----45+++++ kuumeiset

Tähti: mä kyllä sinuna ottaisin yhteyden klinikkaan tai vaikka tk:n omalääkäriin.
Minusta ei ole kovin hyvä merkki, että kierto pitkittyy. Kun ikää on niin pahimmassa tapauksessa saattaa kehon hormonituotanto hiipua.
Ettei ainakaan hoitoihin nähden tule mitään ongelmia.
 
Tähti: mä kyllä sinuna ottaisin yhteyden klinikkaan tai vaikka tk:n omalääkäriin.
Minusta ei ole kovin hyvä merkki, että kierto pitkittyy. Kun ikää on niin pahimmassa tapauksessa saattaa kehon hormonituotanto hiipua.
Ettei ainakaan hoitoihin nähden tule mitään ongelmia.

Wheelchair Mama :) Tässä ei ole hätäpäivää, kp 32.

Tk ei ole kiinnostunut 40+ ikäisistä, kun yksityselläkin hoitoraja tulee 46v. vastaan.

Raskauden mahdollisuuskin on vielä olemassa, vaikka eilinen digi olikin nega:p
 
Voi mä olisin halunnut plussatestikuvan tälle aamulle.

Täällä kp 20 ja sit mitään oireita. Tuskin olen ovilonut siis. Ei haittaa lainkaan koska to pitää taas vetää primolutia menkkojen siirtämiseksi. Mielummin haluaisin oikean kierron olevan primoton. Vaikka lääkärit sanookin ettei vaikuta raskauteen, itseä epäilyttää kun ohjeessa lukee toisin. Ja seuraava kierto saisikin olla välikierto koska sit lomalle! Vihdoin! :p
 
Vaaleista totean minäkin vielä sen verran, että aion äänestää hyvää tyyppiä, jonka tunnen henk.kohtaisesti ja jolla lisäksi on saumaa läpimenoon.

Mun mielestä tosi tärkeetä ois saada nimeomaan ”hyviä tyyppejä” päättämään meidän yhteisistä asioista. Sellaisia, jotka vilpittömästi ja yhteistyötä tehden olisivat valmiita etsimään keinoja kohti yleistä Suomen ja suomalaisten hyvinvointia.

Vaikka näkökulmat voivat olla erilaisia, niin arvopohja jolla edettäisiin, koostuisi rehellisyydestä, rohkeudesta, sekä rakkaudesta koko luomakuntaa kohtaan.
Kuulostaapa idealistisesti! * tähän taustalle soimaan J. Lennonin Imagine * :smiley-angelic003

Parit raskausuutiset lähipiiristä veti viimeviikolla tunnelman aika alamaihin. Nyt taas uus tsemppi päällä. Ensi viikolla tsekkaus ja toivottavasti seuraavalla viikolla siirto.

Tähdelle sujuvaa siirtymistä IVF kiertoon!

Aurinkoista sunnuntaita kaikille!
 
Peppipupu, kuulostaa siltä että tärppi on melkein varma, kun välikiertoa suunnittelet :)

Tähti, eikun piikkejä ostamaan! Klinikan testipäivä on kyllä jotakuinkin viimeinen päivä, milloin viiva ilmestyy, aika ihmesikiäminen enää sen jälkeen.

Hippunen, meillä on lähipiirissä tuollainen hyvä tyyppi. Vielä itse mietin toista vaihtoehtoa joka on kyllä sukua mutta niin kaukaista ettei samoihin kahvikutsuihin osuta. Se lähipiirin tyyppi käy samat kahvikestit niin olisi helppo höpötellä myös vaalien välillä. Molemmilla on mahdollisuus läpimenoon.
 
Vaaleista totean minäkin vielä sen verran, että aion äänestää hyvää tyyppiä, jonka tunnen henk.kohtaisesti ja jolla lisäksi on saumaa läpimenoon.

Mun mielestä tosi tärkeetä ois saada nimeomaan ”hyviä tyyppejä” päättämään meidän yhteisistä asioista. Sellaisia, jotka vilpittömästi ja yhteistyötä tehden olisivat valmiita etsimään keinoja kohti yleistä Suomen ja suomalaisten hyvinvointia.

Vaikka näkökulmat voivat olla erilaisia, niin arvopohja jolla edettäisiin, koostuisi rehellisyydestä, rohkeudesta, sekä rakkaudesta koko luomakuntaa kohtaan.
Kuulostaapa idealistisesti! * tähän taustalle soimaan J. Lennonin Imagine * :smiley-angelic003

Parit raskausuutiset lähipiiristä veti viimeviikolla tunnelman aika alamaihin. Nyt taas uus tsemppi päällä. Ensi viikolla tsekkaus ja toivottavasti seuraavalla viikolla siirto.

Tähdelle sujuvaa siirtymistä IVF kiertoon!

Aurinkoista sunnuntaita kaikille!

Hippunen77 :)


Kiitos! :)

Ja samaa mieltä ehdokkaista, siksi jätän äänestämättä.
 
Meillä pähkitään kovasti, mihin väliin saataisiin kesälomareissu Kroatiin ystäväperheen kanssa.
Meinaa olla vaikeaa löytää sopiva ajankohta, kun toisen perheen lapsella on leirejä harrastuksesta
pitkin kesää. Ja osa viikoista on taas liian kalliita meille, kun viisihenkinen perhe. Tämä toinen
perhe on nelihenkinen, joten heillä edullisempaa.

Täytyy varmaan kohta alkaa vaaleja miettimään, kun saadaan tää reissuasia kuntoon :wtf:
 
Ovulaatiosta kuukautisiin on liian pitkä aika. Tämä on vain minun mielipide. Minä en ole lääkäri.

Vastavirran akka :) Ovulaatio on voinut tapahtua vähän myöhemmin.

Ei ole oikein muuta selitystä.

Raskaustestejä ostamaan!:joyful:

Piikit ostan, kun menkat alkavat. Mikäli olen raskaana, en tarvitse piikkejä.
 
Ylin tältä päivää. Yhtä tummia viivoja löytyi perjantailta ja torstailta, mut sitte eilinen oli haalea. Ei nää testit toistaiseksi kyllä ole valaissut mua millään tavalla. Tänään kp12.
 

Liitteet

  • 20190324_144603.jpg
    20190324_144603.jpg
    20 KB · Katsottu: 109
Muokattu viimeksi:
Kyllä voi olla muitakin selityksiä. Tämä juttu toistuu sinulla lähes joka kuukausi.

Vastavirran akka :) Aivan, joka kerta juuri silloin, kun inssi on tehty. Ja raskaustesteissä on silloin näkynyt "haamuja".

Kierto ei ole varsinaisesti venynyt kuitenkaan koskaan, esim. pitkää kiertoa ei ole tullut. Menkat vaan olleet jonkun päivän myöhässä.
 
Ylin tältä päivää. Yhtä tummia viivoja löytyi perjantailta ja torstailta, mut sitte eilinen oli haalea. Ei nää testit toistaiseksi kyllä ole valaissut mua millään tavalla.

Helena80 :) Mittaaminen lopetetaan silloin, kun ensimmäinen positiivinen testi tulee.

Nämä testit voivat näyttää positiivista koko loppukierron ajan.
 
Takaisin
Top