Ah niin ihana sokerirasitus....

Katjaanalle vastaan, vaikkakin olit käyny jo rasituksessa ja se oli ok :) Mutta siis tarkoitin sitä, että en tosiaan enää iltasella syöny mitään raskasta, vaan ihan kevyttä tai "hyviä" hiilareita. Muutoin sinä päivänä söin normaalisti 2 lämmintä ruokaa. Ja olin vähän yli sen 12h syömättä, ihan varmuuden vuoks ;D ehkä 13h tai 14h ... :P

Niin ja vaikkakin mun sok.rasitus oli tokalla kerralla OK, niin siitä huolimatta verensokerin seuraamista jatketaan neuvolassa... No eihän se nyt paljoo oo, jos ne mittaa sen vs:n joku kerran tai 2 kuussa, mut jotenki aattelin et pääsisin siitä raskausdiabetes "leimasta" kokonaan eroon :/ pöh.
 
Ai kesämasu sulla oli jotain vadelmalitkua sokerirasituksessa?! Mulla oli appelsiinia. Oli huomattavasti parempaa kuin se kolalitku pari vuotta sitten, mutta kyllä niin törkeän makeaa että huhhhuh...sokerikaan ei oo niin makeeta, yök! Mä en tiiä vielä niitä tarkkoja arvoja, mutta terkka laittoi heti seuraavana päivänä tekstarin että arvot oli kunnossa =) Viikon päästä on lääkärineuvola ni eiköhän se siellä sitten merkkaa ne arvot tohon neuvolakorttiin.

Yrittäjä oli kerrankin fiksu ja otti läppärin mukaan labraan, sain pari tuntia tehtyä töihin kuvallista terapiamatskua siinä samalle kun odottelin =)
 
Täällä oli myös vadelman makuista litkua. Ei se niin pahaa ollut ;) Kauhee jano ja se oli ihan jääkappikylmää, niin hyvin uppos. Hoitajakin hymähti, että olenpa reipas juoja. Hehheh!! Odottelu oli kurjinta ja vaikka oli kirja mukana, niin ei oikein jaksanut keskittyä, eikä mitään tehnyt mieli syödä vielä siinäkään vaiheessa kun pääsi lähtemään. Arvot oli minulla 4,1 / 4,0 / 4,5. Oon kyllä sellainen sokerihiiri, et kauhulla odotin jos herkutkin kielletään. Mutta ei ollut ollenkaan niin paha rasti kun luulin.
 
Takaisin
Top