireita on kyllä. (vatsan turvotus, ilmavaivat ja paha olo) Beisla oli myös pohtinut noita limoja, mä luulen että mulla kunnon limat tulee heti ovulaation jälkeen, ainakin viimeksi kun tikutin oviksen jo kp 8 niin kp 10-12 oli limoja. Epäilin tuolloin ovulaation myöhästyneen, mutta raskaaksi en tullut ja seksiä oli vaan kp 10 alkaen.

Hileinen: hyvä asenne sulla; eiköhän se plussa sieltä tikkuun pärähdä!

Lucky: eikö sun olisi pian aika testata?
 
Kp35/28-33 mihin täti on eksyny?! En enää edes tahdo testata, ku ei siel kuitenkaan mitään näkyis.. Toivottavasti tästä nyt ei mitään hillittömän pitkää kiertoa oo tulossa, tai joudun siirtämään ultran ja labrat ja sit ne taas siirtyy parilla kuulla.. Nyt iski kunnon masis tänne, tuntuu ettei miusta oo mihinkään ku ei edes vauvaa saa aikaseks ja sit viel kierrotki heittää häränpyllyä ja kaikki kaatuu päälle, vaikka onkin ollu hauska viikonloppu :sad001
 
Mies osti pc liuskoja, mutten haluais testata.. Itku meinaa tulla kokoaika ku ne kummittelee tuolla. Tavalleen tahtoisin testata, mut sit taas pelottaa liikaa vaikka tiedänkin jo valmiiks ett nega se on.. Todella ahdistavaa ku ei kumpikaan vaihtoehto tunnu yhtään helpottavammalta :sad001
Ehkä testaan huomenna aamulla unenpöpperössä ni ei ehkä kerkee vielä ajattelemaan mitään.. Tai sitten en, en tiiä, en tahdo, en uskalla :D

Kiitos, ootte kaikki aivan korvaamattomana tukena❤
 
Nennaa, nyt vaan pissille ja tikkua uittamaan! :wink joko sielt tulee plussa tai sit täti kurvaa saletisti paikalle heti kun oot testin tehny :/
Jänskättää kyllä sun puolestas! Älä anna niiden testien odottaa turhaan :wink
 
nennalle ainaki tsemppiä, ja tikkuun pissimistä minäkin ehdottaisin :)
nyt kun rosann tuohon kirjotti tuosta turvotuksesta niin tuota tässä ihmetellyt tämän päivää itsellä, maha on ku ilmapallo mutta ehkäpä tuo onkin sitten merkki lähestyvästä oviksesta :bookworm: minä kun en ole noita limoja tullut tutkiskelleeksi ja ovulaation muutenkin tunnistan lähinnä jumalattomista vatsakrampeista:grin
 
Rosann: nännin sulla oli aikasemmin noitten syönti ku mulla :) ei oo testejä.

Nennaa: tsemppiä testailuun. Onko sulla jotai merkkejä että vois olla pullat uunissa

Kyfi86: täällä oviksesta asti ollu turvoksissa....
 
Takaisin
Top