Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Haikaranyytti, inseminaatio tai alkionsiirto ei tunnu ainakaan mulla tunnu yhtään. Mikä tuntuu, jos on tuntuakseen niin on munasolupunktio. Siinä on mulla tullut kyllä vähän äitiä ikävä.
 
Voi Beisla :Heartred Mä niin haluaisin uskoa, että teidän vuoro tulee ihan pian.

Haikaranyytti, inssissä ruiskutetaan pestyt siittiöt suoraan kohtuonteloon katetetrilla. Pesu puolestaan mun käsityksen mukaan parantaa liikkuvuutta ja matkaan pääsee parhaat yksilöt.
 
Ketäs on ens viikolla testaamassa? Miä testaan viim 10.7 jollon dpo 14. Ehkä aiemminkin, jos ei tuhru ala :)

Hileinen kp26/32 dpo8 yk11
 
Katjusha: mut tää inseminaatio ei ole munasolupunktio? :eek:

Ku aukkari sattu ku ilmaa meni sinne kohtuu ni mietin sattuuko ku katettuna ruiskutetaan niitä siittiöitä :eek:


Haikaranyytti
 
Haikaranyytti,
Inseminaatiossa viedään siemennestettä siittöineen kohtuonteloon kohdunkaulan kautta katetrilla.

Munasolupunktio tehdään IVF- hoidon yhteydessä, kun munasarjat on ensin stimuloitu tuottamaan tukun munasoluja. Siinä mennään läpi kohdunkaulan kudoksen munasarjaan, ja se voi sattua vaikka on puudutukset ja rauhoittava lääkitys päällä. Kun kerätyt munasolua on hedelmöitetty, paras yksilö pääsee muutaman päivän päästä kohtuun takaisin kasvamaan ja se alkionsiirto ei kyllä tunnu pahalta kun vienti tehdään kohdunkaulan kautta. Loput alkiot päätyvät pakkaseen myöhempää käyttöä varten.
 
Beisla, Pahoittelut negasta :sad001 Mutta niin kauan kun ei oo menkkoja niin on toivoa! :wink Ja joo, mulla voi ovis olla koska vaan nyt, uskoisin että on viimestään maanantaina :)


Meillä jää hyödyntelyt vähiin kun miehen kaveri tulee tänään meille ja lähtee maanantaina,eli on just parhaat tärppipäivät meillä. Noh aamuyöllä talleteltiin extemporee ja yllättävää että ei tarvittu liukkaria! :happy: Maanantaina pitää tietty vielä yrittää talletella, oli siitä hyötyä tai ei. Oviksesta ei oo varmuutta kun testit ei tullukkaan tällä kertaa ajoissa ja on enää yks testi kaapissa, tänään teen sen niin tietää vähän missä mennään :)


Mami91 kp 13/26-28 yk 13
 
Mutta kertokaa immeiset jotka ootte ollu aukkarissa ni sattuko enemmä vai vähemmän ku inseminaatio???

Toki kaikki on yksilöllistä mut haluisin kuulla :)

Miulla sattu hitoksee ku ilmaa laitettii ja nestettä vaikka oli kaikki auki! :sad001

Haikaranyytti
 
Haikaranyytti,
Minulla tuntui jonkin verran epämiellyttävältä se aukkari, mutta käytännössä en tunne katetrin viemistä kohtuun ollenkaan. Ei sitä kannata pelätä, samaa väylää pitkin se baby sieltä sitten tulee uloskin :)
 
Kp 31/36-42 dpo 10 ei mitään oloja raskauteen viittaavia. Ärsyttää ja keljuttaa. Ja pientä alakuloa ilmassa. :sad001

Tosta aukkari ym hoidoista en itse tiedä mitään mutta osallistuakseni juttuun ni vois olla että itsellä olis pien paniikki päälle. Pakko sattua jos munajohtimiin työnnetään yhtään mitään. Jo papa kokeen otto on ihan hirveetä
 
Mymmelisti, saisi jo aika tulla! Mitäs siitä on jo aikaa, kun sut jonoon laitettiin? Juu, kivut hävis ainakin toistaiseksi vallan kokonaan :)

Voi Beisla ❤️ Olen niin pahoillani negasta! Niin toivon, että vielä plussaksi muuttuisi! :hug013

Ja titem myös, pahoittelut kp1:stä! ❤️ Tsemppiä ja plussia uuteen kiertoon! :hug013

Lucky, tsemppiä alakuloisuuden kanssa! ❤️ Halauksia! :hug013
 
Lucky : Mulla sama juttu, papa sattuu kanssa mut ei sillee niku aukkari! :)

Katjusha: nii tieteki tulee mutta on se sen arvosta kaikki ku saa vauvan ja kivut unohtuu! Pelkään va aina noita hoitoja :sad001

Haikaranyytti
 
Takaisin
Top