BBT - basal body temperature

Mun lämpötilasekoilut jäi mysteeriks koska täti paukahti eilen paikalle :sad001 En kyllä loppujen lopuksi ole siitä ihan murtunut, toisin kuin olin kuvitellut. Ajattelin nimittäin ottaa sellasen positiivisen näkökannan asiaan, että lämpöjen perusteella näyttäis nyt siltä että mä tosiaan ovuloin! Viime viikonloppuna lopetin yöimetykset, nyt on enää kolme päiväimetystä jäljellä. Aion lähiaikoina luopua niistäkin pikkuhiljaa. Kyllä toi imetys sotkee edelleen mun kiertoa, luteaalivaihe on vaan sen 9 päivää. En ymmärrä miten oon täällä niin tohkeissani vartomassa raskautta kun todennäkösyydet on niin minimissä. Mutta vauvakuume on ihan hirveä!! :inpain:
Itsellä kun loppu syksyllä kokonaan imetys, niin seuraavat menkat oli tosi kummalliset. Viikon tiputteli ennenkuin alkoi kunnolla. Mutta muutama kuukausi sen jälkeen tulin kyllä raskaaksi!
 
Tänä aamuna 36.97. Ja testi nega.
Nyt on kai dpo27!! Ja nyt. Tänään. Tällä päivämääräällä. Minä. Ostan. Viiniä. Ja myös juon sitä. Koska. Mun. Mielenterveys. Vaatii.
 
Lupaisin lisätä tätä käyrää tänne :) joten tässäpä tämä:
2C3A8DAD-69FA-4B0D-A962-8FA03F0110D2.jpeg


Tänään siis dpo17 ja kemiallisessa ei enää näillä päivillä viivaa näkynyt.
Tänään testasin kunnon leffaviivat:

A96423F5-5CCC-46AE-AB86-16B837BBEA9D.jpeg


Hurjasti tsemppiä teille kaikille:Heartred seurailen teidän mittailuja ja lähetä kovasti plussatuulia :)

Mrs Smith, kyllä avaisin itsekin tuossa tilanteessa viinipullon!!
 
Muokattu viimeksi:
Noh... jos se kerran on mahdollista niin jääköön se viini nyt sitten vielä toistaiseksi :D
Mutta jos maanantaina eli dpo17 on vielä kirkuva nega niin sitten :)
 
Lupaisin lisätä tätä käyrää tänne :) joten tässäpä tämä:
View attachment 68284

Tänään siis dpo17 ja kemiallisessa ei enää näillä päivillä viivaa näkynyt.
Tänään testasin kunnon leffaviivat:

View attachment 68285

Hurjasti tsemppiä teille kaikille:Heartred seurailen teidän mittailuja ja lähetä kovasti plussatuulia :)

Mrs Smith, kyllä avaisin itsekin tuossa tilanteessa viinipullon!!

Upeet viivat vaiana!! Ei viiniä sulle :) :)
Ja jälleen kerran me ollaan siis yhtä lämpimiä :D
 
Mahtavat viivat Vaiana! Ihanaa odotusaikaa, toivottavasti kaikki jatkuu mallikkaasti tästäkin eteenpäin :happy:

Täällä kp 25, ovistesti nega ja lämmöt 36.16 tänä aamuna. Aloittaisiko suosiolla tänään terot niin ei tarviis kärvistellä? :banghead:
 
Kiitos:Heartred
Toivotaan kaiken menevän hyvin loppuun asti ja että te tuutte pian perässä :shy:

Nyt jää kyllä viinit välistä :wink
 
ImageUploadedByVau Foorumi1524923856.977756.jpg


Nyt alkaa olla omat odotukset hälyyttävän korkeella! (Eilen nega)

Rinnat kipeet mut eritavalla ku mitä aikasemmin on ollu. Menkkakivut vatsassa. Huimaa. Haistan kaiken.

Teen maanantaina testin mut jos se on nega niin sitten.. en tiiä. Vappu. Vittu. All in six million dollars?
 
Mitä muuten teette kun ootte kipeenä? Mittaatteko silti lämpöjä? Mä oon jättäny väliin ku en halua mun charttiin mitään epämääräsiä arvoja. Mutta mitenköhän oikeesti pitäis tehä..?
 
Mitä muuten teette kun ootte kipeenä? Mittaatteko silti lämpöjä? Mä oon jättäny väliin ku en halua mun charttiin mitään epämääräsiä arvoja. Mutta mitenköhän oikeesti pitäis tehä..?

Mä mittasin jos jaksoin herätä (yöt kipeenä aina hankalia) ja sit laitoin discard tai illness ni ff yms ei ota sitä sit huomioon mutta näät sen kuitenkin taulukossa :) Aina ei flunssa vaikuttanut lämpöihin ollenkaan
 
Mä mittasin jos jaksoin herätä (yöt kipeenä aina hankalia) ja sit laitoin discard tai illness ni ff yms ei ota sitä sit huomioon mutta näät sen kuitenkin taulukossa :) Aina ei flunssa vaikuttanut lämpöihin ollenkaan

Ai sitä se discard siellä tarkottaa :D No hyvä kun kysyin!
 
Takaisin
Top