----45+++++ kuumeiset

Ylin tältä päivää. En nyt tiedä, miten tulkita :confused004
 

Liitteet

  • 20190323_135046.jpg
    20190323_135046.jpg
    19.5 KB · Katsottu: 140
Persujen vastaus tähän on, että maahanmuuttajat pois ja rajat kiinni ? Varmasti kaikki puolueet tuomitsevat nämä rikokset. Kyse on siitä, että muut tunnustavat että ratkaisut eivät ole helppoja eikä yksinkertaisia, Persut ratsastavat ihmisten peloilla.

Ei ole oikein, että kaikki maahanmuuttajat leimataan koska joukossa on rikollisia.
Mun mielestä nyt on syytä pelkoon, ainakin nuorilla tytöillä ja heidän vanhemmillaan.

Ja kukaan meistä ei voi tietää onko maahanmuutto loppujen lopuksi, jos puhutaan vuosikymmeniä eteenpäin, hyväksi vai pahaksi. Aika näyttää. Meillä voi olla mielipiteitä mutta faktaa ei ole kellään. Minä pelkään että se on pahaksi ja siksi ääneni saa Persut.
 
En tiedä. Sellainen kuva on tullut että myös Suomalaisissa on lasten hyväksikäyttäjiä ja raiskaajia.
Mun puolesta Suomeen saa tulla oli sitten mistä päin maailmaa tahansa.
Jos tekee rikoksen niin sitten mun puolesta saa palauttaa sinne mistä tuli.
Moni tulee sellaisista olosuhteista, että itse en selviäisi päivääkään.
Minä haluan auttaa lähimmäistä. Välittämättä siitä onko hän tumma vai vaalea.

Minäkin haluan auttaa lähimmäistä, ihon väristä riippumatta. Näissä maahanmuuttajissa on vaan epäilyttävän paljon miehiä. Missä hädänalaiset naiset ja lapset on? Voi kuinka haluaisikaan auttaa niitä lapsia pois sodan jaloista. Ja kun tänne tulee maahanmuuttaja emme tiedä hänen tauostoistaan ja motiiveista tulla maahan mitään. Tämäkin asia on semmoinen joista meistä kumpikaan ei voi olla varma, on vain mielipiteitä.
Mietin jos tulee sodan jaloista maahan ihminen hän on hyvin kiitollinen maalle kaikesta, asunnosta rahasta ym avusta. Olen törmännyt semmoisiin tapauksiin kun maahanmuuttajat muuttavat Suomessa asunnosta pois niin se jätetään ihan siivottomaan kuntoon. Sitä itseäänkin on löytynyt asunnoista. Onko tämä kiitos vai "kiitos" vai elämäntyyli? En tiedä, en ymmärrä.

Mutta nuo nuoret miehet, raiskaukset, siivoton asuminen ja muu saa minut epäilemään heitä.

Ja jos ajatellaan pitkällä tähtäimellä tähtäävätkö he hävittämään kristityt maan päältä.
 
Mun mielestä nyt on syytä pelkoon, ainakin nuorilla tytöillä ja heidän vanhemmillaan.

Ja kukaan meistä ei voi tietää onko maahanmuutto loppujen lopuksi, jos puhutaan vuosikymmeniä eteenpäin, hyväksi vai pahaksi. Aika näyttää. Meillä voi olla mielipiteitä mutta faktaa ei ole kellään. Minä pelkään että se on pahaksi ja siksi ääneni saa Persut.
Meillä on nyt mahdollisuus vaikuttaa siihen, miten maahanmuuttajat tänne sopeutuvat ja siten myös siitä, onko meille siitä haittaa vai hyötyä.

Nykyisellään kotouttaminen ei ole tehokasta, joten työtä se vaatii, että tulijat sopeutuvat. Sopeutuvatko paremmin niin, että tuntevat etteivät ole täällä toivottuja vai siten, että heille aktiivisesti järjestetään sopeuttavaa toimintaa ?

Ja kyllä, olen myös sitä mieltä että rikoksiin syyllistyneet on syytä karkoittaa. Niin on joissakin tapauksissa myös jo toimittu eikä persuilla ole siihen osaa eikä arpaa. Minulla on myös kaksi tytärtä, joten ymmärrän vanhempien pelkojakin.

Silmien ummistamisella saadaan kyllä paljon pahaa aikaan ja minusta silmien sulkemista on se, että toitotetaan että tänne ei saa tulla. Täällä nyt kuitenkin on jo maahanmuuttajia eikä heitä voi kaikkia lähettää pois vain iän tai sukupuolen perusteella.
 
Mun menkat alkoi 13v, oli alusta asti runsaat, kivuliaat ja epäsäännölliset. Esikoista yrittäessäkin kiertot oli mitä vaan 30-60 välillä. Siksi olinkin iloinen kun nyt muutama vuosi sitten pitkän ehkäisyn aiheuttaman menkattomuuden jälkeen ne olikin yhtäkkiä kellontarkat 28vrk. Gyne sitten pudotti maanpinnalle , että ei välttämättä kerto hyvää vaan nimenomaan laiskistuneesta hormonitoiminnasta vanhemmiten :wtf: Rinnat mulla kasvoi jo ala-asteella. Tyttö on nyt 11v ja vitosella, vielä ei isompia murkkumerkkejä.
 
Meillä on nyt mahdollisuus vaikuttaa siihen, miten maahanmuuttajat tänne sopeutuvat ja siten myös siitä, onko meille siitä haittaa vai hyötyä.

Nykyisellään kotouttaminen ei ole tehokasta, joten työtä se vaatii, että tulijat sopeutuvat. Sopeutuvatko paremmin niin, että tuntevat etteivät ole täällä toivottuja vai siten, että heille aktiivisesti järjestetään sopeuttavaa toimintaa ?

Ja kyllä, olen myös sitä mieltä että rikoksiin syyllistyneet on syytä karkoittaa. Niin on joissakin tapauksissa myös jo toimittu eikä persuilla ole siihen osaa eikä arpaa. Minulla on myös kaksi tytärtä, joten ymmärrän vanhempien pelkojakin.

Silmien ummistamisella saadaan kyllä paljon pahaa aikaan ja minusta silmien sulkemista on se, että toitotetaan että tänne ei saa tulla. Täällä nyt kuitenkin on jo maahanmuuttajia eikä heitä voi kaikkia lähettää pois vain iän tai sukupuolen perusteella.
Ongelma on myös se, ettei nykyinen järjestelmä palkitse maahanmuuttajaa kotoutumisesta mitenkään. Täysin taidoton ja kotoutumaton saa oleskeluluvan, koska ei pärjää missään, ja yhteiskuntaan hyvin sopeutunut työssäkäyvä ja kielenkin oppinut ei saa oleskelulupaa, koska hänen todetaan pärjäävän muuallakin. Tänne siis väen vängällä yritetään saada pelkästään sellaisia maahanmuuttajia, joilla ei ole mitään kykyä ikinä sopeutua.

Maahanmuuttajien valintatapa varmistaa, ettei kotoutuminen onnistu, eikä ihminen koskaan koe olevansa osa yhteiskuntaa.
 
Ongelma on myös se, ettei nykyinen järjestelmä palkitse maahanmuuttajaa kotoutumisesta mitenkään. Täysin taidoton ja kotoutumaton saa oleskeluluvan, koska ei pärjää missään, ja yhteiskuntaan hyvin sopeutunut työssäkäyvä ja kielenkin oppinut ei saa oleskelulupaa, koska hänen todetaan pärjäävän muuallakin. Tänne siis väen vängällä yritetään saada pelkästään sellaisia maahanmuuttajia, joilla ei ole mitään kykyä ikinä sopeutua.

Maahanmuuttajien valintatapa varmistaa, ettei kotoutuminen onnistu, eikä ihminen koskaan koe olevansa osa yhteiskuntaa.
Tässäpä meillä onkin nyt töitä! Sen sijaan että toivotetaan kaikki tervetulleiksi tai kielletään kaikkia tulemasta, on syytä kehittää järjestelmää vastaamaan sekä meidän että tulijoiden tarpeisiin.
 
Tottakai mäkin mielelläni ottaisin tänne lapsia ja naisia etusijalla. Ilman muuta.
Ja siitä olen samaa mieltä, että heti jos yksikin rike tulee niin pistetään lentopostissa takaisin.
Ylipäätään meillä täällä rikollisia hyysätään ihan liikaa.

Nyt dpo 3 ja koko päivän kamalat suklapuikkokivut alhaalla. En ymmärrä miksi koska ei näin aikaisin pitäisi mitään olla. Mietin et olisiko ovis sittenkin vasta nyt. No sillä ei väliä koska siimahäntiä on kyllä tarjolla.
Jos näin on niin ovistesti oli plussa liian aikaisin. Ja mä pidän plussana vasta kirkuvan punaista testiä koska sellaisen aina saan.

Eiköhän tämäkin selviä kun menkat alkaa. Luteaali kuitenkin aina vakio. Tai ollut jo monta kuukautta.
 
Hotelliloma on tehnyt hyvää :happy: Tosin mun suunnitelma eilisestä puuhastelusta kariutui, kun nautin viiniä liikaa ja väsähdin :grin Mut onneksi mies oli aamusta valmis :joyful: Hän lähtee työreissuun huomenaamulla ja palaa ke -iltana, et toivon mukaan tämän päiväisestä olisi hyötyä :thumleft
 
Takaisin
Top