----45+++++ kuumeiset

Mietin tuota pituusasiaa, että itse olen vanhempieni välistä. Äiti on 164 ja isä 173 cm. Sisaruksista osa on lyhyempiä tai pidempiä kuin vanhemmat. Yks siskoista 168 cm ja toinen mun mittainen. Mun lapset varmaan menee mun ohi, kun isänsä niin pitkä. Esikoinen nyt 10 v ja lähes n. 145 cm. Poika 8v 130 cm ja tyttö 5,5 v n. 120 cm. Jännä nähdä, olenko lopulta perheen pätkä :hilarious:
 
Minä en osaa ajatella, onko koti iso vai pieni. Meille tämä on sopiva. Näissä taloissa kaikki asunnot ovat samankokoisia ja kyllä tämä minusta yksinäiselle vanhukselle on vähän liikaa, mutta toisaalta mihin sitä ihminen kotoaan lähtisi, vaikka lapset muuttavat pois ja puoliso kuolee. Ja varmasti mahtuu rollaattorilla lenkkeilemään, sillä meillä lapsi harjoitteli polkupyörällä polkemista ensin sisällä.
 
Minä en osaa ajatella, onko koti iso vai pieni. Meille tämä on sopiva. Näissä taloissa kaikki asunnot ovat samankokoisia ja kyllä tämä minusta yksinäiselle vanhukselle on vähän liikaa, mutta toisaalta mihin sitä ihminen kotoaan lähtisi, vaikka lapset muuttavat pois ja puoliso kuolee. Ja varmasti mahtuu rollaattorilla lenkkeilemään, sillä meillä lapsi harjoitteli polkupyörällä polkemista ensin sisällä.

Minäkin harjoittelin aikoinaan ekalla pyörällä lapsuuden kodissa. Siellä pystyi pyöräilemään keittiöstä olkkariin ja sieltä oli ovi arkieteiseen, josta pääsi takas keittiöön. Oli kivaa :joyful:
 
Hei, onko täällä koskaan keskusteltu siitä, että mistä teidän nimimerkit tulee? Mä aina ihailen teidän luovuutta, kun on niin monipuolisia nimimerkkejä :joyful: Mulla oli aiemmin (vuonna 2011) käytössä eri. Vaihdoin sen, ettei kukaan tuttu tunnista. Mun keskimmäinen raskaus paljastui yhdelle tutulle täällä, kun hänkin odotti toista enkä tiennyt hänen olevan täällä :grin
 
Vahinkoja sattuu Yölento. Mulla meinaa karata nuo kukkahommat välillä lapasesta. Kun mikään ei riitä. Onko sinun apulainen innostunut kukkahommista?
No tämä apulainen innostuu kaikesta, mikä viittaa vähänkään työntekoon. Kukkamaassa lapsen tehtävänä on kastella kukat ja kantaa rikkaruohot kompostiin, minä kitken ne, jotta kukkiakin jää jäljelle.
 
Hei, onko täällä koskaan keskusteltu siitä, että mistä teidän nimimerkit tulee? Mä aina ihailen teidän luovuutta, kun on niin monipuolisia nimimerkkejä :joyful: Mulla oli aiemmin (vuonna 2011) käytössä eri. Vaihdoin sen, ettei kukaan tuttu tunnista. Mun keskimmäinen raskaus paljastui yhdelle tutulle täällä, kun hänkin odotti toista enkä tiennyt hänen olevan täällä :grin
Luin joskus yritysaikana kirjoituksen perheestä, jossa ikäero nuorimmaisiin sisaruksiin oli iso. Siinä perheen äiti mietti, että iltatähti on liian laimea sana kuvaamaan heidän nuorimmaistaan ja sanoi, että niin suurella ikäerolla kuopus on pikemminkin Yölento.
 
Yölento :) Nyt kaikki pestävät ikkunat on laskettu ja niitä löytyy tasan 30kpl......

Ei siis ihan liian kovin paljon...:stop :laughing002
Comments?:rolleyes:
 
Mun ei varmaan hirveesti tarvi nimimerkkiä selittää... mut joo. Oon jo niin wanha, että koen että en edes uskaltaisi ihan oikeasti sitä raskautta ja vauvaa toivoa ja odottaa. Se on niin hento haave, että sitä tuskin uskaltaa edes ajatella saati sanoa ääneen. Vaikka onhan tässä nyt jo 9 kiertoa ihan tosissaan yritetty ja odotettu ja toivottu. Ei ”vain muutamaa kuukautta” kuten toistuvasti oon saanut kuulla. Mulle tää on tosi pitkä aika, kun kaikki aiemmat lapset on aina tärpänneet alle puolessa vuodessa tai jopa parissa kuukaudessa. Tässä voikin kestää, jos tulee ollenkaan :sad001 Mut kai sitä voi edes toivoa... ihan vähän.

Hentohaave :) Ollaan saman ikäisiä. Olet ehkä vm 72?

Yrittää pitää, ei ne tuosta vaan tupsahda.

Tsemppiä ja jaksamista sinne!!:cheers
Lähetän tsempit silti, vaikka kiellät:laughing002
 
Ikkunanpesu? Que? Sama homma verhojen silityksen kanssa? Miksi? Ne kun ripustaa kosteana niin oikeavat.

Meillä ei lasten ole tarvinnut siivota. Lelut on aina pidetty omassa huoneessa ja keräsivät ne joten kuten iltaan mennessä. Ainoa mikä oli niiden homma oli astianpesukone. Muuten siivoan minä koska haluan sen tehtävän kunnolla ja kerralla. En ala siivoamaan joka päivä. Mies imuroi ja tekee ruoan ja minä siivoon ja leivon.
 
Hei, onko täällä koskaan keskusteltu siitä, että mistä teidän nimimerkit tulee? Mä aina ihailen teidän luovuutta, kun on niin monipuolisia nimimerkkejä :joyful: Mulla oli aiemmin (vuonna 2011) käytössä eri. Vaihdoin sen, ettei kukaan tuttu tunnista. Mun keskimmäinen raskaus paljastui yhdelle tutulle täällä, kun hänkin odotti toista enkä tiennyt hänen olevan täällä :grin

Helena80 :)

Mun nimimerkki "Tähti" tulee avaruudesta.....pidän kosmoksesta ja uskon, että elämä on ennalta saneltua....joten toki ihminen voi yrittää parhaansa tehdä asioita, mutta kohtalo lopulta päättää.

Ei voi synnyttää väärää lasta jne...
eikä.myöskään voi tulla raskaaksi, jos ei ole niin tarkoitettu.

Uskon myös, että ihmiset, joita on ympärillä ne ovat tarkoitettu omassa elämässä olemaan ja opettamaan asioita.

Uskon myös uudestisyntymiseen :)

......on paljon muuta, mutta tässä Tähden nimimerkki lyhyesti! :)
 
Takaisin
Top