dpo6 ja järkyttävät menkkakivut, muilla ollut?

Ellu onko sulla yhtään r-testejä tai oletko niitä kokeillu vielä? :)
Itsellä ei ole kokemusta ovistesteistä paljoa, vasta tässä kierrossa niitä oon kokeillu. Mutta oon lukenut täältä, että voisi näyttää raskauden :happy: eli toivotaan ++++ !!
Ja siis kuulemma voi olla eri merkeillä eroja, samalla tavalla kuin raskaustesteissäkin.. Ja ei kannattaisi liikaa vertailla eri testejä.. :pompus:
 
Just ku pääsin sanomasta että ivut vähentyneet niin jo sattuu sohvalla istuessakin koko alamahaan ja erityisesti oikealle puolelle. Mulla kuulemma kohtu kalliatunut enemmän juuri oikealle niin että jospa sitä kertoisi kiinnittymisestä sitten. Kyllä nämä kivut kestää ku tietää että VOI olla raskaudesta johtuvia vaikke vältämättä oliskaan.
 
Joo niin mäkin ajattelin että eroja voipi olla! :D on tää odottaminen kamalaa :D joo tein sen sofin rtestin aamulla ja siihen sain varmaan kuviteltua jotakin haamua, mutta mulla vasta dpo 9.. Ajattelin sunnuntaina testaa uudestaan jos maltan sinne.. :D
 
On niissä eroja, eri vahvuuksia ym. Tulkitsen kyllä haamut plussaksi ainakin oman kokemuksen mukaan.
Ellu: Ei ne sun ovistestit voi enää ovulaatiota näyttää, kyllä sen täytyy olla raskaus. :-) Sunnuntaihin on pitkä aika.

E.m. Raskautesi oli ehtinyt kulua tosi pitkälle ennen keskenmenoa. :-( Onko siitä kauan aikaa? Itse olin ihan rikki kun sain aikoinaan keskenmenon rv 7.

Teillä on kyllä kaikilla jännät paikat ja vahvasti viittaa plussaan oireet + haamut.
 
Ellu, hups! Mä luin ton sun aamusen viestin väärin! Luin et teit ovistestin aamulla :p anteeksi! mut sulla siis näky siinä jonkunlainen haamu ! Otitko kuvaa :pompus: +++
Milttis, kuulostaa inhottavalta! Toivotaan, että kipu menee nopee pois ja testi näyttäis ihanaa plussaa! +++
Mullakin menkkamaista kipua mahassa ja selässä.. Tuntuu, että vois kuukautiset alkaa millä hetkellä hyvänsä. (Toivon, että ei ala!)
 
Itellä taas tuntuu että olis mahd pitkään testaamatta ettei tulis väärää negaa. Välillä mietin että pitäskö mutta sitte alkaa tuntulaan.että ei kyllä vielä :D
 
Rtestistä en saanut kuvattua mitään näkyvää joten ei oo kuvaa. Tässä kuva tuosta rfsun ovulaatiotestistä tänään joka oli mun mielestä aika hailura, mutta mielipiteitä? :D sunnuntaihin on kyllä aivan liian pitkä aika.. :/ :D
 

Liitteet

  • 2016-02-05 20.16.59.jpg
    2016-02-05 20.16.59.jpg
    299.4 KB · Katsottu: 671
Myy80, se tapahtu 2013 syksyllä. Kyllä se oli tosi raskasta! Itseasiassa koko raskaus oli tosi raskas lähes alusta alkaen.. Jouduin vielä mm vuodelepoon noin kuukaudeksi, ennen keskenmenoa. Olin kyllä henkisesti ja fyysisesti sillon tosi pohjalla. Nyt alan olla hyväksynyt sen osaksi mun elämää, mutta aina välillä ottaa koville kun miettii.
Keskenmeno on aina kamalaa! Ja rv7 mennessäkin on ehtinyt jo haaveilla paljon pidemmälle. Ei kyllä tarvitsisi kenenkään niitä kokea! :depressed:
 
Ellu: On siinä viiva, mutta se on haalea. Oliko Sofi-testeissä vahvempi? Ovistesteihin tulee yleensä jonkunlainen hailakka viiva, vaikka ei olisi plussa. Jos se on yhtä vahva kuin kontrolliviiva, on se todennäköisesti raskaus.
 
Milttis, nega on aina tyhmä! Toivotaan, ettei sellaista enää tule ! Mäkin yritän yleinsä olla testailematta liian aikaisin, mutta jotenkin vaan oon testannut tässä kierrossa jo.. Varmaan innostuin liikaa kun sain ovistestiin plussan, enkä malta odottaa tuottiko se tulosta :hilarious:

Ellu, sunnuntaihin on ikuisuus! Hehe. Tossa ovistestissä, niin ainakin näkyy hyvin viiva ! Itsellä ei oikein kokemusta noista ole, joten en osaa kauheasti auttaa.. Haluan kyllä kovasti uskoa, että voisi enteillä plussaa! :grin
 
Myy: sofin testeissä oli tummempi viiva. Siksi mä kerkesin jo vähän innostua josko se jotain enteilis.. :) nyt mulla on enää jäljellä noita rfsu testejä ja ajattelin kyllä ihan vaikka vaan mielenkiinnosta tikutella loppuun tän kierron. Muistan joskus että testasin sofin ovistestin näillä paikkeilla kiertoa ja siihen ei kyllä piirtynyt yhtään mitään, eli ehkä tässä toivoa vielä on! :wink

E.m heh kiitti! :) joo kyllä siinä hyvä viiva on mutta mun silmään ainakin turhan vaalee.. mutta josko se silti jotain tarkottais! :)
 
Löysin muuten tämmöisen tuolta sivuilta mistä ne sofin liuskatkin tilasin. ihan kiinnostava teksti tuo ovulaatiotesti raskaustestinä :)
 

Liitteet

  • Screenshot_2016-02-04-10-11-10.png
    Screenshot_2016-02-04-10-11-10.png
    183.5 KB · Katsottu: 540
Tuohan on jo aika selkeä viiva :) mulla ei ikinä anna ovistestit mitään muulloin kun oviksen tullessa. Ehkä viivan paikan joskus mutta tuo on paljon vahvempi kuin se. Ja jos tosiaan o-testi näyttää aikaisemmin kuin r-testi raskauden niin tuohan olis ihan loogista. josoa se pian alkas r-testissäki näkymään sulla ja meillä kaikilla.

Itestäni sen verran että nyt on eka yk meneillään ja koska pco niin letroilla saatu ovulaatio oli kp 19. Nyt siis dpo 7. ultran mukaan ovis on varmasti tapahtunut mutta epäselväksi jäi irtosiko yksi vai jopa kaksi munasolua. Nähtäväksi jää rupeaako mitään kasvamaan lopultakaan. Aikaisemmin ei oo ollut tämmöisiä oloja ja kipuja oviksen jälkeen. Tissit vaan olleet kipeät ja on ne nyttenki vägän arat. Menkkakivut alkaneet vasta menkkojen alkaessa. Niin että vaikka ei raskaurta olisikaan niin jotain poikkeuksellista kuitenkin on tässä kierrossa.
 
Kiitos milttis! :) toivotaan joo että jotain meinais toi viiva! mulla pitäis alkaa menkat vasta about viikon päästä joten vielä on aikaa.. :) Kuulostaa kyllä lupaavalta sunkin oireet! Toivotaan että tärppää! Sunkin pitää kokeilla ovulaatiotestien ihmeellistä maailmaa! :D
 
Miltis, tosi lupaa vaa jos ultran mukaan on ainakin ovulaatio tullu ! Huippua! Voisko sulla tosiaan noi kipuilut johtua kiinnittymisestä? :happy: Ja jos siellä olis vaikka kaks kiinnittymässä, niin sen takia tuntuis noin paljon? Kohtahan säkin voit testailla!

Tosi jännittävää kun kaikilla on niin jännät paikat :)
 
Kopion nyt tähän toiseen ketjuun kirjoittamani jutun ku alkaa olla tosi kiire lähteä ja haluan kuitenki teillekin vielä kertoa:

Huomenta ! Mun viikonlopun reissusta tuli raitis :grin en voi uskoa !! :Heartred
Jännää kyllä kuinka toi mammaksi sivun herkkä testi on noin "huono"? Nytkin näkyy vain hailura! Onneks digi on raaka :hilarious:
Iiiiik! Toivon niiiin, että tästä lopulta tulee meidän vauva :Heartred yli neljä vuotta sitä odotettu! Uskomaton fiilis :happy:
Mukavaa viikonloppua kaikille ja plussa tuuuulia +++
Toivotaan, että siis muidenkin tuntemukset ja haamujen haamut olis merkki plussasta ! :Heartred
 

Liitteet

  • image.jpeg
    image.jpeg
    999.8 KB · Katsottu: 768
Ihanaa, onneksi olkoon!!! En saanut kuvaa auki, mutta se on selkeä tulos kun on digillä. Wau! Kaikkea hyvää odotukseen!
 
Onnea E.m oikeen kovasti ja paljon vauvaliimaa mukaan että pysyy pueni mukana.
Mikä dpo nyt plussasit? Jospa me pian kaikki muutki :)
 
Tänään näytti ovitesti tältä.. livenä ehkä hitusen tummempi tuo testiviiva.. nyt siis dpo 10.. :)
 

Liitteet

  • 2016-02-06 12.19.12.jpg
    2016-02-06 12.19.12.jpg
    344.8 KB · Katsottu: 695
Takaisin
Top