Clomifen kokemuksia?

Kiitos ihanat :) tänää ovistesti jo vilkkuu! On tää jännää!

Pidän teille kaikille hurjasti peukkuja että kaikki onnistuu hyvin! Aikaa kaikkeen voi mennä epätoivosenki paljon, mut kyllä asiat vielä kääntyy hyvinpäin :)
 
Hienoo Kettuli!! Nyt vaan peittoa heilumaan
Mä soitin tänään sinne polille.. ekaks hoitaja sano et seuraavalla kierrolla soittaa ja varaa ultra aikaa ja katotaa sitä mahdollisen irrotuspiikin ajankohtaa sitten.. kysyin niistä labroista et pitäiskö ottaa nikn sano et ei, Ei tarvi..
sit soitti kuitenki perään et lääkäri
sanokin et otetaan labrat perjantaina ja maanantaina sit sovitaan jatkoista kun näkee tulokset
 
Hyvä tähtipölyä et sait kuitenki ne labrat vielä, ku niistä voi selvitä kuitenki asioita eritavalla :) en oo siis saanu vielä täyttä plussaa ovistestiin ku mul oli muutama tollane vilkkuva (kun lh alkaa kohota) testi.. nyt kuitenki päätin pistää sen pregnylin oli asiat niin tai näin, koska viimeks se ei sit irronnukkaan vaik testi näytti plussaa... ja pistoksesta ei oo haittaakaan ni mikäs siinä :) onneks on vapaapäivät nyt ni saa rauhassa touhuilla kaikkee tällasta :D
 
Mä kävin siellä seurantaultrassa gonal pistosten jälkeen. Ja mulla oli yksi oikean kokoinen munis, joten sain ohjeeksi tänään pistää illalla pregnylin ja pe ensimmäinen inssi!! Jee vihdoin alkaa jotain edistystä tapahtumaan! Sit tulee jännät 2 vko odottaa :wink
 
Minulla ollut nyt 3kk terolut käytössä..nyt pitäisi aloittaa clomit mutta haluaisin tietää kuinka kallista touhua se on ja onko millaisia oireita tullut?
 
Moikka Suffe_.
Clomit maksaa n. 66€/20tabl. Riippuu millä annostuksella se sulle aloitetaan. Itsellä oli miedoin annostus eli 1tabl./päivä (kierron päivät 3-7). Purkki kestää tuolloin 4 kiertoa.
Mulle ei tullut niistä mitään oireita.
 
Meillä päin maksoi 15kpl 44€ purkki. Söin eka 1 tabu päivässä, ei auttanut ja sit seuraava kierto 2 tablettia päivässä. Ei sekään auttanut. Ekasta kuurista mulle tuli tosi voimakkaan mummukuumeet. Ihan hikinen koko aika ja kuuuma. Toisesta satsista ei niinkään tullut enää mitään oireita. Pää ollut kipee mut en osaa sitä sanoo et johtuko nimenomaan clomeista.
 
Helou suffe! Mulla clomeista tullut kuumia aaltoja, yöhikoilua, rasvoittuvat hiukset ja naama, ummetusta, pahoinvointia, päänsärkyä jne jne.. kaikki ei oo tullu samoilla kerroilla ja oireet mulla väheni mitä enemmän annosta nostettiin.. ja hinta on tosiaan tuo n. 66e/20tbl. Kelakorvausta tästä ei saa.. ite käytän yliopiston apteekin sivustoa aina lääkkeiden hintojen ja sisällön tarkkailuun :wink

Nyt monen kuurin jälkeen tästä kierrosta olen hyvin innoissani ja odotteleva.. piinaavat 2vk edessä vielä todelliseen tulokseen ellei menkat ehi alkaa ennen.
 
Tää kaiken odottaminen on ihan hirveetä! Pregnylistä tuli pysyvänä sivuoireena kuvotus/pahoinvointi joka jatkuu vaan. En ole oksentanut mutta ällöttää kokoajan. Nyt siis pistoksesta n.4pv aikaa. Nännit oli tooosi kipeet alkuun mut nyt ei enää pahemmin.. onko teillä muilla kokemusta pregnylin oireista? Clomien päänsärky jatkuu vielä ajoittain, mut ei häiritsevästi. Nyt pitäs pariks viikkoo keksii muuta ajateltavaa...hmmm.. pitää vissiin alkaa käydävaiks puolukassa tai muuten liikkumassa ni olis ainaki jotain kivaa tekemistä :)

Mites teillä muilla sujuu?
 
Mä pistin ke illalla pregnylin ja pe aamulla inssi! Mulla to aamu-ilta oli sellaiset kunnon ovis tuntemukset eli vasemmassa todella selvä "paineentunto". Vasemmalla puolellahan mulla se 1 munis kasvoikin, jota seurattiin! :) nyt 5 pvä pistoksesta ja mulla on semmoisia viiltäviä hetkittäisiä tuntemuksia tullut vasemmalle puolelle. Mutta ei muuta oireita.

Älä muuta sano kun menee hitaasti aika!! :D mäkin saan testata 9-10.10, koska sä saat? Odottavan aika on pitkä :sad001
 
Ainiin ja niinkuin mua joku muu toisessa ryhmässä sivisti niin älä tee testiä aikaisemmin. Tuo pregnyl näkyy testissä n. 10 päivää positiivisena tuloksena. Mun oli pakko testata ja niinhän se näkyi sekä raskaustestissä&ovulaatiotestissä positiivisena :D en olis tällaisestakin tienny!
 
Suffe, kyl mun mielestä voi, kun päivällä vaan siirty eteenpäin :)

Ja tytsyyy samoihin aikoihin testailen.. muistaakseni 8-10.10. Olis hyvä.. kyl aika vaa matelee :D

Kuulin kans pari ov aitten tosta et pregnyl näkyy sen 10pv testeissä.. ja vähän noiden testien eroista ja miksi ovistestissä näkyy raskaus ja r-testis ei ovista yms..

Mul on munis kasvanu kans vasemmalla mut lähes kaikki tubtemukset on oikeella... voikohan se jotenki säteillä? Tai sit ne on vaa jotain muita juttuja. Oviksen taisin ehkä mahdollisesti tuntee ihan oikeella paikkaa.. kun en tiedä miltä se tuntuu ku ei hajuakaa onko sellasta koskaan edes ollu aiemmin :P

Nyt on pari pahaa työpäivää ku työkaverin hiki haisee niiiiiiin pahalle et jo normaalistikin tekee pahaa ni nyt tän muun kuvotuksen kanssa ae on jotain ihan hirveetä :sad001
 
Hei kivaa et ollaan samoissa ajankohdissa kettuli! Eiks molemmat nyt päräytetä plussa testiin sit 9-10.10 :wink

Mulla ollut jotenkin erikoisen kylmä koko ajan (sisälläkin ja outoa kun aina yleensä kuuma) ja sit tuo viiltävä kipu vasemmalla puolen tai paineen tunne molemmin puolin? Tiedä sitten liittyvätkö nämä oireet pregnyliin?!
 
Toivotaan tosiaan että plussat pärähtää tauluun! Tosin voi olla et jätän testailut 12.10. Vapaapäivälle, koska jos se on nega ni saan masentua sitte yksin kotona :) itseni tuntien en kyllä tiiä maltanko olla sinne asti testeistä irti :D

Mulla oli tos alkuun aina kuuna ja hiki ja ny palentaa! Tosin täs on flunssaki taas tulossa ni voi johtuu siitäkin... Jotenki sellanen olo et nyt ei onnistanu tälläkertaa, mut en masentele ennen ku sille on oikeesti aihetta :)

Kaikkii erilaisii tuntemuksii mullakin alavattas, mut ne on nii outoja ettei niistä ota selvää mitä siellä tapahtuu..
 
Samoin ja mäkin oon jotenkin ihan varma ettei se voinu taaskaan tärpätä! On tää odottelu niin rassaavaa :sad001 ja testauspäiväkin on taas raskas koska jos on negatiivinen testi niin se harmittaa kyllä aina niin paljon. Mäkin taidan (lue jos maltan) suosiolla siirtää la 10.10 niin on vapaa päivä! :)
 
Takaisin
Top