BBT - basal body temperature

On niin paljon tekstiä, etten ehdi sieltä tietoa kalastamaan, joten kysyn teiltä lämpöammattilaisilta, että voiko lämmöt ennen menkkoja romahtaa jo dpo 9 vai voisko tässä vielä haaveilla kiinnittymisdipistä? Tässä oviksen jälkeen ollut siis sellaista 36.6-36.8, ja nyt vaan 36.2! Olen kysymysmerkkinä, sillä harvemmin on tullut lämpöjä kytättyä.
 
Jännää, miten toi kehonlämpö käyttäytyy... Oliko se Vaiana kun ennusti, et tähän jää koukkuun. [emoji4]
Huomaan tuijottavani sitä käyrää päivittäin, ihan kuin se antaisi jotain vastauksia. [emoji16]
 
08453D63-A725-4F36-ADB1-18716E8A925D.jpeg

Mulla ff iski jo etukäteen punaisen viivan huomiselle, kun tänä aamuna syötin tiedon cb:n ovistestin pysyvästä hymynaamasta:wideyed: Onks muilla käyny samoin? Ei se mulle oo aikaisemmin tällasta tehnyt.
 
En saanu ovista kiinni normipäivinä, eikä lämmötkään tue sitä että ovis ois tapahtunut. Nyt onkin jännää nähdä että tuleeko seuraavaksi menkat vai ovulaatio :wideyed:
 
Mikä detector sulla käytössä? Nehän varmaan koko päivittää sinne uusia juttuja :)
Mulla on ihan se advanced. Piti ihan tarkistaa, että en oo vahingossa vaihtanut sitä, kun jossai vaiheessa testailin myös niitä muita.
 
Mulla on ihan se advanced. Piti ihan tarkistaa, että en oo vahingossa vaihtanut sitä, kun jossai vaiheessa testailin myös niitä muita.

Mites kävi oviksen kanssa, pitikö paikkansa ennuste? :)

Natural Cyclesillä jollain käynyt aivopieru, sain ekan kolmanneksen ohituksen kunniaksi 9kk ilmaista aikaa, no ei siinä kun puoli vuotta menee raskaana ollessa ja jos raskaana mittaa lämpötiloja ni just tollon ekan kolmanneksen aikana kun mainostavat että voivat ennustaa keskenmenoa tms. Plus eikös imetyksen aikana tuo lämpötilojen mittaus oo aika rakettitiedettä valvomisten ja lämmön kanssa muutenkin? :D
 
Pitää tähän väliin huudella että kyllä on ihan salatiedettä imetyksen aikana! Mulla ei ole 3 kk aikana ollut kertaakaan aamulla 3 h yhtämittaista unta (lapsi nukkuu aamulla tosi levottomasti ennen kuin herää), FF herjaa koko ajan rocky mountainsia, muutenkin hormonit ja kierto ja kaikki on ihan pimpeli pompeli :D Tosin lopetin nyt imetyksen 5 päivää sitten niin että saapa nähdä että tuleeko tähän hommaan joskus jotain järkeä :D
 
Pitää tähän väliin huudella että kyllä on ihan salatiedettä imetyksen aikana! Mulla ei ole 3 kk aikana ollut kertaakaan aamulla 3 h yhtämittaista unta (lapsi nukkuu aamulla tosi levottomasti ennen kuin herää), FF herjaa koko ajan rocky mountainsia, muutenkin hormonit ja kierto ja kaikki on ihan pimpeli pompeli :D Tosin lopetin nyt imetyksen 5 päivää sitten niin että saapa nähdä että tuleeko tähän hommaan joskus jotain järkeä :D

Aika harvinaista mullakin tuo 3h yhtämittainen uni ennen mittausta... Taapero tulee viereen yleensä 2-4 aikaan ja herää 5-6 aikaan... Yllättävän hyvää käyrää oon silti saanut. [emoji4]
 
DFA40884-ADA2-49AE-A241-7B98BF01B08F.jpeg

Mulla on nyt tällaista. Ff siirsi sen ennakkoon perjantaille laittamansa viivan tortaille. Torstaina sain siis pysyvän hymynaaman. Itse ehkä sanoisin, että ovis oli kuitenkin vasta lauantaiana. Mulla noi mittausajat on kyllä olleet nyt vähän mitä sattuu, koska oon herännyt lähes joka aamu aamuyöstä vessahätään.
 
CF6796DA-F5D1-4C56-B377-3C7A798F47CF.jpeg

Hei lämpögurut, kaipaisin mielipitetänne ovispäivästä! Cb:n digiin napasahti siis pysyvä hymynaama kp 19 ja jo seuraavana päivänä lämmöt oli nousseet merkittävästi, mutta sitä seuraavana kuitenkin laskeneet. Oletteko samaa mieltä ff:n kanssa ovispäivästä? Haasteita tehtävään tuo, että mittauksia on suoritettu vähän eri aikoihin aamuöisten vessareissujen takia. Lisäksi koivuallergiasta johtuva suu auki nukkuminen on saattanut vaikuttaa lämpöihin ainakin eilen ja mahdollisesti myös toissa päivänä ja tänään.
 
View attachment 69066
Hei lämpögurut, kaipaisin mielipitetänne ovispäivästä! Cb:n digiin napasahti siis pysyvä hymynaama kp 19 ja jo seuraavana päivänä lämmöt oli nousseet merkittävästi, mutta sitä seuraavana kuitenkin laskeneet. Oletteko samaa mieltä ff:n kanssa ovispäivästä? Haasteita tehtävään tuo, että mittauksia on suoritettu vähän eri aikoihin aamuöisten vessareissujen takia. Lisäksi koivuallergiasta johtuva suu auki nukkuminen on saattanut vaikuttaa lämpöihin ainakin eilen ja mahdollisesti myös toissa päivänä ja tänään.
Vähän ehkä kyllä miettisin myös mahdolliseksi tuota kp21, kun silloinkin ollut eggistä!
Hirmu vaikea sanoa, kun noin monta mahdollista lämpöihin vaikuttajaao_O
Positiivista, että ainakin lämmöt nousseet, joten eiköhän se ovis ole ainakin ollut! :)
 
Vähän ehkä kyllä miettisin myös mahdolliseksi tuota kp21, kun silloinkin ollut eggistä!
Hirmu vaikea sanoa, kun noin monta mahdollista lämpöihin vaikuttajaao_O
Positiivista, että ainakin lämmöt nousseet, joten eiköhän se ovis ole ainakin ollut! :)
Joo, en onneks oo huolissani siitä, että ovista ei olis ollut. Mietityttää vaan, koska sitä viitsisi testata. Mun mies jo eilen kyseli, että oonko jo tehnyt testejä:grin Musta on ihanaa, kun sekin on niin innoissaan ja vauvakuumeinen, mutta samalla ihan vähän ärsyttää, kun sen innokkuus saa mut joskus tekemään testejä turhan aikaisn. Nyt tää kierto vaikuttaa kyllä tosi lupaavalta, sillä valkkaria on ollut melko runsaasti ja sitä kuivaa kautta oviksen jälkeen ei ole näkynyt. Tänään kuitenkin jo dpo 6-8 ja yleensä se kuiva kausi olisi jo menossa.
 
Täällä tuli ylläri käyrälle mutta sanokaa ny te muutki että näyttääkö tuo teidän silmään triphasic käyrältä? Ku mun silmään näyttäis siltä mut FFn tulkinta sanoo et no triphasic pattern detected.

b_scIjD5.png
 
Takaisin
Top