Clomifen kokemuksia?

Onnea teille Ansku30. :)
Mulla on toi sama eli PCO enkä ovuloi. Meillä tutkimuksiin ja ekaan plussaan meni n.2 vuotta. Kohtukuolemankin koimme viime vuonna rv 29. Nyt mennään toista raskautta jo 29+5.:happy:
Molemmat raskaudet saivat alkunsa clomeilla ja lisäksi oli metformiini.
Onnea ja kärsivällisyyttä oikein paljon kaikille.
 
Kiitos teille! Mä niin toivon, että jos loppuvuoden aikana olisi vihdoin meidän vuoro :) tänään otin viimeisen femar pillerin ja jotain ihme nippailua tuntunut! Niin toivon et perjantaina saisi jotain toivoa tähän! :) sanoivat kyllä, et jos eivät nämä pillerit ole tehonneet niin sit jotain vahvempaa katotaan perjantaina?

Pidän myös peukkuja teille muille! Ihanaa kun täällä on muitakin, joilla saman tyyppinen tausta tai tilanne :)
 
Ihanaa Ansku 30! TEidän matka on tosiaan ollut pitkä ja kivinen, mutta aatella, että lopulta pikkuinen alkoi kasvaa masussa :Heartred tästä tarinasta saa kyllä taas tsemppiä elämään! Vaikkakin sitten joutuisi käymään sen pisimmän reitin kautta, niin lopussa se onni voi viedä kaikesta voiton :)

Kerrohan Tähtipölyä15 sitten kuinka ultrassa kävi :)
Itellä ois vielä viikko odotettavana, että pääsee kattoo kasvaako siellä mitään vaiko ei. Oon yrittänyt olla ihan rauhassa ja olla ajattelematta asiaa sen enempää, mut ei jotenkin oikeen pysty. ja jos päiväasikaan pystynkin niin sit nään jotain kummallisia unia...
 
Elikkkäs ultrassa käyty ja oikealla puolella 12mm munasolu joka irtoo (jos irtoo) ni viikonloppuna nyt vaan tikutellaan ovulaatioo ja heilutellaan peittoo
Jos ovulaatiotestit ei mulle hymynaama anna niin sit käskettiin ottaa uudelleen yhteyttä ja tod. näkösesti mietitään jatkoja uusiks.. mut nyt vaan toivotaan et viikonloppuna testi mulle hymyilis
 
Toivotaan parasta tähtipölyä! Pidän sulle peukkuja :) käytkö sä sitten labrassa varmistaas irtoomisen vai vaan odotellen tulevaa?
 
Kävin seurantaultrassa ja mulla ei ollu se femal kasvattanut niitä munasoluja, joten sain jonkun pistettävän joku Konal tai vastaava.

Eli nyt 5 pvä pistän sitä ja ens ke tas seurantaultra. Onko muilla ollut tätä käytössä ja onko auttanut? Aika tyyriitä olivat 5pvä/96€! :|

Toivottavasti nyt auttavat asiaa! :)
 
Höh =/ No toivotaan Tytsyy et nyt noista olis sitten apuja.. jännittää varmasti keskiviikko =)
Tää odottaminen on kyllä justaansa niin turhauttavaa ku olla voi! Itellä ei ovulaatiotesti oo viel hymynaamaa näyttäny,nyt on kp. 16. Ultraan jos on luottaminen niin olis pitäny irrota, tokihan se voi vieläki ja jatkan tikutteluu ainaki keskiviikkoon asti ja jos mitään ei näy niin perjantaina soitan sit sinne polille..
Mitäs täällä muille kuuluilee? Olis nyt todella ihana kuulla jotain iloisia uutisia kun oma fiilis on vähän alavireinen ja usko & toivo hukassa.. =)
Tsemppiä meille ja plussapuhureita!
 
Voi tytsy toi on niin turhauttavaa kun ei mikään auta.

Tossa ku kävin edellisessä seurantaultrassa niin lääkäri kysyi vointia. Oli kiva jutella kun hän kerta sitä kysyi. On niin turhautunut olo aina kun täytyy pettyä. Mutta ymmärrän että olen niin alussa tässä hoidossa.

Elikkä mulle kuuluu sellaista että nyt syön teroa viidettä päivää ja kun kuukautiset alkaa niin soitan ajan seuraavaan seurantaultraan. Tarkoituksena syödä kierron 3-7 femar 5mg. Ei mitään uutta tännepäin vielä
 
Pointsit lekurille, mahtavaa kun on kysynyt vointia!
Mua ehkä eniten vaivasi koko hoitojaksolla se ettei korvien välille ole mitään apuja tuosta vaan tarjolla, saatika että joku lekuri vaivautuisi edes kysymään miten yläpäällä menee.
Off the record, meillä siis alkaa hoitokierros nro 2 marraskuun lopussa.
 
Huomenta! On tää yövuoro ollu kyllä yhtä jännittämistä ku klo 9 olis gyneaika.. huh! Mulla myös on aivan ihana gyne, jonka kanssa on todella mukava jutustella ihan muutakin ja aina kysyy kuulumiset ja voinnit ja onko lääkkeistä tullut jotain tuntemuksia tai sivuoireita. Kerron sitten teillekin että mitä teroilla, clomeilla ja metformiinilla on saatu aikaan :)
Nyt vielä loppusilaus töissä ja sitten mennään kuuleen tuomio!
 
Voi Kettuli!! Nyt on jännät paikat!! =) Laitahhan sit inffoo mitä sanottiin!
Täällä ei edelleenkään ovistesti oo hymyillyt mulle... huomenna soitan sitten sinne polille ja kuulen sit miten homma jatkuu..
 
Noniiin! Limakalvo oli todella hyvä, en enää muista lukemaa mutta oli todella hyvä. Vasemmalla kasvoi yksi n.17mm munis, eikä yhtään niitä pieniä rakkuloita ollu siellä!!! :D Oikealla oli niitä pieniä mut ei ihan niinpaljoo kuin ennen. Nyt sit tikuttelen ovista ke asti ja jossei näy ni pistän ke aamulla pregnylin irrottamaan sen. Mä oon nyt niiin happyyyy!!! Ja kaiken kukkuraksi kuulin erään ystäväni plussanneen tänään, meillä ollu aika pitkälti samat vaivat, dropit ja hoitoaika yms..Nyt toivon vaan että en leijaile liian ylös ettei sit tullakin rytinällä alas. Nyt on hyvä käydä nukkumaan, öitä :)
 
Takaisin
Top