2.kolmanneksen oireet / oireettomuus

Mulla oli viikko sit neuvola, jossa täti kyseli tietenkin et onko ollut supistuksia.. eihän niitä sitä ennen ollu ollu mut sen jälkeen kyllä. Pääosin ihan kivuttomia, et maha kovettuu ihan palloksi... eilen vaivas inhottavasti kun söin aika ison lounaan, niin meni ainakin tunti et mahaan sattui ja oli ihan pinkeä. Ei varmaan oo vaarallista, mut inhottavaa kyllä. Pitänee pienentää annoksia, ettei käy joka päivä samoin.:/
 
Mulla on nyt tänään ollut kanssa jotain ihmeen kohdun kannattimien kipua tai vastaavaa. Kävelin enemmän kaupungilla ja sen jälkeen on alavatsaa särkenyt, ei kuitenkaan mitenkään supistele.
 
Sattuuko muilla napaan? Musta tuntuu välillä et mun napa vaa venyy tai repeis kohta :dead:
 
Mulla sattuu. Ajattelin sen johtuvan siitä, kun mulla on ollut napalävistys. Otin korun pois varmaan 3 kuukautta sitten. Onko sulla roosis ollut napalävistys?
 
mulla on edelleen napalävistys paikoillaa ja varmaa onkii taaskin aika loppuun asti :) ei oo ollu mitään ongelmaa :)
 
Mä en voisi varmaan pitää ainakaan tavallista, kun napa on lähtenyt puskemaan ulospäin. Oon aina tykännyt siitä aivan valtavasti, mutta uskon että nyt raskauden jälkeen en sitä enää edes takaisin laita. Tai toki riippuu miltä vatsa alkaa näyttämään kun raskaus ja synnytys on takana.
 
Mulle on taas tullut positiivisempi oire, säärikarvat ei kasva enää ollenkaan niin nopeesti kuin ennen :D Lisäksi karvoitus on harvempaa ja ohuempaa tavalliseen verrattuna. Normaalisti on parissa päivässä hirvee kova sänki ja nyt ei viikonkaan jälkeen ollut kuin hassua ohutta höytyvää :D
Sama oli viime raskaudessa :)
 
Vihdoinkin ihan 100% positiivinen oire: Mina kuulemma hehkun. :D Oma olo ei kylla ole aina kovin hehkea, mutta olen jotenkin ihan jarjettoman onnellinen tasta raskaudesta. Vaikka toissa on valilla niin kiire, etta jarki lahtee, ja vasy on ihan jaatavaa jo iltaseiskalta, kun esikoisen perassa on komynnyt koko paivan, vaantanyt hanen kanssa tiesmista ja mahaa supistelee, olen silti ihan sanoinkuvaamattoman onnellinen. Edellisesta raskaudesta muistan vain sen, etta minua arsytti ihan kaikki, erityisesti aviomieheni, joka sai kylla tuta koko kirjon hormonihumalaa ja -raivoa. :wink
 
Täällä voidaan hyvin, pieniä kohdun venymiseen liittyviä kipuja toisinaan muttei mitään mainittavaa. Pikkuneiti potkii kunnon karatepotkuja sarjatulella niin, että koko maha heiluu x) Napa on pullahtanut jännästi puolittain ulos ja ihan haalea linea nigran alku nähtävissä :)
 
Täällä selkä otti tänään itseensä jostain enemmän kun aiemmin kun mulla on se epäilty välilevyn pullistuma.. Meinas taas keinot loppua kesken särkyjen suhteen mutta onneks päivän loppua kohden helpotti ja nahka venyy ihan kunnolla kun kaveri puskee sieltä :O mua vähän hirvittää tän kaverin koko.. Sokereissa ei oo onneks ollu häikkää. Tänään oli myös ensimmäinen kerta kun heräsin aamulla kovaan pissahätään ja vauva ilmeisesti aika ikävästi painoi rakkoon kun en meinannut päästä sängystä ylös saatika kävellä kun teki niin kipeetä..
 
Takaisin
Top