----45+++++ kuumeiset

Hento haave varovasti ettei mene ne lapsi pesuveden mukana. Mä en aijo riskeerata mun suhdetta tähän lapsiprojektiin. Meidän suhde on tärkein, jotta mahdollisella lapsella toidiaan rakastavat äiti ja isä. Ja jos ei tule näin, olkoon niin. Monella menee parisuhde kun lähdetään lapsettomuushoitoihin. Tämä on surullista. Kovasti tsemppiä!
 
Yölento :) Kiitos tsempistä! Kyllä tämä mahalasku masentaa, sillä odotukset IVF-hoidosta oli eri luokkaa. Uudet reseptit on jo apteekissa ja saa aloittaa, kun menkat alkaa, jos henkinen kantti kestää.

Mutta mennäänkö välikierrolla, inssi on harkinnassa nyt siihen. Miten voikaan msentaa sekin tieto, eträ ovulaatiossa paras munasolu ei aina irtoa, vaan isoin. Letrotkaan ei tähän ongelmaan auta.

Laadun parantaminen on avainsana. Tätä on kyllä jo yritetty vuoden päivät, mutta pitänee sit tuplata KSM66, Ubiqinon ja vehnänoras.....

Iso voimahali sinnepäin! Harvemmin ensimmäisellä IVF:llä tulee toivottu tulos, mutta ymmärrän kyllä hyvin pettymyksen kun toiveet on korkealla. Ulkomailla ovat suositelleet ubikinonia 600 mg:n annostuksella muniksien laatua parantamaan. Suositteliko lääkäri jatkamaan samalla setillä ja annostuksella lääkitystä kuin ensimmäisellä kierroksella?
 
Ja terkut Bankkarista! Täällä +34 ja hiki valuu. Ihanaa olla ihan kahdestaan! Lähdetään seikkailemaan ja etsimään China Townia ja omituisia ruokakojuja. Ovis saattoi olla koneessa joten kellistin miehen heti hotellilla. Voi olla että oli liian myöhään mutta en siinä koneessa kehdannut.. Hih! Ja edelliset kerrat ei just tressattu minne tulee joten aika ohukainen tsäänssi tässä kierrossa. Toki voi olla että limat loppui kun nesteytys oli huono viimeiset 24h. Näillä mennään!
 
Ja terkut Bankkarista! Täällä +34 ja hiki valuu. Ihanaa olla ihan kahdestaan! Lähdetään seikkailemaan ja etsimään China Townia ja omituisia ruokakojuja. Ovis saattoi olla koneessa joten kellistin miehen heti hotellilla. Voi olla että oli liian myöhään mutta en siinä koneessa kehdannut.. Hih! Ja edelliset kerrat ei just tressattu minne tulee joten aika ohukainen tsäänssi tässä kierrossa. Toki voi olla että limat loppui kun nesteytys oli huono viimeiset 24h. Näillä mennään!
 
Ja terkut Bankkarista! Täällä +34 ja hiki valuu. Ihanaa olla ihan kahdestaan! Lähdetään seikkailemaan ja etsimään China Townia ja omituisia ruokakojuja. Ovis saattoi olla koneessa joten kellistin miehen heti hotellilla. Voi olla että oli liian myöhään mutta en siinä koneessa kehdannut.. Hih! Ja edelliset kerrat ei just tressattu minne tulee joten aika ohukainen tsäänssi tässä kierrossa. Toki voi olla että limat loppui kun nesteytys oli huono viimeiset 24h. Näillä mennään!

Maailman mahtavinta lomaa teille! Nauttikaa! Oi että :Heartred
 
Yritin puhua miehelle tuosta, että jos purkkiin ja sit olis paineet pois seksistä. Hän haluaisi vaan että ollaan ihan normaalisti ja lapsi syntyy rakkaudesta... onhan se ihana ajatus, ja silleen kaikki varmaan toivoisi että se tapahtuu... mut ei se useinkaan niin mene. Miten sais herkälle ihmiselle tän asian myytyä niin, ettei hän koe itseään vain siemenlingoksi, kuten itse asian ilmaisee :sad001

Kerro miehellesi että muillakin on vastaavia ongelmia. Että kun lisääntyminen kyseessä jotkut miehet eivät laukea millään ja tuolla muki ruisku-systeemillä "hoitavat homman". Ehkä se helpottaa että muutkin.

Meillä mies kutsui itseään myös siemenlingoksi kun piti joka kuukausi viikon kaks jyystää, mutta nauroi itsekin päälle.

Niin että vaikka hän haluaa että lapsi saa alun normaalisti että se ei nyt teillä just vaan toimi .
 
Muokattu viimeksi:
Dpo12, mitään näytettävää ja tihrusteltavaa ei ole. Ihan puhdas nega. Ihan parasta koko yön suodattunutta pissa ei ollut, kun kävin aamuyöllä juomassa ja samalla reissulla vessassa.

Peppipupulle ihanaa Bangkokia! Mun suosikkeja siellä on mm. Chatuchakin viikonloppumarkkinat, venetaksilla ajelu Chao Prayalla (ei voi olla ihan varma minne päätyy), Paragonin luksusleffateatteri silloin kun pitää päästä hellettä pakoon ja kärryillä kulkevat hedelmäkioskit. Oi että.
Jos pitää päästä välillä jonnekin pois, niin Victory monumentilla on van -asema, josta lähtee autot vaikka ja mihin. Parilla eurolla esim. parin tunnin matkan päässä olevaan HuaHiniin, tai vähän pidemmällekin, vaikka Changiin.
 
Peppipupulle ihanaa parisuhdeaikaa ja seikkailua:happy119!

Lambi :) Oletko jo testannut ovista? Vai testaatko tässä kierrossa enää tikuilla?

Turhauttavia on nuo ovulaatiotestit tietyllä tavalla. Tuloksen pitäisi olla jotenkin selkeämpi:dummy1:

Plussa kaikille tähän kiertoom!:cheers:cheers:cheers
Mulla ei ole tikkuja, tilasin kyllä mutta jäivät tulematta:happy3. Kohtaloa :smiley-angelic002?!? Hehe, eipä se ole koskaan tikusta mulla ollut kiinni,en jaksa uskoa että nytkään. Iästä ehkä jää kiinni, ei tikusta.
Tämä ja seuraava kierto olisi vielä aikaa keritä kiinni kunnon äitiysrahaan(siihen että kuopus tulisi kolme ennen laskettua aikaa). Eli alkuperäisen suunnitelman takaraja häämöttää jo, mutta rajathan on tehty rikottaviksi:shy:! Työelämän suhteen tehtävä isoja päätöksiä tässä kuitenkin vuoden loppuun mennessä, kovin jänskättää.

Mä täytän ihan pian 41, saa nähdä loppuiko mun muniksista jo puhina.
kp10, josko käynnistäis siemenlingon illalla..:smiley-bounce013
 
Takarajan jälkeen on muuten tosi todennäköistä raskautua.
Mä oikeestaan odotan jo tätä:rolleyes:! Luulen että yrittäminen loppuu heti kun raja on ylitetty, sitten ei ole enää mitään menetettävää rahallisesti:hilarious:. Jää pelkkä huoleton painanta! Ja siinä kohtaa voisin jo irrottaa turvallisesta hyvästä virastani - heittäytyä vapaaksi luonnonlapseksi lopullisesti :happy093 töitä voisi tehdä ihan vaan tarpeen mukaan siellä sun täällä, ei vain velvollisuudesta työnantajaa kohtaan. aaaah, ihan tässä herkistyy sisus. Maalisvauva, koita jaksaa, mami on matkalla!
 
Jaaha. Tuhruvuoto muuttui marjapuuron väriseksi ja marssin tänään lääkäriin. Keskenmeno on käynnissä. Laittoi vielä lähetteen naistentautien polille. Kipasin siellä hakemassa nappeja km hoitoon. Ehkäpä olisi tullut itsestään pihalle, mutta kun on tuo infektiotausta, niin on hyvä nopeuttaa kuulemma. Tietenkin ukkeli tulee vasta huomenna, joten vasta perjantaina aloitan tyhjennyksen. Nyt on sitten kokemusta tästäkin, mutta parempi ennemmin, kun myöhemmin.
Voi perhanan perhana. Oon tosi pahoillani. :sorry:

Kiitos kun käynnistit plussajunan meidän muiden puolesta. Toivottavasti prosessi etenee niin hyvin kuin mahdollista, ja pääsette uuteen yritykseen. :Heartred
 
Takaisin
Top