----45+++++ kuumeiset

:greet025 ei roskishaamua kummempaa dpo10.

Toisaalta oon elänyt tässä kierrossa niin ääri epäterveellisesti, että tuskin voi onnistuankaan:sad002

Varmaan ei tartu sen takia, vaikka hedelmöitys olisikin onnistunut.

Oonko jo ulkona?
 
Last edited by a moderator:
:greet025 kärsimättömänä viskasin aamun testin roskiin uuden haamun takia ja nyt kaivoin sen sieltä ylös. Jostain syystä näen siinä edelleen haamun, se on ehkä aamuista selkeämpi. Väriä ei pysty erottamaan, on niin äärihentoinen ja ohut. Testi Pregcheck.

Mitään oireita ei ole, vain turvotus. Hetki sitten alkoi viluttaa ja mittari pompsathi lukemaan 37.4c. Kai olen tulossa flunssaan...

Sen siitä saa, kun testaa liian aikaisin:sad010

Mutta tämä ei ollutkaan oma suunnitelma.

JOS huomenna tuo ei ole yhtään vahvistunut, niin kai voi heittää kirveen kaivoon?:sad015
 
Tähti, just on varoiteltu, että jos pitkän ajan päästä katsoo niin voi olla haamu vaikka ihan vaan nega ois. Siksi testiajan puitteissa pitäis katsoa ja sitten ei kaivaa roskista. Mielenrauhan säilyttämiseksi :D
 
Tähti, just on varoiteltu, että jos pitkän ajan päästä katsoo niin voi olla haamu vaikka ihan vaan nega ois. Siksi testiajan puitteissa pitäis katsoa ja sitten ei kaivaa roskista. Mielenrauhan säilyttämiseksi :D

Kettutyttö :)

Kaivoin sen siksi, kun aamulla "näkyi" "jotain", mutta en ollut varma näkemästäni. Harmitti, ettei näy mitään eilistä selkeämpää:sad010

Eiliseen testiin en pysty vertaamaan, koska se on todellakin roskissa, ei enää omassa roskakorissa.

Tässä kierrossa on eletty todella epäterveellisesti (jo matkankin takia), ja olen jatkanut samaa rataa, koska ihan koko ajan ei jaksa pelkästään tsempata.

Saa nähdä onko enää toivoa:confused004:rolleyes:

.
 
Lääkäri aika peruuntuikin. Oon yrittänyt varata huom uutta aikaa. Soitan heti aamulla Mehiläiseen jos heillä on ultra menen käymään. Äsken vielä oli pari vapaata aikaa.
 
Muska77, tulipa yllättävä tilanne. No, toivotaan että saat uuden korvaavan ajan!
Mitens se oli, kirvestä ei kannata heittää kaivoon vielä 14 dpo, ja jokunen plussaa vielä 18 dpo. Että eihän se testailu hätäisen hommaa oo :)
Mulla täällä sekavat fiilikset, tulevaisuus tuntuu olevan niin auki. Ei oo vielä tottunut äitiyteen ja sen tuomiin rutiineihin ja aikatauluhässäköihin, niin jo toista pitäis tosissaan alkaa yrittää. Noh, just tänään tuntuu, että joutaisi kyllä hittoon tuolta töistäkin kun ei meinaa omat hommat mennä pulkkaan... eli pakoon äitiyslomalle :wink
 
Noh, just tänään tuntuu, että joutaisi kyllä hittoon tuolta töistäkin kun ei meinaa omat hommat mennä pulkkaan... eli pakoon äitiyslomalle :wink

Katjusha :)
Yllättävän samat fiilikset!
Hommat menee kyllä pulkkaan, mutta ei välttämättä "miellytä" ihan yhtä paljon, koska on muutoksia tapahtunut paljon oman Äitiysloman aikana.

Pakoon Äitiyslomalle ois toive....
 
Katjusha :)

Saako kysyä, mitä olet ajatellut tehdä ennen eläkkeelle jäämistä?:rolleyes:
Olla toisten palkallisena?
Ihan pakko kysyä tätä, koska tuntuu sitä, ettei meidän vuosimallia -73 kukaan pidä muiden alla työskentelystä pidemmänpäälle.

Mä tuskin koskaan toteutan haaveeni, mutta oma "pulju" on aina ollut ajatuksissa:p Myös oma loma-asunto jossain keskellä sinistä laguunia, palmujen katveessa:joyful:

Aina saa haaveilla:happy:

Silloin lapset on jo toki tehty :)
.
 
Tähti, jaa-a, tällä hetkellä toivois että osaisi pelata korttinsa oikein ja toivois, että pysyis terveenä - sais pysyä työelämässä pitkään. En varsinaisesti odota eläkkeelle jäämistä :) Nyt kun nämä ruuhkavuodet sattui tällai myöhäiselle iälle en urallisesti ole valmis satsaamaan nykyistä enempää enkä siis havittele nousujohteista uraa. Ajattelisin lapsettomana toisin ja varmaan hukuttaisin suruni edelleen työntekoon ja urheiluun :) Yrittäjyys ei tunnu omalta jutulta, olen enempi semi-itsenäinen tiimipelaaja.
 
Tähti, jaa-a, tällä hetkellä toivois että osaisi pelata korttinsa oikein ja toivois, että pysyis terveenä - sais pysyä työelämässä pitkään. En varsinaisesti odota eläkkeelle jäämistä :) Nyt kun nämä ruuhkavuodet sattui tällai myöhäiselle iälle en urallisesti ole valmis satsaamaan nykyistä enempää enkä siis havittele nousujohteista uraa. Ajattelisin lapsettomana toisin ja varmaan hukuttaisin suruni edelleen työntekoon ja urheiluun :) Yrittäjyys ei tunnu omalta jutulta, olen enempi semi-itsenäinen tiimipelaaja.

Katjusha :) Aika samat ajatukset, ura ei tunnu enää yhtä tärkeältä. Ennen lasta muuta ei ollutkaan, kuin työ. En myöskään odota eläkkeelle jäämistä. Maailma ehtii tosin muuttua paljon ennen sitä, ettei tiedä miten se muuttuu...

Yrittäjyys ei myöskään ole mun juttu, vaan omaa puljua ajattelen ilman varsinaista yrittäjyyttä. Niorena on tullut raadettua niin paljon, että siihen en enää lähde. Pitäisi tehdä jotain muuta.
 
:greet025 Dpo11 - roskishaamu.

Ei yhtään mitään vahvistumista:sad010

Mistä se voi kertoa?



Plussapuhuria kaikille!!:gen014
 
Last edited by a moderator:
Sain ultra-ajan tälle päivää. En päässyt omalle ihanalle gynelle vaan jouduin mennä sille yhdelle ainoalle mistä löytyi vapaa aika. Osanneet katsoa kuitenkin follitilanteen. Kurjaa kun piti eilinen olla hommailematta. No tänään sit jos folleja vain yksi. Onneks aamun ovistesti täysin nega. Limoja tullu eilisestä et tulossa kaiketi on :)
 
Lomat kohta lusittu ja ihanasti ollut vauvakuume taustalla. Kp 9 ja eka letrokuuri syöty. En huomannut mitään sivuvaikutuksia, ja hyvin vähän on mitään tuntemuksia missään. Liekkö hyvä vai paha, normisti mulla jo juilisi vasenta munasarjaa tauotta seuraaviin menkkoihin. Mamma-vitamiinia, maca-kapseleita (tosin vain 3/vrk, kun on sihtikurkulle hankalia niellä) ja greippimehua vedetty.
 
Gynen soittoaika oli tänään. Epäili, että ei ole kasvanut follia ollenkaan tässä kierrossa. Seuraavassa ultra kp 13-14 aikoihin ja sit saan irrotuspiikin reseptin. Jos siellä kasvaa jotain.
Eli niin turha kierto kuin vai voi olla oli tää :sad001 :sad001
 
Takaisin
Top