----45+++++ kuumeiset

Tulipa moneen kertaan sama viesti, pahoittelut! Saakohan noita ylimääräisiä millään poistettua?
Ajellaan huitsin nevadassa ja täällä on huono verkko, ränkkäsin sitten kärsimättömänä monta kertaa lähetys-nappulaa. :rolleyes:
 
Towanda :) Meillä nukkui yhdet päiväunet tuossa iässä. Koko ajan oli menossa ja liikkeessä, ei paljon levätty, eikä omaa vapaa-aikaa ollut. Illalla nukahti silti varsin myöhään, joskus klo 23.

Nyt 2-vuotiaana ei nuku enää päiväunia, paitsi harvoin sen 30min (tai 15min).

Ollaan saatu lapselle viimeikoina parempi unirytmi, eli saadaan hänet iltaisin nukkumaan ajoissa (siinä klo 20 : 30 - 22 : 00), eikä vasta keskiyöllä :)

Helpottaa töissäkäyntiä ja lapsen hoidossakäyntiä.
.
 
Last edited by a moderator:
Onhan me menty ilman ehkäisyy helmikuusta että ei tää ny eka kierros. Oon kyl varma että tässä väliasä ollu joku alkava koska oireet

MariQ :) Me aloirettiin marraskuussa, mutta välistä on jäänyt 2 kiertoa, hyödyntämättä, ovis on ehtinyt livahtaa ohi.

Mulle iskee myös oireet aina, kun on yritetty, tietää, että on jotain alkavaa tapahtumassa. Mutta tulosta ei vaan ole vielä tullut :sad001

Onko sulla minkälaiset poppakeinot käytössä?

Mä yritän vetää vihreetä teetä, vehnänorasta, vehnänalkioöljyä, voimamixiä, ubiqinonia, ja luomupunkkua.
Jotain pitää ehkä lisätä tai muuttaa:rolleyes:!?
 
Last edited by a moderator:
No, miehen mielestä on viivan paikka Pregcheckissä. Tänään on 18 pv siitä, kun meillä oli viimeksi seksiä, eli kyllä nyt alkaisi olla aika näkyä tuloksia, jos niitä on. Mulla oli tuplapakkaus, joten jos aamulla ei mitään näy, niin sitten korkkaan sen ananaksen.
Hyvin ahdistaa testata, kun on liikaa pettynyt näissä hommissa. Mutta pakkohan se on, ettei ruokavalinoilla tmv. aiheuta keskenmenoa mahdollisesti.
 
No, miehen mielestä on viivan paikka Pregcheckissä. Tänään on 18 pv siitä, kun meillä oli viimeksi seksiä, eli kyllä nyt alkaisi olla aika näkyä tuloksia, jos niitä on. Mulla oli tuplapakkaus, joten jos aamulla ei mitään näy, niin sitten korkkaan sen ananaksen.
Hyvin ahdistaa testata, kun on liikaa pettynyt näissä hommissa. Mutta pakkohan se on, ettei ruokavalinoilla tmv. aiheuta keskenmenoa mahdollisesti.

Katjusha :) Viivan vahvistumista ja jospa mies on oikeassa:cheers:cheers:cheers Sulla on ihana mies, että jaksaa aina uskoa ja tsempata.

Sanoin tänään miehelle, että nega on (ei edes viivan paikkaa), menkat alkaa kohta...silti hän totesi, ei oo varmaa, voit olla raskaana:laughing021... Niin no, en satavarmana ole:laughing002 Ostin silti raskaustestejä, koska ehtivät loppua ja testaan aamulla, ellei menkkoja näy.

Mitä siis ananas tekee/vaikuttaa?:rolleyes: Ei muistaakseni ollut kiellettyjen listalla raskausaikana...
 
Tähti, sillä voi olla supistuksia vahvistavia vaikutuksia, siksi ei isoina annoksina ole suositeltu joissakin maissa raskausaikana. Suomessa tästä ei ole kai tarvinnut puhua, kun meillä ei ole ylenmäärin tapana syödä juuri ananasta :)
Jossain alikehittyneissä maissa esim. raa'alla papaijalla koitetaan aborttia kotikonstein...
 
Tähti, sillä voi olla supistuksia vahvistavia vaikutuksia, siksi ei isoina annoksina ole suositeltu joissakin maissa raskausaikana. Suomessa tästä ei ole kai tarvinnut puhua, kun meillä ei ole ylenmäärin tapana syödä juuri ananasta :)
Jossain alikehittyneissä maissa esim. raa'alla papaijalla koitetaan aborttia kotikonstein...

Katjusha :) Vain papaijasta oli raskausaikana...ilmeisesti se on voimakkaampaa, koska eihän sitä pysty syömään, kuten ananasta...? :)

Tuskin sillä ananaksella saat keskenmenoa. Toivotaan tärppiä tässä kierrossa!!:cheers:cheers:cheers

Suomessa voi kotikonstein yrittää aborttia katajanmarjoilla...
 
Towanda, minä olen joskus pyytänyt admineita poistamaan omia tuplaviestejäni ilmiantamalla itse omat viestini. Ovat poistaneet pyynnöstä.
 
Sitä sattuu varmaan kaikille. Yleensä ainakin minulla noissa tilanteissa joko yhteys tai foorumi on ollut hidas, ja sitten on tullut painettua lähetysnappia muutaman kerran kun se ei ole vaikuttanut toimivan. Ja jälkikäteen sitten huomannut, että kyllä se sittenkin toimi...
 
Onko sulla minkälaiset poppakeinot käytössä?
Ei mulla ole ku ihan perusvitskut käytössä, ruokavaliota yrittäny fixata vyöhyketerapeutin ohjein ja muuten vaan ihan positiivisilla ajatuksilla .vauvaunia oon nyt nähnyt ja muitakin mielenkiintoisiA. Seksihalut hiipunu!!!!! Apua!
 
Tänne ei mitään uutta.
Testasin aamulla kirkkaan negan. Vuotoa ei ole kuulunut, vaikka illalla vetäisin rajun lenkin. Nyt on kokeiltu lempeää liikkumista, rajumpaa liikkumista, vitamiineja... Tänään lienee vuorossa se ananas.
Mietin macan aloittamista, jos sillä sais hormonitoimintaa pidettyä yllä edes vähäsen.
 
:greet025
Illalla tuli pari tippaa verta, joten jätin aamulla testaamatta - mutta mitä...

verta ei näykään!:confused005

Dpo 15 , (eilen testattu nega)

Rinnat edelleen kipeät.... klinikan virallinen testipäivä on huomenna.

.
 
Tänne ei mitään uutta.
Testasin aamulla kirkkaan negan. Vuotoa ei ole kuulunut, vaikka illalla vetäisin rajun lenkin. Nyt on kokeiltu lempeää liikkumista, rajumpaa liikkumista, vitamiineja... Tänään lienee vuorossa se ananas.
Mietin macan aloittamista, jos sillä sais hormonitoimintaa pidettyä yllä edes vähäsen.

Katjusha :) Samankaltainen tilanne....:eek:

Jospa sä oot raskaana:cheers

Itse en usko olevani, koska eilen oli puhdas nega.
 
ruokavaliota yrittäny fixata vyöhyketerapeutin ohjein ja muuten vaan ihan positiivisilla ajatuksilla .vauvaunia oon nyt nähnyt ja muitakin mielenkiintoisiA. Seksihalut hiipunu!!!!! Apua!

MariQ :) En tiennytkään, että vyöhyketerapeutti antaa ruokavalio-ohjeita:rolleyes:

Tunnen yhden terapeutin, joka on tehnyt sitä työtä vuosia. Hän ei puhu koskaan ruokavaliosta, tai sitten en ole kuunnellut riittävän hyvin.

Minkälaisia ohjeita sait?:rolleyes:
 
Takaisin
Top