----45+++++ kuumeiset

Minä olen vaaka, mutta en tunnista itseäni juurikaan noista kuvauksista. En ole päättämätön enkä diplomaattinen, päinvastoin.

Yölento :) Oot selvästi Vaaka
Tänne on kuvastunut päättäväisyys viimeisenpäälle!!:p

Olet myös diplomaattinen minusta! :p
 
Yölento :) Oot selvästi Vaaka
Tänne on kuvastunut päättäväisyys viimeisenpäälle!!:p

Olet myös diplomaattinen minusta! :p
Eikös vaaka jahkaile erilaisten vaihtoehtojen välillä? Olen kyllä oikeudenmukainen, mutta en yleensä osaa tuoda asioita rakentavasti esille. Työelämässä olen myös jyräävä ja joidenkin mielestä pelottava.
 
Eikös vaaka jahkaile erilaisten vaihtoehtojen välillä? Olen kyllä oikeudenmukainen, mutta en yleensä osaa tuoda asioita rakentavasti esille. Työelämässä olen myös jyräävä ja joidenkin mielestä pelottava.

Yölento :) Olet jyräävä, mutta et pelottava! Et Aanakaan minusta! Riippuu kai jokaisesta itsestää, että miten asiat kokee ja minkälainen itsetunto on.

Parhaimmillasi olet neuvova ja aina tilanteen tasalla:grin
 
Ehkä vielä laitat firman pystyyn. Itse olen vanhemmiten oppinut karsimaan elämästäni negatiivisia asioita. Ja pakko ei ole, kun kuolla.
Tiimityössä on liikaa naruja. Voivat mennä sekaisin.

Vastavirran akka :) Aikomus on oma firma, muttei ihan vielä. Nyt oon töissä niin isoissa bisneskuvioissa mukana (yrityksellä globaali monopoli), etten edes käsitä kaikkea...

Enkä tosiaan edes välttämättä enää halua olla siellä, ellei tilanteet parane....Oudointa on se, etten edes itse tiedä miten sinne jouduin...mut vaan vietiin sinne:scratch

No töissä oon viihtynyt tähän saakka hyvin ja viihtyisin edelleenkin, ellei tilanteet olisi firman laajentunisen vuoksi nyt käyneet ylivoimaisiksi.

Siksi jäänkin osittaiselle äitiysvapaalle vuoden vaihteessa. Ei vaan kestä, kunnei töihin saa mitään apuja!:sad010
 
Täällä on paljon fiksuja naisia koossa! Ilo lukea teidän ajatuksia.

Mä olen härkä, mutten yhtään perillä noiden merkkien paikkaansapitävyydestä tai merkityksestä.
Olen kyllä jalat maassa ja multaa varpaissa tyyppi- sarvet ojossa jos en tykkää. ehkä se sopii merkkiini..?

Noi hankalat työkuviot on kyllä piinaa, ei huvittais sellasiin enää osallistua. Yrittäjyyteen olis mulla monta ajatusta ja mahdollisuuksia, muttei sisäistä paloa tai uskallusta. :meh:
 
Oi joi. Koeta jaksaa. Nykypäivän työelämä on kovaa. Ihmisistä revitään irti kaikki, eikä sekään riitä. Ikä sulla ole mahdollisuus jäädä kotiin hoitovapaalle kokonaan, vai etkö halua? Ihme sanoja nyt. Eikö.

Ei...aluksi meinasin, mutten voi.... vain kevääseen, ja tämä paras on ratkaisu.
 
Täällä skorpioni. Ja seksuaalisuus vahvimpia puoliani. Paitsi nyt tämän mahan kanssa . Riittää muisteltavaa kiikkustuolissa sitten aikanaan. Ja elämään pitäis saada aika ajoin muutosta, muuten kyllästyn. Uskollinen ystävä. Huono puhumaan.
 
Mä olen Neitsyt, nousevalta merkiltä skorpioni. Olen aika räiskyvä, enkä siedä virheitä itseltäni - tosin iän myötä kriittisyys on onneksi helpottanut. En jaksa selitellä muille tekemisiäni tai sanomisiani, ehkä siksi viihdyn parhaiten eläinten seurassa, niille kun kelpaan juuri tällaisena. En suutu helposti, mutta kun suutun, niin en säästele sanojani. Jos joku (mies) on tehnyt tosi pahasti, niin kosto elää. Muuten kyllä lepyn tosi nopeasti, enkä jää muistelemaan vanhoja. Paperilla kuulostan ihan kamalalta ihmiseltä, mutta suurimman osan ajasta olen oikeasti hyvällä tuulella ja tykkään auttaa muita. Mies on härkä, tasapainotamme hyvin toisiamme. Poika on temperamenttinen skorpioni, meillä tulee yhdessä vielä hubaa ja mies parka saa vetäytyä jonnekin kaappiin piiloon. :blob7:blob6:blob3
 
Takaisin
Top