Doppler

Just noin mullakin oli Jääkukka. Nyt 10+6 löytyy jo helpommin :)
 
Tänään 9+6 ja äänet löytyi heti, ja vahvana. Hetken päästä ihmettelin ku kaikkos, ja löytykin toiselta puolelta. Aamuvenyttelyt siis meneillänsä :D
 
Ihmemaanlapsi, on joo, neuvolassa laskivat eritavalla kun mitä ite olin funtsinut. :) En vielä ole muuttanut sitä tuonne la-listaan jos ultrassa tulee vielä muutoksia. Luulin nimittäin tietäväni tarkan oviksen vaikken tikutellutkaan. :D
 
Koitin tänään ja ei kyllä oikein tarvinnut edes etsiä. Ja äänet kuuluivat karvarajan korkeudella ihan mistä kohdasta hyvänsä :) olisko kohtu hieman noussut! 9+2
 
10+3 ja eilen eikä tänään löytynyt sydänääniä..

Soitin huolesta soikeena neuvolaan ja ottivat heti sisään ultrattavaksi.

Isoksi helpotukseksi, tyyppi veteli x-hyppyjä, ja kauheita loikkia ympäriinsä. Oli ihan hirvee meininki kohdussa! Ja oli kasvanut viikossa huimasti, oli jo pitkät raajat.

Nyt lähtee doppleri kaapinperälle ja loppuu ressaaminen, pienellä kaikki hyvin :Heartred
 
Tänään saatiin vihdoin se doppler, äänet saatiin kuuluun hetken etsiskelyn jälkeen, mut sen jälkeen löyty tosi nopee jos äänet katos et mistä kannattaa etsiii :happy: 10+4 ja kovasti liikuskeli sielä pieni❤️❤️ laskettiin että noin 150-160 paikkeilla syke ❤️
 
Muokattu viimeksi:
Täällä on mahassa joku iltavilli, sykkeet löytyi suht nopeasti ja kauhea jumputus. Hetken aina kuului ja katosi. Monta kertaa etsin uudelleen ja uudelleen ja aina oli ihan eri kohdassa. :D
 
Tännekkin saapui tänään doppler ja ainakin luulen että löysin sydänäänet. Kun yhdessä kohdassa vain sain äänen kuuluviin. Toivotaan siis että ne oli ne pikkuisen sydänäänet ❤
 
Mulle tuli tänää postissa doppler :) tällä hetkellä 12+4 ja sydänäänet löyty aika nopeesti pienen etsiskelyn jälkeen. Välillä äänet hävisi ja löyty vähä toisesta kohtaa. Aika alhaalta saa kuunnella, että äänet löytyy :)
 
On tuo doppleri kyllä hyödyllinen. Tänään taas ollut enempi menkkajomotuksia ja huolta, siellä se pieni kuitenkin jumputteli vaan. Nyt voi taas ainakin hetken huokaista. Tuntuu, että mitä lähempänä aletaan olla ultraa, sitä hysteerisemmäksi muutun..
 
Mä kävin kans eilen ostaan dopplerin. Aika pitkään piti ensin hakea, tuntu että oma syke vaan löytyy, mutta sitten hoksasin kuunnella riittävän alhaalta, ja siellähän se pieni sydän jumputti♡
 
Jännää, mulla doppler tilauksessa ja ens viikolla pääsee kuunteleen! Nt-ultra jo käyty, joten ei ihan heti tuu paniikkia, vaikka mitään ei kuuluiskaan. Mut ihana päästä seuraamaan!
 
No niin, tänään hankin dopplerin nettikirppikseltä. Koetan kuitenkin vielä malttaa sen kuuntelun kanssa. Nyt on vko 9+5 ja np-ultra on kuitenkin vasta 13+3. En haluaisi liian aikaisin testata ja sitten panikoida kun ei mitään kuulu. Mitenköhän tää nyt sitten taas onnistuu? :rolleyes:
 
Ennen kuului äänet oikealta alhaalla, oli tietty kohta missä pieni oleskeli. Nyt eilen meinasi paniikki iskee kun ei kuullutkaan mitään tutusta paikasta, hetken siinä etsiskelin ja jumputus alkoikin nyt kuulua vasemmalta alhaalla. Pieni hieman jumppaillut ja vaihtanut asentoa❤️ 12+3
 
Minä ostin jo ensimmäisessä raskaudessa dopplerin, ja löytyy se kaapista edelleen. Kaivoin sen esiin tässä joku aika sitten huomatakseni että siitä on otettu patterit johonkin toisiin laitteisiin. En ole vielä muistanut ostaa uusia joten en ole päässyt testaamaan joko jotain kuuluisi.
 
Tänään testasin uutta dopleria, mut ei kovin suuri menestys. 12+5, ja onnistuin ihan hetkellisesti saamaan n. 150 sykkeen, mut sit katosi. Onneks kävin just viime viikolla nt-ultrassa, että luotan, että kaikki hyvin. Uus yritys paremmalla onnella.
 
Päätin testata doppleria, taisi olla liian aikaista. Sain kuulumaan oman sykkeen, mutta en sille mitään lukuja. Toisaalta taas laite antoi lukuja, mutta en kuullut mitään jumputusta. No, neuvolan mukaan viikot vasta 10+0 ja omien veikkauksien mukaan vielä vähemmän.
 
Takaisin
Top