----45+++++ kuumeiset

No tällä nyt on koulutusta vähän joka lähtöön, hän on kätilökin joten voisin raskauduttua jäädä hänen asiakkaaksi. Lähinnä ruokaohjeet ovat liittyneet mun sokereiden tasaisena pitämiseen koska mulla dm2, ja aterioiden säännöllisyytwen ja eiittävyyteen. Oli sitä mieltä et lounaaksi ei riitä kaks näkkäriä:nailbiting:
 
Ja... ihan omasta kokemuksesta, minä oon kolmostason reflexologi, ja koulutuksessa kyllä puhuttiin paljonkin ravitsemuksesta. Koska kyse on koko kehon hoidosta. Vyöhyketerapiassakin.
 
:greet025
Illalla tuli pari tippaa verta, joten jätin aamulla testaamatta - mutta mitä...

verta ei näykään!:confused005

Dpo 15 , (eilen testattu nega)

Rinnat edelleen kipeät.... klinikan virallinen testipäivä on huomenna.

.
Silloin kun minä olin klinikal hoidossa exän kaa niin ohje oli oviksesta 14 pv.
 
Tähti Voi harmi jos ei pärähdä plussaa, vaikka on noin hyvät buustauksetkin käytössä! Mikään ei ole itsestäänselvää, mutta ei anneta periksi!

Towanda :) Kiitos, ei varmasti anneta periksi. Mies on tässä itseäni sinnikkäämpi ja haluaa, että olen raskaana jo heti.

Yritän sanoa hänelle, että iän mukaan tilastot on vaan karua kuultavaa (0.8%).

Tosin nyt oon aika kummissani, että mikä näitä menkkoja nyt jumittaa...:eek:
Se pari tippaa verta oli todella syvänpunaista ja juoksevaa...ei mitään ruskeaa tuhrua tms. :scratch

Vatsaa johmii, kuin menkat olisi jo eilen alkaneet ja olo on menkkamainen, tosin ei särkyä.

Koko päivän olen rampannut tsekkaamassa tilannetta, ei tietoakaan menkoista:scratch:confused005

Yleensä menkat alkaa samantien, eli kun verta alkaa näkyä, tai viimeistään yön jälkeen aamulla. Ihan kunnolla rysähtävät, ei mitään tiputtelua. Olisi pitänyt alkaa jo eilen ja reilusti.

Niin, näinhän unta (2vk. sitten) vahvasta positiivisesta raskaustestistä, jossa kaksi viivaa hohti Neon valon värisinä ja ne loisti pitkälle taivaalle saakka......kaaressa.

Tätäkö se "mahtava raskaus uni" enteili?:laughing021 En tosiaan usko olevani raskaana tässä kierrossa!

Huomenna testaan, kun tänään jäi testaamatta.
.
 
No tällä nyt on koulutusta vähän joka lähtöön, hän on kätilökin joten voisin raskauduttua jäädä hänen asiakkaaksi. Lähinnä ruokaohjeet ovat liittyneet mun sokereiden tasaisena pitämiseen koska mulla dm2, ja aterioiden säännöllisyytwen ja eiittävyyteen. Oli sitä mieltä et lounaaksi ei riitä kaks näkkäriä:nailbiting:

MariQ :) Onko sinulla diabetes? Vai mikä dm2 on?

Minusta näkkärit on huonoa ruokaa, valitse vaikka kreikkalainen jogurtti, jossa ei ole sokeria:p
 
Silloin kun minä olin klinikal hoidossa exän kaa niin ohje oli oviksesta 14 pv.

MariQ :) Meillä inssistä aina ollut 16pv... ja kysyin, että miksi, niin vastaus oli: että joskus plussa voi tulla myöhemmin. Siksi antavat testipäivän pari päivää myöhemmäksi ja se on kuulemma standardi käytäntö.

Meillä on huomenna dpo 16....

Menkkoja ei näy...:happy3
 
:greet025

Siis missä mun kellon tarkat menkat on....
Miksi niitä ei näy?:wideyed:

Tosin ei niitä kaipaakaan, jos testi näyttäisi jotain:joyful:

Ja mikähän se pari tippaa kirkasta verta edellispäivänä meinas:eek: Voiko johtua kiinnittymisestä?:rolleyes:

Voiko alkio kiinnittyä vasta dpo 14? Tietäkö joku? Katjusha?

Jos olisi kiinnittynyt silloin dpo 14 (illalla), niin voisiko testi olla vielä nega aamulla dpo 16?:rolleyes:

Laitoin klinikalla viestiä asiasta, josko osaisivat heti sanoa jotain....

Plussapuhuria kaikille palstalaisille!!:cheers:smiley-bounce016
 
Last edited by a moderator:
Kp 22/29-30 dpo 7 Mun mahaan istahti sellainen " menkat alkaa" tunne. Melkein jo pahoitin mielen, oon niin päättäny et mä oon raskaana jo
 
FFB6C068-7E7B-4BE4-87A3-4E7D8174D8A4.jpeg
Tää kalenteri vähä hämmentää kun siis mulla ois oletetut seuraavat menkat vasta 26.9 mutta ailloin on jo dpo 16 ja tää äppi sanoo että tee testi 5 pv kuluttuu eli dpo 12. Arvatkaa vaa uskallanko?
 
Peppipupu :)
Missä menet, joko pian dpo9-10?
Koska testaat?

Hannuli77 :)
Mikä kp sulla on menossa? Joko olet ovista bongaamassa?

Olisi kiva kuulla Kettutytöstä ja Hirvestä, että miten menee? Vieläkö M-M on messissä?

Jännää jännätä kiertoja:p Onhan tää rankka aihekin ja menee helposti tunteisiin:Heartblue

Tsemppiä kaikille omiin tilanteisiin!!:cheers:cheers:cheers

.
 
Last edited by a moderator:
View attachment 72550 Tää kalenteri vähä hämmentää kun siis mulla ois oletetut seuraavat menkat vasta 26.9 mutta ailloin on jo dpo 16 ja tää äppi sanoo että tee testi 5 pv kuluttuu eli dpo 12. Arvatkaa vaa uskallanko?

MariQ :)

Hanki testi, jonka herkkyys on 10mIU....esim. RFSU:lta löytyy ja jotkut apteekin omat.

Predictor oli muistaakseni 12,5mIU.

Suurin osa raskaus testeistä on 25mIU, jotkut jopa 50mIU. Niiden luvataan näyttävän vasta, kun kuukautiset ovat jääneet pois.
 
:hello Googlasin aiheesta myöhään plussanneet ja löytyihän aiheesta hurjan paljon keskusteluja. Tullut negoja jopa viikolle 6+6....

Ei tuo dpo16 tosiaan ole mikään takaraja... jospa on vielä toivoa:p:IMG:
 
Tähti, niin kauan ku menkat loistaa poissaolollaan, toivoa on! Pidän peukkuja!

Tsemppiä ja onnea myös muille kuumeilijoille! Toivottavasti tulee kunnon plussa-aalto ketjuun!!

Oon välillä käyny lukemassa teidän kuulumisia ja jännänny taustalta mukana. Elämä ollu niin hektistä viime kuukausin että kirjoittelu on jääny vähemmälle. Toivotaan että nyt syksyllä ehtis paremmin.

Minä jo luovuin vauvahaaveista kesällä mutta nyt se vauvakuume iski päälle ihan urakalla! Esikoinen on nyt 4 v. & kuopus 1,4 vuotias ja nyt kun on kaikki nukkuu päikkärinsä & yönsä ja syö hyvin niin minä tahtosin lisää unettomia öitä ja vauvan tuoksua taloon.. Ovistikut polttelee kaapissa ja ukon kaato on mielessä. Taidan siis lyöttäytyä seuraanne kuumeilemaan!
 
[QUOTE="Towanda, post: 3234770, member: 101263"
Onkohan tämä 10 kk ikä vauvalla jotenkin erityisen haastava vai onko meidän poika vain tavanomaista työläämpi tapaus? Iltaisin heräilee tiuhaan tahtiin, jos yritetään katsoa... [/QUOTE]

Ootteko kokeillu unimusiikkia? Youtubesta esim. löytyy ihania rauhallisia biisejä ja äidiltä tuoksuva paita vauvalle unikaveriksi. Ja masu puuroa täyteen ennen unia. Kannattaa kokeilla tuo unimusiikkia, toimii hyvin! Tsemppiä! Kyllä se pieni vielä oppii yksin nukahtamaan!
 
Towanda :)

M-M:n unimusiikki toimii meilläkin! :)

Mm. Mozartin tahdissa nukahtaa ja on muitakin rauhoittavia lasten lauluja siellä...

Etenkin pienempänä toimi tosi hyvin, vaikka nyt on vähän vähennetty, niin tilanteen tullen toimii silti:Heartpink
 
Meillä myös musiikki käytössä, siskon muksuilla myös ja muutamalla kaverilla. Hyvin on toiminu! Kunnolla myös syliä ja haleja illalla ennenku nukkumaanmenoaika koittaa niin ei heti iske halipula päälle :)
 
Takaisin
Top