BBT - basal body temperature

Nyt on kyllä omituinen meininki meneillään! Mitäs tästä sanotte arvon naiset: lähes kahden asteen nousu vuorokauden sisällä! Minä en ymmärrä o_O
chartgraph_module (3).png
 
Kiitos Vaiana :Heartbigred

Mä mietin kans että voisko olla supermyöhänen ovulaatio... Jos on, niin sitten mun vaivalla säännöllistynyt kierto on sekasin ku seinäkello. Eli vaihtoehdot on joko unelmien täyttymys tai sitten aivan maailman eniten syvältä oleva... ööö.. asia :hilarious:
 
:anyone
Kiitos Vaiana :Heartbigred

Mä mietin kans että voisko olla supermyöhänen ovulaatio... Jos on, niin sitten mun vaivalla säännöllistynyt kierto on sekasin ku seinäkello. Eli vaihtoehdot on joko unelmien täyttymys tai sitten aivan maailman eniten syvältä oleva... ööö.. asia :hilarious:
No todella toivotaan sitä parempaa vaihtoehtoa :hilarious:
 
En saanu :)
Ja kun koko tän puolen vuoden aikana ku oon mittaillu, en oo tyyliin ikinä saanu näin kovia lämpötiloja! Jokin on muuttunut...
 
En saanu :)
Ja kun koko tän puolen vuoden aikana ku oon mittaillu, en oo tyyliin ikinä saanu näin kovia lämpötiloja! Jokin on muuttunut...
Mä pidän edelleen peukut pystyssä, että jos sulla se hcg nousisi tosi hitaasti :)
On kyllä erikoinen kierto! Ei tietenkään millään tapaa kivaa tuo epätietoisuus, mutta mielenkiintoista täällä päässä seurata kuinka sulla tuo nyt etenee.
:Heartred
 
Kyllä mullakin on nyt jo uteliaisuus ja hämmästely voittanu ketutuksen :)

Ja se matala hcg-nousu olisi kyllä valtava helpotus jo ihan siksikin että saisin synninpäästön siitä kun en älynnyt odottavani kuopusta vaan lipitin viiniä ihan vanhaan malliin... vaikka olin jo vkolla 6 :sad001
Asia josta kannan edelleen huonoa omatuntoa...
 
Voi eeeei, varmasti tuntisin toki itsekin noin, mutta ethän sinä olisi voinut tietää!:Heartred Ei kaikilla pamahda oireet heti rv4 ja muutoinkaan välttämättä osaa tajuta.
Turha soimata itseäsi:sorry:
 
Ei elämä nyt! Mitä ihmettä Mrs Smitho_O Oiskohan se sitten se kysta mistä puhuit? Mikä muu voisi raskauden lisäksi nostaa noin
 
Kilpirauhasen liikatoiminta mut mul ei oo oireita! Oon ihan kujalla :S
Ja ei tää oikein kystaltakaan tunnu kun vatsa ei pömpötä ei oo tärähdyskipua (niinku viimeks)
 
Oon varmaan ihan sekaisin. Mittainen nyt pitkin päivää lämpöä toivoen tietystì raskautta. :happy090 Pitäs tässä viikon sisään selvitä tulos. Ei oo nyt käppyrää näyttää. Mut normia ylempänä on keskimääräinen lämpö.
 
Mun lämpötilasekoilut jäi mysteeriks koska täti paukahti eilen paikalle :sad001 En kyllä loppujen lopuksi ole siitä ihan murtunut, toisin kuin olin kuvitellut. Ajattelin nimittäin ottaa sellasen positiivisen näkökannan asiaan, että lämpöjen perusteella näyttäis nyt siltä että mä tosiaan ovuloin! Viime viikonloppuna lopetin yöimetykset, nyt on enää kolme päiväimetystä jäljellä. Aion lähiaikoina luopua niistäkin pikkuhiljaa. Kyllä toi imetys sotkee edelleen mun kiertoa, luteaalivaihe on vaan sen 9 päivää. En ymmärrä miten oon täällä niin tohkeissani vartomassa raskautta kun todennäkösyydet on niin minimissä. Mutta vauvakuume on ihan hirveä!! :inpain:
 
Takaisin
Top