----45+++++ kuumeiset

Jaaha. Tuhruvuoto muuttui marjapuuron väriseksi ja marssin tänään lääkäriin. Keskenmeno on käynnissä. Laittoi vielä lähetteen naistentautien polille. Kipasin siellä hakemassa nappeja km hoitoon. Ehkäpä olisi tullut itsestään pihalle, mutta kun on tuo infektiotausta, niin on hyvä nopeuttaa kuulemma. Tietenkin ukkeli tulee vasta huomenna, joten vasta perjantaina aloitan tyhjennyksen. Nyt on sitten kokemusta tästäkin, mutta parempi ennemmin, kun myöhemmin.
Ei helvet*i:sad010!
Itkettää sun puolesta. Miten ne tutki, ollakseen ihan varmoja tästä? Verikokein?
Ei tää kyllä helppoa ole:sad001
*voimistushalit*
 
Jaaha. Tuhruvuoto muuttui marjapuuron väriseksi ja marssin tänään lääkäriin. Keskenmeno on käynnissä. Laittoi vielä lähetteen naistentautien polille. Kipasin siellä hakemassa nappeja km hoitoon. Ehkäpä olisi tullut itsestään pihalle, mutta kun on tuo infektiotausta, niin on hyvä nopeuttaa kuulemma. Tietenkin ukkeli tulee vasta huomenna, joten vasta perjantaina aloitan tyhjennyksen. Nyt on sitten kokemusta tästäkin, mutta parempi ennemmin, kun myöhemmin.

Voi ei.. Oon tosi pahoillani! Paljon voimia!
 
Mä oikeestaan odotan jo tätä:rolleyes:! Luulen että yrittäminen loppuu heti kun raja on ylitetty, sitten ei ole enää mitään menetettävää rahallisesti:hilarious:. Jää pelkkä huoleton painanta! Ja siinä kohtaa voisin jo irrottaa turvallisesta hyvästä virastani - heittäytyä vapaaksi luonnonlapseksi lopullisesti :happy093 töitä voisi tehdä ihan vaan tarpeen mukaan siellä sun täällä, ei vain velvollisuudesta työnantajaa kohtaan. aaaah, ihan tässä herkistyy sisus. Maalisvauva, koita jaksaa, mami on matkalla!

Lambi :) Milloin takaraja tulee?

Toivon, että plussaat ennen sitä!:cheers
 
Jaaha. Tuhruvuoto muuttui marjapuuron väriseksi ja marssin tänään lääkäriin. Keskenmeno on käynnissä. Laittoi vielä lähetteen naistentautien polille. Kipasin siellä hakemassa nappeja km hoitoon. Ehkäpä olisi tullut itsestään pihalle, mutta kun on tuo infektiotausta, niin on hyvä nopeuttaa kuulemma. Tietenkin ukkeli tulee vasta huomenna, joten vasta perjantaina aloitan tyhjennyksen. Nyt on sitten kokemusta tästäkin, mutta parempi ennemmin, kun myöhemmin.

Vastavirran akka :) Ei näin pitänyt käydä, en kestä!:sad010

Pahoittelut ja halit:hug013:hug013:hug013

Kestämistä ja pian uutta yritystä putkeen:cheers
 
Motto78 :) Sanooko Progynova sinulle jotain?

Uudessa IVF kierrossa on otettava sellaista. Täytyy soittaa Klinikalle, kun en oikein ole perillä ohjeista riittävästi.

Nyt on ajateltu pitää välikierto, johon tehdään inssi. Välikierrot ilman hoitoa ei kannata, kun aikaa ei ole muutenkaan.

Vielä menkkoja odotellessa, näyttäisi tulevan lähes samanpituinen kierto tästä, IVF:n kanssa, kuin ilmankin:joyful:
Tuo Terolut ei muhun vaikuttanut varmaan sit mitenkään?:p
 
Missäs kohtaa kiertoa Progynovaa on tarkoitus ottaa? Minulla sitä käytettiin PAS-kierrossa oman kierron sammuttamiseen.
 
Ok, sitten se on luteaalivaiheen tukena, samalla tavalla kuin Terolut oli edellisessä.
 
Muokattu viimeksi:
Vastavirran akka, pahoittelut ja voimia tilanteeseen. :Heartred
Mulla meni kotona tyhjennys hyvin (lue: tehokkaasti) silloin kun mulla oli kkm. Ota vaan reilusti särkylääkettä ja koita pysyä liikkeessä niin se auttaa tyhjenemistä.
 
Motto78 :) Sanooko Progynova sinulle jotain?

Uudessa IVF kierrossa on otettava sellaista. Täytyy soittaa Klinikalle, kun en oikein ole perillä ohjeista riittävästi.

Nyt on ajateltu pitää välikierto, johon tehdään inssi. Välikierrot ilman hoitoa ei kannata, kun aikaa ei ole muutenkaan.

Vielä menkkoja odotellessa, näyttäisi tulevan lähes samanpituinen kierto tästä, IVF:n kanssa, kuin ilmankin:joyful:
Tuo Terolut ei muhun vaikuttanut varmaan sit mitenkään?:p

Progynova oli mullakin viimeksi lyhyen kaavan IVF:ssa, aloitettiin sillä kp 18 (aloituspäivä on yksilöllinen) ja jatkettiin tiettyyn päivään asti siitä, kun kuukautiset alkoi. Sitä käytetään ns. primerina, eli se on pehmeämpi tapa valmistella paikkoja kuin esim. synarela (synarela ajaa pitkän kaavan hoidossa oman hormonitoiminnan kokonaan alas) ennen kuin stimulaatio tableteilla tai piikeillä alkaa.

Mulle tosta ei tullut mitään oireita, mutta meinasin mokata tablettien oton aloittamisen koska valtakunnallisen ivf-hoitokaavakkeen KP:t on hoitopäiviä eikä kiertopäiviä. :banghead:

Kannattaa siis laittaa kännykän muistutuksiin oikeille päiville kaikki hälytykset aloituksista ym. :)
 
Kiitos. Raivopäisenä olen koittanut siivota ja kannella painavia juttuja. Jonnekin tämä on purettava, niin hyötykäyttöön sitten tämäkin. Sapettaa, kun perjantaina vasta tyhjennys, jollei niin hyvin käy että tulee ennen sitä. Miksiköhän kotona pitää olla joku vahtimassa. Toivotaan sitä tehokkuutta tännekin.

Toivon niin, että prosessi käynnistyy luonnollisesti ja menee hyvin!
Vahti on ihan hyvä asia, jos en viimeksi olisi ollut sairaalassa lääkeellisen tyhjennyksen aikana vaan esim. yksin kotona suihkun lattialla, en todellakaan olisi tajunnut että olin menettänyt yli puolitoista litraa verta ja hommat oli menossa pahasti pieleen.
 
Minäkin tajusin vahdin merkityksen siinä vaiheessa, kun sairaalasängyn ympärille pölähti kolme hoitajaa laittamaan kanyylia ja ottamaan verikokeita. Olin kuulemma menettänyt liian paljon verta ja piti ruveta sitä lääkitsemään. Kotona yksin en olisi edes ymmärtänyt minkään olevan pielessä -- onneksi olin halunnut tyhjennykseen sairaalaan, koska vahteja ei ollut kotiin tarjolla.
 
Kiitos. Raivopäisenä olen koittanut siivota ja kannella painavia juttuja. Jonnekin tämä on purettava, niin hyötykäyttöön sitten tämäkin. Sapettaa, kun perjantaina vasta tyhjennys, jollei niin hyvin käy että tulee ennen sitä. Miksiköhän kotona pitää olla joku vahtimassa. Toivotaan sitä tehokkuutta tännekin.
Ai perse, olisko teillä jotain myrskytuhopuita raivattavaksi noin alkuun?
Mulla tyhjennettiin kans silloin tabuilla kohtua, olisin kyllä kuollut kotiin verenhukkaan jos yksin olisin ollut. Ja kavintaanhan se menikin. Mutta pidetään peukkuja että vielä onnistuis noilla tableteilla se homma:smiley-angelic001! Ehkä siellä materiaalia ei kuitenkaan niin paljon vielä ole noilla viikoilla .

Mutta yhä haluaisin pitää toivoa yllä.. En tiedä, mutta vaikea on hyväksyä ettei toivoa enää jouluhalolle olisi? Voi vee, olisit ottanut sen keskusteluavun nyt myöhässä edes vastaan? Ei kai ne voi määrätä minkä vuoden traumoista siellä voi puhua:confused005?
 
Takaisin
Top