----45+++++ kuumeiset

Kettutyttö :) Ovis voi myös tulla kiitävän nopeasti!

Jospa ehdit sen nähdä :)

Tuntuu siltä, ettei olisi tulossa vielä. Nyt kp 15. Mutta ihmettelen. Viime kierto oli myös letro kierto ja siinä oli kp 16 ovulaatiotesti tummin viiva. Seuraavana jo haalea. Ja siinä tummin viiva ei ollut mikään selkeä plussa.
Siksi ostin nyt niitä digitestejä ettei tarvitse arpoa.
Mutta voihan se olla että mun lh-huippu ei testissä näy. Oon ymmärtänyt että kaikilla ei näy?
 
Tuntuu siltä, ettei olisi tulossa vielä. Nyt kp 15. Mutta ihmettelen. Viime kierto oli myös letro kierto ja siinä oli kp 16 ovulaatiotesti tummin viiva. Seuraavana jo haalea. Ja siinä tummin viiva ei ollut mikään selkeä plussa.
Siksi ostin nyt niitä digitestejä ettei tarvitse arpoa.
Mutta voihan se olla että mun lh-huippu ei testissä näy. Oon ymmärtänyt että kaikilla ei näy?

Kettutyttö :) Ei se aina näy ja silti voi olla iso folli, ovulaatio käsillä.

En halua pahoittaa mieltäsi, mutta digit ei mulla ainakaan näytä mitään, joten en niitä osta, (digi tuskin olisi näyttänyt ovulaatiota edes silloin, kun onnisti ja lapsi syntyi).

Käytän edelleen Precgcheck testejä, ihan parhaita.

Tietty toiselle sopii paremmin se oma, sopivin. Oletan, että sinulla olisi ovis huomenna :)
 
Kettutyttö :) Ei se aina näy ja silti voi olla iso folli, ovulaatio käsillä.

En halua pahoittaa mieltäsi, mutta digit ei mulla ainakaan näytä mitään, joten en niitä osta, (digi tuskin olisi näyttänyt ovulaatiota edes silloin, kun onnisti ja lapsi syntyi).

Käytän edelleen Precgcheck testejä, ihan parhaita.

Tietty toiselle sopii paremmin se oma, sopivin. Oletan, että sinulla olisi ovis huomenna :)

Et pahoita missään nimessä. Olen tyytyväinen jos kallis digi onkin se mitä EI tarvitse enää ostaa kun ei toimi :)
One step testejä oli vielä kymmenen jäljellä ja niitäkin teen tän kierron. Aion minäkin ensi kiertoon noita precgchek merkkisiä ostaa.
Toivottavasti olisi huomenna ovulaatio. Olisi hyvä viikonloppu ja levollinen mies, eikä väsynyt töistä. Itse oon flunssassa :sad001 Mutta jaksaa jaksaa :wink
 
Kettunen ehkä kannattaa varmuuden vuoksi hommailla vaikka ei näyttäisi plussaa. Tai jos on plussa tulossakin niin etukäteen kun hyvä hommailla.
 
Muska, hommailtu on :wink
Säännöllisesti joko joka toinen tai joka päivä. Ja nyt mies aamulla sanoi, että jatketaan niin jos ei kiinni saada ovulaatiota. Niin ei sitten missata, oli missä vaiheessa tahansa. On se niin ihana :)

Mut tänään aamulla oli hieman rinnat arat. Siis ihan vähän mut eri kuin esim eilen. Et ois voinut olla siis eilen esim se ovis :)
 
Olen nyt muutaman päivän sisällä tehnyt lähemmäs parikymmentä testiä - miten niin epätoivoinen?

Onneksi suurin osa on sentään halpoja liuskoja. En tiedä mitä ajatella. Luovuttaako tämän kierron suhteen vai jatkaako. Onhan tässä vielä muutama päivä aikaa, tiistaina pitäisi alkaa vuoto. Kuitenkin tuntuu että jotain näkyisi jo, jos on näkyäkseen.

IMG_20180224_100714.jpg
 
Olen nyt muutaman päivän sisällä tehnyt lähemmäs parikymmentä testiä - miten niin epätoivoinen?

Onneksi suurin osa on sentään halpoja liuskoja. En tiedä mitä ajatella. Luovuttaako tämän kierron suhteen vai jatkaako. Onhan tässä vielä muutama päivä aikaa, tiistaina pitäisi alkaa vuoto. Kuitenkin tuntuu että jotain näkyisi jo, jos on näkyäkseen.

View attachment 65808

Tee tiistaina jos vuoto ei ala.
 
En pysty oikein elämään normaalia elämää ennen kuin saan vastauksen suuntaan taikka toiseen. Olen ikään kuin jumissa, en pysty suunnittelemaan tulevaisuutta. En osaa selittää.
 
En pysty oikein elämään normaalia elämää ennen kuin saan vastauksen suuntaan taikka toiseen. Olen ikään kuin jumissa, en pysty suunnittelemaan tulevaisuutta. En osaa selittää.

Hirvi :) Voit lohduttautua sillä, että elämää ei voi suunnitella, vaikka yrittää. Se menee kuitenkin omalla tavallaan. Rentoudu ja let it be!:Heartpink
 
Et pahoita missään nimessä. Olen tyytyväinen jos kallis digi onkin se mitä EI tarvitse enää ostaa kun ei toimi :)
One step testejä oli vielä kymmenen jäljellä ja niitäkin teen tän kierron. Aion minäkin ensi kiertoon noita precgchek merkkisiä ostaa.
Toivottavasti olisi huomenna ovulaatio. Olisi hyvä viikonloppu ja levollinen mies, eikä väsynyt töistä. Itse oon flunssassa :sad001 Mutta jaksaa jaksaa :wink

Kettutyttö :) Kalliita, mitä digit maksaa?
(Muistelen, että silloiset aioat ostamani digit olisiko ollut 6kpl pakkaus about 45e) On siinä hintaa:eek:

Ainakin nuo on niin kalliita, ettei pitäisi olla kertakäyttökamaa ollenkaan:smiley-ashamed005

Oisko ne jotenkin enemmän suunnattu miehille...kun kaksi viivaa miehille on vähän outous. Meillä ainakin mies on halunnut nähdä ovistestin ja tulkitsee sitä eritavalla. Tuo hymynaama on tietty selkeä tulkita hymysuin:laughing002

No, mutta koska eivät ole kovin tarkkoja, niin voisiko nämä digit olla niin fiksuja, että näyttävät ovisplussan silloin, kun munasolu on myös laadultaan otollinen hedelmöitettäväksi?:rolleyes:

Nuorillahan nämä digit toimivat paremmin, kun laatuongelmia silloin ei vielä ole.
 
Apteekissa 10 kpl oli 45 € noin ja raskauskeijusta tilatessa 10kpl /26€ noin. Minä tilasin ne tuolta. Mutta silti minusta kallista.
Tekis mieli heivata koko hemmetin testaus hiiteen ja mennä vaan joka toinen päivä taktiikalla koko kierto lukuunottamatta vuotopäiviä :D

Hirvi, varma vastaus tullee kuitenkin vasta siinä oletettujen menkkojen tienoilla joten kumminkin joutuu odottamaan, testailee tahi ei. Joten pakko vaan elää epävarmuudessa.
 
No joo niin kai. Tosin joskus olen varmuuden vuoksi testaillut vielä vuodonkin jälkeen varmuuden vuoksi. Minun pitäisi lakata suunnittelmasta töiden hakua ja opiskeluun hakeutumista siltä pohjalta et mitä jos olenkin raskaana .
 
No joo niin kai. Tosin joskus olen varmuuden vuoksi testaillut vielä vuodonkin jälkeen varmuuden vuoksi. Minun pitäisi lakata suunnittelmasta töiden hakua ja opiskeluun hakeutumista siltä pohjalta et mitä jos olenkin raskaana .

Hirvi :) Jospa menet töihin. Kun tulet raskaansi, niin jäät äitiyslomalle.

Kukaan ei ole ennustaja :)
 
Niin ja jos tulisi raskaaksi ja suunnittelisi koko elämän sen mukaan ja tulisko keskenmeno. En halua maalata piruja seinille mutta kun kaikki on mahdollista. Tuossa tapauksessa elämältä putois pohja. Eli minäkin suosittelen elämään elämää ja tekemään ratkaisuja tai muuttamaan niitä mikäli raskaudut ja sen kans pääsee turvallisemmille viikoille.
Ja jos nyt huolehtii tuleeko plussaa, jos se tulee huolehtii kestääkö raskaus ja odottaa et pääsee yli rv12. No sitten huolehtii onko rakenne-ultrassa kaikki ok. Sit huolehtii meneekö kaikki loppuun asti hyvin ja meneekö synnytys ok. Ja sittenhän sitä huolehtii pienestä onko tällä kaikki hyvin. Että sinänsä huoli ei varmaan koskaan lopu plussaan. Toki helpottaa mut ei lopu.
 
Niin ja jos tulisi raskaaksi ja suunnittelisi koko elämän sen mukaan ja tulisko keskenmeno. En halua maalata piruja seinille mutta kun kaikki on mahdollista. Tuossa tapauksessa elämältä putois pohja. Eli minäkin suosittelen elämään elämää ja tekemään ratkaisuja tai muuttamaan niitä mikäli raskaudut ja sen kans pääsee turvallisemmille viikoille.
Ja jos nyt huolehtii tuleeko plussaa, jos se tulee huolehtii kestääkö raskaus ja odottaa et pääsee yli rv12. No sitten huolehtii onko rakenne-ultrassa kaikki ok. Sit huolehtii meneekö kaikki loppuun asti hyvin ja meneekö synnytys ok. Ja sittenhän sitä huolehtii pienestä onko tällä kaikki hyvin. Että sinänsä huoli ei varmaan koskaan lopu plussaan. Toki helpottaa mut ei lopu.

Muska, just näin. Aina löytyy uusi huoli. Ja vaikka lapset ois aikuisia niin huoli on silti.

Mä haen töitä. Olin tänään ja eilen työhaastattelussa. Ensi viikolla yksi. Pääsispä johonkin!
Yksi niistä on varma, mutta se ei ole mieluisin.
 
Juu minä tiedän että täyttä varmuutta ei ole koskaan, minullakin on ollut monta keskenmenoa.

Minulla tilanne että olen turvallisessa, vakituisessa virassa, mutta olen äärimmäisen onneton. Jos onnistun saaman uuden työn, se on tietysti aluksi määräaikainen ja sitten jäisinkin heti äitiyslomalle :-(
 
Hirvi, mä olin onneton edellisessä työssä. Katselin muita hommia, ja sainkin toisen työn kesken hoitokierroksen. Kohdunulkoisen jälkeen olin ihan rikki, mutta pystyin kuitenkin tarttumaan tilaisuuteen. Tulin heti työsuhteen alussa raskaaksi, mutta meni kesken parin viikon päästä. Oli hirvein työnaloituskuukausi ikinä. Tavallaan hyvä, että oli perehdytyksessä eikä minulta varsinaisesti odotettu suoritusta. Vajaan vuoden päästä sitte masu lähti kasvamaan :) Kaikki järjestyi. Nyt mä oon koittanut jäsennellä vaihtoehtoisia skenaarioita, kai sitä turvaa hakee että miettii mitä sitte jos :)
 
Aamun testi on edelleen nega. Viivanpaikka erottuu kun oikein tiiraa ja käyttää mielikuvitusta (en tiedä näkyykö tuossa mallissa aina).

Mutta minulla ei ole myöskään oireita että vuoto olisi alkamassa lähipäivinä. Joulu- ja tammikuussa huomasin veren tihkumista monta päivää ennen vuotoa. Harmi kun en ole aiemmin tajunnut tarkkailla sitä asiaa, niin en tiedä onko aina ollut niin vai oliko nuo kaksi kuukautta jotenkin poikkeukselliselliset. Nyt verta ei ole näkynyt.

Töistä yritän saada koko kesälomakauden vapaaksi, voidakseni tehdä muun alan kesätöitä. Onhan se iso riski, että olenkin täysin tuloton koko kesän, mutta ei tarvitse kuitenkaan kokonaan irtisanoutua juuri pahassa kohtaa jos kaikki meneekin kesätöiden ja raskauden suhteen juuri niin kuin olen toivonut. Parhaassa tapauksessa voisin jäädä äippälomalle suoraan palkattomalta.

En kyllä tiedä miten me selvitään jos kaikki meneekin pieleen, enkä saa kerta kaikkiaan mitään töitä. Täytyy vissiin hakea kaikkea mahdollista.
 
Niin ja jos tulisi raskaaksi ja suunnittelisi koko elämän sen mukaan ja tulisko keskenmeno. En halua maalata piruja seinille mutta kun kaikki on mahdollista. Tuossa tapauksessa elämältä putois pohja. Eli minäkin suosittelen elämään elämää ja tekemään ratkaisuja tai muuttamaan niitä mikäli raskaudut ja sen kans pääsee turvallisemmille viikoille.
Ja jos nyt huolehtii tuleeko plussaa, jos se tulee huolehtii kestääkö raskaus ja odottaa et pääsee yli rv12. No sitten huolehtii onko rakenne-ultrassa kaikki ok. Sit huolehtii meneekö kaikki loppuun asti hyvin ja meneekö synnytys ok. Ja sittenhän sitä huolehtii pienestä onko tällä kaikki hyvin. Että sinänsä huoli ei varmaan koskaan lopu plussaan. Toki helpottaa mut ei lopu.

Hirvi :) Muska sanoo hienosti, näin se menee!

Huoli alkaa vasta plussasta, eikä silloinkaan sitä saisi päästää valloilleen. Jotta raskaus onnistuu hyvin loppuun saakka, avoin ja huoleton mieli on raskaana olevalle hyväksi. Murehtiminen ja tressi on aina koetus kropalle, joten siitä pitäisi päästä pois.

Maapallo pyörii kuitenkin, eikä omalla tekemisellä ole siihen vaikutusta :)

Tuli mieleen, että voithan purkaa jonkun kanssa huoltasi. Juttele jonkun kanssa, vaikka ammatti-ihmisen luona. Jotta pääsisit ihan turhasta huolesta eroon.
 
Takaisin
Top