Clomifen kokemuksia?

Muistakaa että koskaan ei oo oikea aika yrittää, se aika on aina. Mun ystävällä kävi samoin et vaihto duunii ja tuli raskaaks siinä samas syssys. Hän piti asiaa töissä piilossa niin kauan ku pysty. No nyt siitä jo 4 vuotta ja vieläkin seisoo samassa firmassa.

Minul näytti testi negaa. Ihan hyvä vaan niin saan tässä surra kuollutta mummia vielä hautajaisiin asti rauhassa ilman ilo uutisia.
Uusi yritys seuraavassa kuussa
 
Näinhän se on et jos kalenteria alkaa kyttään ni koskaan ei oo oikee aika..
Toivottavasti milha sitten saat myöhemmin niitä ilo uutisiakin :)
 
Mulla on nyt 2 kiertoa ollu 5 femar pilleriä js 4 gonal pistosta! Mulla gonal auttanut kasvattamaan oikean kokoiseksi, eikä ole edes hirveä pistää. Mä oon aina ollu piikkikammoinen niin mun mies on pistäny mulle kaikki ja on menny tosi hyvin :)

Omanapailua: eli eilen oli inssi ja nyt taas 2 viikkoa jännityksessä ja katsotaan miten inssi kierros 2 onnistui :) nyt harrasteltiin lisäks jo ennen inssiä ti-ke :wink pregnyl pistoksen pistin keskiviikko iltana ja koko torstai olikin ovisoloja! Nyt taas pitää keksiä kaikkea tekemistä seuraavalle kahdelle viikolle että aika menisi nopsaa :wink
 
Mulla nyt ekka clomikierto ultrassa oikealta löyty 16mm rakkula. Kova yritys oli päällä,nyt kierto venynyt 28päivästä 30..Tässä nyt jänskätään sitten kun koko ajan tunne et kohta alkaa menkat :sad001
 
Suffe toivotaan parasta :) nyt vaan pitää keksiä kivaa tekemistä ja ajateltavaa et ei kroppa olis ihan stressissä.. tiedän, se on hemmetin vaikeeta, mut suosittelen :)
clomit ilmeisesti myös pitkittää kiertoa.. mulla kun on yleensä myös terolutit käytössä ni en oo ite huomannu paitsi viimeks ku pregnylil varmistettiin muniksen irtoominen ni kierto oli 31 pv ja sillon en siis syöny teroja :)
 
Kaksi rfsu testiä tehty eilen haalea haamu ja tänä aamuna selkeä vaalempi kuin kontrolli viiva..kaikki vaan sanoo ettei noihin voi luottaa :sad001
 
Suffe mikäs tilanne siellä?

Mun pitää huomenna soittaa gynelle ja kysästä et alotanko clomit vai mitä tehdään? Miehen simppatestissä 99% epämuodostuneita (pää), liikkuvuus ja määrä kylläkin hyviä. Väestöliitosta sanottiin ettei sillä epämuotoisuudella pitäis olla merkitystä kun muut niin hyviä arvoja, mut pitää varmuudeks vielä kysellä.. tällähetkellä aika epätoivoinen olo :sad001 miehelle en oo nyt asiasta paljoo avautunu kun sillä on töissä nyt melkonen tilanne päällä.. ja menin vielä lisäämään ahdistustani googlailemalla tätä siittiöiden epämuodostumien seurauksia ja tunne on tällähetkellä lähinnä se että me ei tulla varmaan lapsia saamaan ilman järeempiä hoitoja :sad001 en toki varmaksi tiedä mut siltä nyt vaan tuntuu..
 
Suffe kerro kerro tilanteesi :)

Tänään käyty seurantaultrassa lääkityksellä femar 2,5mg ja tulos oli ihan puhdasta negaa :sad001 ni nyt sit en ovuloinut eli terolutit nyt käyttöön että saan menkat. Edellinen kierto meni loistavasti folliikkelit kasvoi ja ovulaatio tapahtui ja luomu menkatkin tuli. Nyt sit taas nolla tilanteessa.
Nyt kierron 15-24 terolutkuuri ja femar 5mg kp 3-7 sit taas ultra.

Kp 12/24
 
Heippa kaikille!
Mulla toinen inssikierto loppuillaan nyt dpo 12, viime kierrossa mulla alkoi menkat torstaina! Eli huomista odotellessa, jotenkin pelkää että taas vaan pettyy :sad001

-Viimeisen viikon oireet: kaiken näköisiä unia nähnyt koko viikon!? :D Yleensä en nää kun sillon tällön.
-Alaselkä eilisestä aamusta kipeyty ja veti jo aamulla vähän oikean puolen jalkaankin.
Muuten ollut aika normaali olotila. Oireettomampi kun yleensä :D

Dpo 12, Yk 10
 
Mullakaan ei toi pelkkä femar auttanut niin sit sain lisäksi sen gonal pistoksen jolloin ne yhdessä on ollu mulle hyvä kombo! Toivottavasti sullekkin löydetään lääkkeet, jotka auttaisivat!
 
Kyllä tää femar 5mg on toiminut ihan itsekseen ainakin viime kierrossa tuli kaksi folliikkelia ja verikokeella katsottiin että ovulaatio tapahtui. Toivotaan ens kiertoon parasta ja taas otettava kaksoisraskaus miehen kanssa puheeksi että jos vaan otettais se riski ens kierrossa :)
 
Kyllä tää femar 5mg on toiminut ihan itsekseen ainakin viime kierrossa tuli kaksi folliikkelia ja verikokeella katsottiin että ovulaatio tapahtui. Toivotaan ens kiertoon parasta ja taas otettava kaksoisraskaus miehen kanssa puheeksi että jos vaan otettais se riski ens kierrossa :)

Aa no pidän peukkuja että ens kiertoon toimii :) ja pääset jänskäämään! Kyllä se riski kannattaa ottaa :wink
 
Mä olisin siihen niin valmis, kaksi pientä nyyttiä totta kai raskaus ja vauva aika olis raskasta mutta sit loppu elämä olisi heille rikkaus. Pitää jutskailla miehen kanssa mitä tehdään :)
 
Mun miehellä oli sama arvo mut lääkärin lausunto oli et se on normaalia :) eli meillä testit piti paikkaansa 2v yrittämisen jälkeen ja nyt rv 6+0 :) keskenmenon pelko vain kummittelee kun ennen esikoista niitä tuli 4 :sad001
 
:Heartred eeih ihanaa jess, onnea :Heartred toivon että kaikki menee hyvin. Ystäväni samassa tilanteessa 4 keskenmeno mutta nyt ovat päässeet jo voitonpuolelle rv28 heillä meneillä.
 
Täällä lääkäri tänään soitti verikokeen tuloksesta ja tässä toisessakaan clomikierrossa ei ollut ovulaatiota tapahtunu ja arvo oli edelleen alhainen, keskiviikkona alkaa siis Conal-f pistoksen jos ne olis sit tehokkaampia.
 
Takaisin
Top