Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Maalta palattu neljän päivän jälkeen ja lukaisin pikaisesti tekstit läpi.

Katjushalla on aivan mieletön asenne, olet valtavan voimakas ihminen ja mä niin niin toivon, että pysyvä plussa tulisi teille pian. Olette sen todella ansainneet ♥

Beisla, voi samperi sentään, mua niin jännitti palata kotiin ja päästä lukemaan mitä sun testi sanoi!! Ihan hulluja puhui...Me so sorry :sad001

Nennaa, aamutöhvelössä luikautat tikkuun, ties vaik sieltä tulis ylläri kun sitä vähiten odottaa! Ja jos ei, niin jospa se täti sit tajuais saapua eikä lekurihommat siirtyis. Tsemppiä!

titem, voi ei, pahoittelut tädistä :/ Mutta jotain taisi tosiaan yrittää tapahtua!

Haikaranyytti, onnet uudesta kodista ja muuttojaksuja :)
 
Myy, oltiin 27.5 naistenklinikalla ja sillon laittoivat sen lähetteen ja sanoi et 6kk sisään on se leikkaus ja soittavat jos aikaa olis aikasemmin (esim peruutus aika). Mun kyllä veil pitäs ens kierron alussa mennä kp 3-5 sinne verikokeisiin.
 
Ei tullu hyviä uutisia (ylläripylläri) vaan tyylipuhdas nega.
Kaipa se vaan on uskottava ettei edes tää onnistu omin avuin...
Noh, nyt töihin. Hyvää huomenta kaikille :)
 
Nennaa, no voihan nenä. Eihän se sitten auta kuin tiukasti ja määrätietoisesti marssia eteenpäin.

Jep, täällä ollaan iltapäivällä menossa tuomarin eteen. Voi olla että meikäläisenkin voitontahto hetkeksi hiipuu. Mutta ei kauaksi aikaa, minua ei nujerreta prkle.

Mukavaa päivää kaikille tasapuolisesti.
 
Nennaa,noi voihan! Ei siinä noin pitäny käydä. Toivottavasti pääsette pian uuteen kiertoon ja mahdollisuuteen!

Lucky,ihan hyvää tänne kiitos kysymästä :) kuusi viikkoa kasassa ja vielä viikko ar-ultraan. Salille toivon kanssa tänään pääseväni ja jaksavani. Väsymystä ollu,muttei onneks joka päivä.
 
Nennaa, pahoittelut :sad001

Täällä tänään syöty eka terolut, tästä se lähtee liikkeelle :) on kyllä ollu rento olo ja aika menny iha muissa aatteissa, kun ei oo koko ajan kuullostellu kaikkia olemattomia oireita :D

Ps. Meillä alkoi myös viemäriremontti, voi yök, "bajamaja" takapihalla ja kertakäyttöastioita kaappi täynnä...
 
Heippa! Täällä taas. Oon uusi täällä foorumeilla niin en oo vielä tottunut käymään tätä keskustelua, tuntuu hankalalta seurata kaikkia kirjoituksia ja ottaa kantaa kaikkiin asioihin mihin olisi sanottavaa. :) Joten pahoittelut jos mun viestit on ensialkuun kovin minä-keskeisiä ;D

Meritähti. Meilläkin yks lapsi tullu nopsaan (puolivahingossa) ja todella yllätys että tää toinen kierros ei ookaan iisii. Oon miettinyt voisko olla jotain tapahtunu tässä välissä, esim mun tai miehen röörit mennyt tukkoon. :D Kuitenkin useampikin lääkäri ollut sitä mieltä että semmonen ongelma on epätodennäköinen, ovulaatiot kerta tulevat ni et ei muuta kun ilolla yrittämään..:P

Mulla meneillään kiertopäivä 7, olipa taas naurettavan niukkaa vuotoa etenki vikat päivät, mut viimein se loppu. Miksei vois tulla "yhdellä rykäyksellä" parissa päivässä. :) Oon ihan kahden vaiheilla, kun nyt ei oo testejä kaapissa yhtään, ostasko ovistestejä ja r-testejä valmiiksi vai koittasko vaan relata niidenkin suhteen ja seurailla vain kehon tuntemuksia (tai vielä parempi, olla seuraamatta!). Ja hyvänen aika yrittää taas kerran ettei rupee r-testejä tekee liian aikaisin. Ainakin koitan nyt keskittää energiani muualle, käydä jumpassa, ulkoilla ja nauttii kesästä yms...

Pahoittelut negasta ja menkoista kaikille joita se koskee, ja iloisia ajatuksia :Heartred
 
Nennaa, pahoittelut negasta :/

Pauliina, tervetuloa! Toivon kuitenkin, että visiittisi jää lyhyeksi :wink

On. Jo on erikoinen tää kierto. Dpo 7&8 tuli tuhrua, dpo 9 ei mtn ja tänään taas? Ihan tosi niukalti siis, suojaan vain jää eikä aina ees tuu pyyhittäessä. Mahaa juimii pahaenteisesti. Pelkään pahoin etten taaskaan ehdi testiin asti :sad001

Hileinen kp28/32 dpo10 yk11
 
Tänään saatiin viimeinen niitti tämän raskauden arkkuun. Otan Cytotec-tabletit hetimiten, toivon että lähtisi vaikuttamaan mahdollisimman pian. Progesteronin vaikutus lakkaa keskiviikkoon mennessä eli sille päivälle pitänee varustautua paksuin sitein. On tää tytöt aikamoista :/

No tulevat viikot lipunevat hitaasti täällä. Mutta niinpä se aika taitaa muillakin tässä ryhmässä kulua rasittavan hitaasti :wink
 
Takaisin
Top