Doppler

Mulla on, oli kyllä viime raskaudessa hyvä. Muistaakseni 9+ sain sydänäänet kuuluviin. En muista kyllä merkkiä, en oo vielä kaivellut sitä tuolta jemmasta :)
 
Niin ja piti siis sanoa vielä, että ystävällä oli lainassa se välillä, hän ei tykännyt kun ei saanut aina ääniä kuuluviin niin huolestui vaan turhaan.
 
Mä aijon ostaa. Ekassa raskaudessa mulla ei ollut enkä sitä kaivannutkaan. Ajattelin että olisiko esikoiselle helpompi sitten kun vauva syntyy kun olisi jo vähän konkreettisemmin ollut raskausaikanakin mukana. Voidaan yhdessä kuunnella sitten vauvaa.:)
 
Mäkin olen harkinnut ostavani. En vain tiedä yhtään mistä niitä saa? o_O
 
Mulla oli, mutta myin sen pois, enkä usko että hankin enää uutta. Se oli raskauskeijun halvimpia ja suht aikaisin löysin äänet, olisko ollut jotain 9vk kans.
 
Raskauskeijulta oon ostanut dopplerin. Siellä oli niitä ihan hyvö valikoima. :)
 
Olikohan se 11+ viikoilla kun oon saanut kuulumaan mutta silloin oli käytössä eri laite. Katsotaan milloin alkaa tässä raskaudessa kuulua. Lukemani mukaan tämän dopplerin pitäisi olla herkempi. :)
 
Mulla on doppler, jonkin verran sita kaytin viime raskaudessa kunnes liikkeet alkoi tuntumaan. Ei musta ollut mikaan kovin herkka, muistaakseni vasta joskus 12 viikon tienoilla alkoi sydanaanet loytymaan, tosin luulen et osittain en myoskaan osannut etsia tarpeeks alhaalta.
 
Olishan nuo kivoja mut toisaalta tosi paljon muutakin ostettavaa nyt raskausaikana ja ei tuo ehkä tarpeellisimmasta päästä meille ole :) en tiedä tulisiko sitten usein kuunneltua jos esim tuntee lapsen liikkeetkin. Mutta toisaalta jos olis muuten hiljasta niin kyllähän tuolla mielenrauhan saisi olettaen että sydänäänet löytyy :D täytyy harkita..
 
Mä sain sellaisen lahjaksi viime raskaudessa. Oli musta ihana lahja. Täytyy kaivaa jossain vaiheessa esiin.
 
Mun ystävä tarjosi omaansa lainaan jos tahdon :) no katotaan mitä mieltä oon kuukauden päästä :D
 
Mulla ei ole aiemmissa raskauksissa ollut doppleria, enkä tällä hetkellä usko että hankin nytkään. Mut aika näyttää kun alkaa viikkoja tulemaan... [emoji12]
 
Mä toisaaalta haluaisin dopplerin, edellisessa raskaudessa ei ollut, mies ei antanut lupaa :D oon semmonen stressaaja muutenkin, niin jos en osaiskaan löytää niitä ääniä, panikoisin ihan turhaan :/ mutta pitää kokeilla vielä ympäripuhua kun on ajankohtaista :)
 
Ekassa raskaudessa ostin mieheltä kyselemättä kun se ei kuitenkaan olis antanut mun sitä ostaa. :D se oli raskauskeijun angel sounds varmaankin, en muista, tarvii etsiä se jostain. Muistaakseni sain sillä äänet kuuluviin vasta joskus viikolla 15-20. Mulla oli istukka etuseinässä, joten en tuntenut liikkeitäkään kun vasta puolen välin tienoilla.
 
Tänään kuului ekaa kertaa sydänäänet kotidopplerilla jonka siis ostin tänään. 8+4! Sai kyllä tosi kauan etsiä
 
Takaisin
Top