Doppler

Ei oo ollut, ens tiistaina on ensimmäinen ultra ja se on NT.
Mä googlailin ja tulin siihen tulokseen et kaiku se varmaan on ku kuului yhtäaikaa. mutta kuului kyllä jännästi, jäin ihmettelemään miten se syke kuullosti niin oudolta ja koitin eri kohdasta jolloin se selkeni. Tarkka kohta piti kyllä löytää et sen kuuli.
 
Eilen oli 15+2 ja pitkän etsimisen jälkeen sydänäänet saatu kuuluviin :Heartred

Mulla on toi UnbornHeart ja on kyllä tosi raivostuttavasti muotoiltu vehje :D mutta ajanee asiansa..

Esikoisen sydänäänet sain kuuluviin about samoilla viikoilla. Taaksepäin kallistunut kohtu ja istukka edessä blokkaavat tehokkaasti ääniä :/
 
Mulla oli myös nt ultrassa istukka edessä ja alhaalla, mutta äänet oon kuullut 8+ eteenpäin. Ehkä mulla on tossa ylhäällä sitten sopiva tila äänien kuulua :)
 
Minäkin nyt pähkäilyn jälkeen laitoin tilaukseen AngelSoundsin dopplerin. Sellaisen jossa sekä kaiutin- että kuulokemahdollisuus. Onko muilla kokemuksia ko. laitteesta? (Kunpa se saapuisi pian.)
 
Eilen kun vaihdoin paremmat kuulokkeet käyttöön niin löysin pienen jumputuksen :Heartred
 
Lily85 ja muut UnbornHeartin käyttäjät. Mikä teillä siinä muotoilussa tökkii? Mielestäni useampi sitä moittinut. Ostin sen itse Torista, ja mielestäni ihan "soiva peli". Tosin olen kuikkimassa tuolta helmikuisista, niin ei vielä "kuulukaan " kuulua niitä sykkeitä. Mutta huvikseni oon testaillut ja hyvin on toiminut. :) volumet vaan kovemmalle jos kuuluu huonosti, ja reilusti geeliä sen pyöreen alueen alle millä mahaa sivellään? Edellisessä raskaudessa mulla oli joku erimerkkinen lainadoppler, ihan vastaava ominaisuuksiltaan (sitä ei kyl saanut kännykkään), paitsi sitä käytettiin enemmän pystyssä, tätä lappeellaan.
 
Mun mielestä se sotkee ihan hulluna, sitä geeliä menee aina sinne volumenappulaan ja kuulokeliitäntään. Makuuasennossa tuntuu että piuhat on tiellä.
 
Sain eilen postissa tilaamani Angelsounds Jumper dopplerin. Kokeilin sitä pariinkin otteeseen, mutta syke näytti enimmäkseen noin 30, välillä löytyi noin 130 ja yhtäkkiä se piippasi 234... sykettä en kuullut, se näkyi ainoastaan näytöllä. Mahtaakohan laite toimia? Onneksi mulla on ultra tänä aamuna, niin saan selvyyden vauvan tilanteeseen.
 
Ihana kuunnella pientä kun hän siellä liikuskelee ja potkii :)
 
Joskus sillon kesäkuun lopussa ostin sen unbornheartin ja kuunneltiin omat ja koiran sykkeet. Eihän sitä maltettu olla kokeilematta paria päivää enempää. Eihän sieltä silloin mitään kuulunut. Viikkoja liian vähän.

Ihme kyllä en ole asiaa panikoinut ja doppler on maannut rauhassa siitä saakka. Koitetaan uudelleen kun np-ultra on käytynä 24.7 :)
 
Sunshine. Meillä taitaa olla sama laite. Eilen tuli postissa. Mietin kans, et kummassa vika, laitteessa vai käyttäjässä. Eilen kokeilin. Oma syke näkyi normilukemina ja syke kuului. Vauvan sykettä ettiessä ei sykettä kuulunu, mut näytöllä oli välillä 130 tai yli. Sitten se rupes näyttään jotain kolmeekymppiä. Välillä, vaikka laite ei ollu ees mitään vasten, näyttöön ilmestyi 130 o_O Pitää odotella joku päivä ja testailla uudestaan. Tänään oli nt -ultra, viikot 12+0, ja kaikki hyvin :)
 
Mulla näyttää doppleri kas mitä lukuja vaan, vaik ei kuuluiskaa. Kannattaa luottaa lukemiin vasta kun jotain kuuluukin :) ja vauvan nopean sykkeen erottaa kyllä kun sen kuulee :)
 
Raskauskeijun sivuilla kerrottiin tilaamastani Dopplerista, että sillä kuuluu syke, liikkeet ja hikka keskimäärin 12. raskausviikolta alkaen. Minullahan tuo laite näytti sykkeeksi vain 30... Olin yhteydessä Raskauskeijuun, ja sieltä sanottiinkin että valmistaja suosittelee laitetta käytettäväksi vasta rv 16 alkaen. Kerroin harhaanjohtavasta tiedosta heidän nettisivuillaan, ja lupasivat korjata sen. Kuulemma kaikki kotikäyttöön dopplerit on tarkoitettu käytettäväksi vasta rv 16 alkaen, koska niissä ultraäänet eivät ole turvallisuussyistä niin voimakkaita kuin neuvoloissa. Tämä oli mulle uutta, mutta kuulostaa loogiselta. Oletteko muut törmänneet tähän asiaan?
 
En oo kyllä koskaan kuullut tuollaisesta aikaisemmin. Mutta kyllähän tuo toisaalta on ihan loogisen kuuloista. Selviskös sulle miks se näytti sykkeeksi vain 30? Mulla ei oo aikaisemmissa raskauksissa doppleria ollut. Nyt sain sellaisen kaverilta. Olen sitä muutamia kertoja kokeillut ja olen saanut sillä ääniä kuuluviin. Mutta en ole kyllä varma et onko ne kumman meistä.
 
Kuuntelin äsken doppleria ja sain äänet kuuluviin. :Heartred Oon kuunnellut muulloinkin mut oon epäillyt aina et ne on min omat äänet mitkä kuuluu. Nyt ei jäänyt kyllä epäilystäkään kun olivat niin erilaiset kuin viimeksi. :D
 
Ansaitsen palkinnon! Minä kaikista malttamattomin ihminen olen malttanut olla yrittämättä kuuntelua kesäkuun lopusta asti.
Tänään koitettiin ja siellä syke laukkasi kovaa tahtia :Heartred
Tänään 14+1
 
Takaisin
Top