dpo6 ja järkyttävät menkkakivut, muilla ollut?

*_e_*

Vauhtiin päässyt keskustelija
ovis tikutettu ja samana päivänä pupuiltiin. Seuraavana päivänä ovistesti paljon haaleampi. nyt dpo 6 ja päivästä alkaen ollut ihan jäätävät menkkakourimiset masussa. eka oikealla puolella ja sitten vasemmalla.. säteilee nivusiin ja myös alaselkää särkee. voiko olla jotain kiinnittymiseen liittyvää? :eek: tein ihan mielenkiinnosta tänään vielä ovistestin ja ei ollut plussa mutta melkein.. Kertokaa joku viisas mitä tää on? oviksesta asti ollut nippailuja alavatsalla, tosi kylmä varsinkin iltaisin ja väsyttää tosi paljon.. Lisäksi maha ollut ihan löysällä jos se voi olla raskaus oire :D 3 vuotta yritystä nyt takana eikä oo tämmöistä kyllä ollut ennen!
 
Voi olla :) mulla oli menkkajomoja plussakierrossa oviksen jälkeen :) hyvältä kuulostaa!
 
Ihanaa! :) oliskin nyt tärppi käynyt! nyt alkaa vähän kivut helpottamaan kun vaan oon maannut paikallani.. vähän väliä tuntuu myös jotain "kuplintaa" alavatsalla.. :)
 
Mä nyt kirjoittelen jos jotakin kiinnostaa lukea.. :D tänään dpo 7 ei oikeestaan mitään oireita vielä ainakaan. eilisen kivutkin kadonneet.. en tiiä onko se hyvä vai huono merkki.. :D välillä ehkä ihan minimaalista muljuntaa muniksissa..
 
Mulla sama tilanne. Aivastaessa tuli repäisykipuja ja sen jälkeen menkkajomo. nyt dpo 5 ja oviksesta lähtien ollu alavatsa herkka ja kipeä välillä.
 
Minä pohdin ihan sitä samaa, tosin meillä ei ole vauva suunnitelmissa. Imetän vielä 7kk vauvaani monta kertaa päivässä eikä ole tietoakaan ovulaatiosta. Yhdet menkat kuitenkin on tullut ja kp 22 oli toimintaa ilman ehkäisyä...:sorry: Seuraavana päivänä oli ovulaatioon sopivaa valkovuotoa, mutta mitään tuntemuksia siihen liittyen en havainnut. Kuusi päivää tämän jälkeen alkoi menkkajomotus ja pieni tiputteluvuoto joka jatkui seuraavalle päivälle. Se kuitenkin loppui kuin seinään. Pari päivää sen jälkeen alaselkä oli kipeä samalla tavalla kuin raskaudessa ja alavatsalla oli menkkamaisia tuntemuksia. Pieni vauvakuumeilija sisälläni huutaa oliko se kiinnittyminen? :woot:
Vuoto osui juuri siihen ajankohtaan kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa. Sen perusteella mitä olen netissä lukenut arvioisin kuitenkin että kyseessä (omalla kohdallani) oli vaan anovulatoorinen kierto ja siihen liittyvät tosi niukat kukautiset tai sitten vuoto olikin myöhässä ollut ovulaatio (ja havaitsemani lima kp 23 oli sattuma). Olen lukenut, että ovulaatio voi muuttua kivuliaaksi. Parin viikon sisällähän asiat toki selviää. Tein kyllä testin joka oli negatiivinen.
Aiemmissa raskauksissa kerran on ollut kiinnittymisvuotoa ja toisella kerralla ei mitään. Kipuja ei siihen aikaan ole ollut koskaan.
Kertokaa sitten miten teille kävi.
 
Kiitos viesteistänne! :) täällä dpo 8 menossa ja eilen ja tänään sain ovistesteihin plussat. (malttamaton kun olen..:D) mutta luin että ovistestit näyttäisi raskauden kiinnitymisen jälkeen herkemmin kun raskaustestit ja tää nyt vielä nosti toiveita! josko siellä joku olis kyydissä.. :Heartred mulla ei oo kipuja enään ollut mutta pientä vihlontaa ja nippailua välillä ja kauhea paineen tunne alavatsalla. Myös tissit kipeyty viime yön aikana sivuilta.. jännää on! :)
 
iik ompas kiva kuulla!! :) muistatko mikä dpo testasit ovitestillä ja millon sait plussan rtestiin? mä tein aamulla sofin liuska rtestin ja sain siihen jonkun haamujen esiäidin, mutta nyt onkin vasta dpo 9.. :D tissit on nyt melko arat mutta muuten olo vielä ihan ok tänään.. :)
 
vieläkin vaan kummastelen voiko siitä kiinnittymisestä tulla niin järkyt menkkakivut.. mutta ei auta kun odottaa muutama päivä.. :D
 
Sain todella, todella epäselvät haamut r-testiin dpo 11 tai 12 ja tulkitsin negatiiviseksi. Ovulaatiotesteissä oli vähän vahvemmat viivat, mutta nämäkin negat. Join jopa pari lasia viiniä illanistujaisissa. Dpo 13 tuli ovistestiin pussa (en tehnyt r-testiä) ja dpo 14 tuli r-testiin plussa ja sekin oli aika vaalea ja tuli vasta 5 min kohdalla. Minulla oli samat testit kuin sinulla. Ensimmäisessä raskaudessani tuli plussa jo dpo10 (clear blue raskaustesti). Tämä raskaus meni kesken ja epäily kaksoisraskaudesta.
Kyllä nyt vahvasti näyttää siltä, että olet raskaana. :happy: Odottavan aika on ihan sairaan pitkä. Pidän peukkoja! Oletko mitannut aamulämpöjä?

Oireista vielä, niin mulla ei ollut mitään muuta kuin menkkamaisia tuntemuksia päivä ennen plussaa. Ai niin, nännejä pisteli muutaman päivän ajan ennen plussaa. Siis välillä. Silloin ajattelin, että kuvittelen vaan.
 
Se piti vielä lisätä, että en ole ikinä saanut mitään viivan näköistäkään testiin, jos en ole ollut raskaana. Testi on ollut täysin valkoinen viivan kohdalla, ei haamua, viivanpaikkaa, ei mitään.
 
Mä seurailen teidän piinailua täällä taustalla :) Toivotaan kovasti plussia!

Myy80, sattuisiko sinulla olla yhtään kuvia sinun haamujen haamusta? Mielenkiinnosta olisi kiva sitä kurkata :)
Itse nimittäin (niinkuin jo tuolla toisessa ketjussa kerroin, niin) sain tänään mahdollisen viivanpaikan (tai suuuupeer haamujen haamun). En sellaista koskaan aikaisemmin ole saanut.. :p

Mulla oli ovis plussa 25.1 ja nyt menossa kp 26/29(?) Ja vielä lisäykseksi, mullakin oli oviksen jälkeen kunnon särkyä ja nyt tällä viikolla myös ollut..
 

Liitteet

  • 5.2.jpg
    5.2.jpg
    52.4 KB · Katsottu: 1,738
Oon näkevinäni tuossa jotain mutta en kyllä osaa sanoa onko siinä väriä vai ei. Toivotaan parasta :)
Täällä kivut vähän helpottaneet mutta edelleen on repäisykipuja ja jos enemmän joku liike rasittaa vatsalihaksia niin alkaa juilia.
 
Valitettavasti mulla ei enää ole niitä kuvia tallessa. Vauva on jo siitä raskaudesta tullut maailmaan.
Olen kyllä näkeväni tosi hailakan viivan/haamun. Tuontapainen viiva mullakin oli. Liuskatestin kuva ei oikein näy, voitko laittaa sen uudestaan?
 
Myy80, Ai siitä on jo niin pitkä aika :grin Mutta parempi vaan, että "todistusaineisto" on jo konkreettisesti täällä :p
Tarkoitatko tuota taustalla olevaa testiä?
 
Joo, se ei näy kunnolla. Onko tämä ensimmäinen raskaus vai onko ennestään lapsia? Meillä tehtiin tuota esikoista vuoden päivät, siinä testit ja tuntemuksien tarkkailut tulivat tutuiksi.
 
Itseasiassa tuo taustalla näkyvä on ovistesti (clear blue digi) niitä jäi yli tästä kierrosta pari, niin huvikseen sen tein myös
Eli ei ole ennestään lapsia. Vain yksi keskenmeno rv19 ja yksi kemiallinen. Sen jälkeen ei plussia ole ollut.. Ehkäisy lopetettu 12/2011. Odottavan aika on pitkä ja sitä osaa keksiä kaikenlaisia tuntemuksia :hilarious:
 
E.m mäkin nään tuossa haamu mutta en tiä näänkö väriä. toivotaan että vahvistuu!! :) nuo mun aiemmat ovistestit jotka tein oli sofin liuskoja ja ne siis plussaa. tänään tein rfsun ovistestin ja tuli vähän haaleampi viiva.. o_O onkohan noissa isoja eroja testeinä? :D tänään on ollut aika normi olo mutta tissit arat jos koskee.. :D
 
Takaisin
Top