Doppleri!

Mulla alussa kans löytyi ihan häpyluun alueella ja oikealla puolella. Pikkuhiljaa sit ylempää ja nyt löytyy karvarajan yläpuolelta kun 13+
 
Tänä aamuna taas kuuntelin sykkeitä, näyttöön luku 157 :Heartpink
Selkeesti huomaa että nyt kun viikot 11+2 niin toi syke alkaa olla "järkevä" kun pari viikkoa sitten se huiteli koko ajan 175 tienoilla :grin mikä siis normaalia mutta tietääkseni se normi sitten toisesta kolmannesta eteenpäin on siinä 120-160. Millasii lukui teil on tullu kenellä näytöllinen doppleri on? :)
 
Mun doppleri antaa välillä ihan ihme lukemia mutta neuvollassa oli eilen 150 syke ja sanoi hyväksi
 
Minä en ole nyt tuota sykettä edes seuraillut kun äänet on kuulunut niin olen keskittynyt vain siihen. Minullakin sellainen mielikuva, että 150 on normaali, mutta juuri tällä viikolla luin tuolta raskaus viikko viikolta, että raskausviikolla 11 sydän lyö kovempaa, olikohan 170. Mitenhän väärää informaatiota nyt annan kun on jo muutama päivä siitä kun jutun luin ja raskausaivot ei tunnu muutenkaan pelaavan :hilarious:
 
Neuvolassa saatiin kuuluu keskiviikkona alhaalla :) mutta mä en oo tolla omalla saanu kertaakaan kuulumaan. Mä vaan huolestun jos kokeilen. Mä Ostin sen käytettynä ja ohjeessa lukee 14-16vk käyttöön. Mulla on kohtu kyllä vielä piilossa. Äääh en tiiä.
 
Mulla on ollut nyt reilun viikon verran 156-168, heittelee aika paljon :)

11+4
 
Tuntuu kyllä, että toi näyttelee välillä ihan omiaankin, ettei ole kovin tarkka. Siksi myös riittänyt lähinnä tuo äänten kuuluminen ja kunhan on suunnilleen siellä main missä pitäisi :)
 
Tänä aamuna taas kuuntelin sykkeitä, näyttöön luku 157 :Heartpink
Selkeesti huomaa että nyt kun viikot 11+2 niin toi syke alkaa olla "järkevä" kun pari viikkoa sitten se huiteli koko ajan 175 tienoilla :grin mikä siis normaalia mutta tietääkseni se normi sitten toisesta kolmannesta eteenpäin on siinä 120-160. Millasii lukui teil on tullu kenellä näytöllinen doppleri on? :)
Eilen kuuntelin aamupäivällä ja löysin nyt saman äänen kuin neuvolassa, kuulostaa tosi jumputukselta, vähän niin kuin olisi kaiku tai kaksi sydäntä. Noh, nää sydänäänet ovat minulle ihan uutta kun ensimmäistä odotan. Kuitenkin, asiani oli että nyt kun tuon äänen paikallistin niin sain näyttöönkin lukemat 149-151. Että meillä vähän rauhallisempi syke :) siksikin epäilen poikaa
 
Sanotaankin että pojalla rauhallisempi syke kuin tytöllä..edellisissä raskauksissa piti paikkaansa..sen mukaan nyt pitäis olla kyydissä sekä poika että tyttö :love017 no maaliskuussa se sitte ehkä rakenneultrassa selviää :happy7
 
Mua huolettaa.. :sorry: viikko sitten löysin sykkeen ekaa kertaa ja nyt perjantaina kuuntelin taas. Mutta nyt tänään en löydä ollenkaan vaikka kuinka etin. Ei sais hätääntyä mutta minkäs teet. :nailbiting: tänään 9+6.
 
Mua huolettaa.. :sorry: viikko sitten löysin sykkeen ekaa kertaa ja nyt perjantaina kuuntelin taas. Mutta nyt tänään en löydä ollenkaan vaikka kuinka etin. Ei sais hätääntyä mutta minkäs teet. :nailbiting: tänään 9+6.

Kokeile huomenna uudelleen :) Mulle kävi noilla viikoilla silleen että en löytänyt kahteen päivään, mut sitten taas yllättäen löysin. Ilmeisesti noihin aikoihin sikiö alkaa liikkua ja sen takia hankalampi löytää kun vielä aika pienikin on. Mulla nyt 11+5 ja vasta 10+6 päivästä lähtien olen joka päivä löytänyt kun olen etsinyt :happy:
 
Mä olen jostain kumman syystä malttanut olla ostamatta doppleria ollenkaan. Jos sellaisen omistaisin, lähtisi varmaan ihan lapasesta [emoji5]
 
Mä en ny kuuntele hetkeen, kuulin vaan viuh viuh, en tiiä oliko liikkeellä. Meillä on ollut syke Ultrassa 12+0 171 ja sit viime ke neuvolassa 160. Esikoinen on poika ja katselin sen neuvolakorttia niin sykkeet on ollu 128-150.
 
Meillä kuunnellaan nykyään joka ilta. Se on mukava yhteinen hetki kotona miehen kanssa. Yhdistää meitä :)

ja on se vaan niin hieno hetki kuulla se "jumputus" :Heartpink:Heartpink:Heartpink Mun dopplerissa on se piuha että saa koneellekkin laitettua ja tallennettua, pitäisi kyllä laittaa. Aiemmissa raskauksissa en ole laittanut, nyt jälkeenpäin hieman harmittanut se.
 
Täällä oli ultrassa syke 173 viikolla 10+3, musta näillä viikoilla se onkin keskimäärin yli 170 :) dopplerilla en ole kotona kuullut vielä kertaakaan, näytölle ilmestyy kyllä niitä lukemia mutta ne tulee ihan harhaisesti välillä jos vaan liikauttaa dopleria paikasta toiseen vähän nopeemmin joten en yhtään laske sitä löytyneeks sykkeeks ennenkun kuuluukin jotain :D vauva on vielä niin pieni ja kohtu kallellaan taaksepäin ettei ihme ettei tollasella kotitehosella laitteella kuulu :)
 
Pikku hetki piti etsiä jumputusta kun kaveri ei ollutkaan keskellä kuten normaalisti vaan oli livahtanut vasempaan. Syke 140-143 kkun aikaisimmin ollut 150 hujakoilla. Ehkä nukkuu? Tasaisesti löi ilman katkoja, meidän pikku köllöttäjä :)
 
Pikku hetki piti etsiä jumputusta kun kaveri ei ollutkaan keskellä kuten normaalisti vaan oli livahtanut vasempaan. Syke 140-143 kkun aikaisimmin ollut 150 hujakoilla. Ehkä nukkuu? Tasaisesti löi ilman katkoja, meidän pikku köllöttäjä :)

Mulla kävi sama tänään. Aina oleillut samoilla huudeilla ja tänään ei yllättäen kuulunut mitään, olikin siirtynyt aivan toiselle puolelle toiseen "kulmaukseen" :grin ihana aatella että siellä se loikkii ja tekee kuperkeikkoja :Heartpink
 
Takaisin
Top