Doppleri!

Betty

Jostain jotain jo tietävä
Elomammat 2017
Meinaatteko hommata kotidopplerin ja jos löytyy jo niin ootteko kuunnellut tai saanut kuuluviin vauvan sydänääniä?
Kuunneltiin miehen kanssa just äsken ja sieltähän ne löyty, viikot nyt 8+4:Heartred
 
Joo meinaan hommata! Täällä viikot vasta 6+6 niin en ihan vielä. Ehkä mäkin parin viikon päästä uskallan.
 
Itse tilasin netistä eilen. Kunhan se sieltä tulee, niin pitääpi testailla kuuluisko jotain. Mitenköhän haastavaa on saada molempien äänet kuuluviin? Rv nyt 9+2
 
En kyllä yhtään vielä tiedä, että ostetaanko Doppleri vai ei... Toisaalta viehättäisi, mutta toisaalta taas olen niitä ihmisiä, jotka ajattelee että pystynkö myös elämään ilman (varmaankin pystyn). Huomenna olisi ensimmäinen neuvola (rv10+0), ja täti siellä vähän lupaili että josko kokeillaan että saadaanko ääniä kuulumaan. (: Ei siis kotidoppleri, mutta doppleria kuitenkin!
 
Mulla on esikoisen raskaudesta tallessa. Silloin kuulin heti 9+4, kunbostin dopplerin. Juuri äsken testasin, enkä kuullut mitään. Nyt 7+1.
 
Mullakin on doppleri hankittuna edellisen raskauden aikana. Tänään 7+3 ja koitin kuunnella jos saisin sykkeen kuulumaan, mutta eihän sieltä tietenkään mitään kuulunu. Hätähousu :D
 
Oon netistä kattonu erilaisia dopplereita, ja tekis mieli hankkia jossain vaiheessa, mut myöhemmin. Nyt rv 7+1
 
Mä aion hankkia! Toivottavasti päästään kuuntelee pullan sydänääniä ennen ensimmäistä lääkärikäyntiä jo :) nyt vasta 6+3 eli ei varmaan ainakaan kahteen viikkoon kannata edes vielä yrittää..
 
Nyt alkoi houkuttamaan tämä :D. Tähän asti olen miettinyt etten hankkisi.
 
Mulle tuli postissa maanantaina ja heti kokeilin 9+6 niin löysin hetkeksi ja lukemat sain myös näytölle. Mulla siis sauvallinen, vähän samanlainen kuin yllä olevassa kuvassa.

Itselle doppler toi mielenrauhan. Jos en olisi saanut kuuluviin niin olo olisi ollut yhtä pelokas kuin ilman doppleria. Mutta nyt kun sai äänet kuuluviin niin mielenrauha on palannut :) ilonkyyneleitähän siinä tuli kun äänet viimein kuuluivat ja kaikki tuntui todelliselta!
 
Onko joillain kokemusta "halpismalleista"? Joskus kirpparilla nähnyt muistaakseni AngelSound (?) laitteita tosi halvalla. Ehkä vois sellasen ostaa, jos tulis edullisesti vastaan.

Muoks. Ei ollut siis ihan noin hifin näköinen mitä kuvassa!!
 
Miulla kanssa halvin angel sound ja ollut jo käytössä 6vuotta ja edelleen toimii moitteetta ja hyvin kuuluu äänet jo 8vk alkaen. Nyt kokeilin tässä raskaudessa eilen vasta (10vk) ja erittäin hyvin kuului, neuvolassakaan ei kuulunut museolaitteilla niin selkeästi.. :)
 
angelsounds-jpd-100s5-kotidoppler_prlist.png
mä tilasin tälläsen. Tuli tänään ja molemmat taisin saada kuuluviin. ainakin huiteli siin reilu 143 ja kahdesta eri paikasta. rv 9+3 nyt.
 
Takaisin
Top