dpo6 ja järkyttävät menkkakivut, muilla ollut?

Hah ymmärrän! :D oon kans syönyt enemmän kun normaalisti! Ja himo on tullut pullaan.. ei ehkä paras vaihtoehto mutta sitä vois syödä kokoajan ja toinen on nakkikeitto :D

Ei meidän neuvolassa oo ultraa vissiin mutta ehkä tuolla selviää sitten milloin on eka ultra kunnallisella :) On se eka neuvola reissu vaan aina yhtä jännittävä! Esikoisesta sain jo ekalla kerralla kuulla sydänäänet, mutta en tiä mikä käytäntö nykyään on :)
 
Hah voi vitsi, mäki just tänää ostin pullaa! Tuntu, että se vois hyvin mennä alas ja sit myös lihakeittoa oon syönyt :)
Kyllä uskoisin, että neuvolassa sydänääniä koitetaan kuunnella vieläkin.. Mut voin olla väärässäkin ? Kohtahan se selviää ! :happy:
 
Haha eihän!:D meillä on sitten ollut aika samat mieltymykset! :) Juu siis kyllähän siellä kuunnellaan, mun kaveri vaan on mun jälkeen saanut kaksi lasta ja hänellä ei ekalla kerralla kuunneltu. en tiä miten se sitten menee, mutta totta, kohta se selviää! :) :Heartred
 
Täällä syötiin pullaa aamupalaksi, mutta ihan eri syistä. Meidän neiti heräsi jo 4.45...zzzzZ.

Päätin aloittaa minipillerit vasta matkan jälkeen. Menkkoja ei pitäisi millään ehtiä tulla ennen matkaa, joten miksi stressata mahdollista vuotoa siellä. :-) Ja rivien välissä kuumeilija voi lukea, että mahdollisesti tulee yksi oviskin tässä ennen matkaa, heh!

Kaikkea hyvää teille odotukseen, kiva että jotain pieniä oireita/turvotusta on ilmaantunut, se tekee raskaudesta todellisemman. Meidän neuvolassa kuunneltiin sydänäänet vasta toisella käynnillä rv 14-15.
 
Voih, Sä oot ollu Myy aikaisin hereillä :rolleyes: Ja kuulostaa tuo sun suunnitelma oikein hyvälle. Heti mä ainakin osasin rivien välistä luke mitä "salaa" tarkotit :grin
 
Moikka! Kiva! :wink Kuinka hyvin ultrassa näkyi jo noilla viikoilla? :) Mulla olis ollut tänään neuvola, mutta ollaan pojan kanssa kauheassa oksennustaudissa.. ens viikolla uus yritys! :D
 
Takaisin
Top