Äitiysvaatteet

Joo tuu kertomaan sitten millaiset on, onko kovin paksut vai meniskö helposti keväällä lämpimämmällä/syksyllä jos joskus tarve, vai onko kunnon toppaa. Niin ja kerro myös vastaako kokoaan miten! :)

Nyt tuli paketti postista! Sanoisin, että ei oo kovin paksut housut, enemmänkin kevyempää mallia. Koosta: enemmän pientä kuin suurta. Toki ite kun oon mallia "hankalin housujen ostaja" eli pepussa on massaa, mutta vyötärö on kapea, niin en oo ehkä paras arvioimaan. Kuitenkin ainaki omalla kohdalla vyötäröalue ja masupussi tuntui tosi löysiltä (toki kasvunvaraa vielä tarvitaan!) mutta peppu ja reidet jopa vähän kiristi. Eli mitään superpakkasia en nyt toivo, kun ei sinne alle älyttömästi välikerroksia mahdu. Mut varmasti kuitenkin ajaa asiansa ja voi ulkoilla niin, että housut pysyy päällä! :joyful:
 
Ostinkohan jotku väärät hm leggarit vai onko nämä oikeesti näitä naurettavia nykymuodin nilkat paljaana malleja... Onneksi on kasa polvivillasukkia, ei mun makuun tää nilkat paljaana homma :D
 
Viime imetysaikana mulla oli vaan Lindexin/kapahlin imetysliivit ja maitotytön inetystunika. Nyt pitää panostaa enemmän inetysvaatteisiin kun tarkoitus on taas yli vuosi imettää ja ei viitsi kaikkia vaatteita venyttää :D
 
Mul oli kans viimeks Lindexin venyy paukkuu imetysliivit ja yhet vähän parempiin tilaisuuksiin. Nyt varmaan samanlaisilla mennään ja tais olla kokonaiset kaks imetyspaitaa. Viimeks kesällä käytin normi toppeja joista vaan vedin olkaimen alas imetyksen tieltä. Nyt varmaan täytyy ostaa muutama imetyspaita lisää ku tarkotus ois aika paljon ulkosalla olla.
 
Mul oli kans viimeks Lindexin venyy paukkuu imetysliivit ja yhet vähän parempiin tilaisuuksiin. Nyt varmaan samanlaisilla mennään ja tais olla kokonaiset kaks imetyspaitaa. Viimeks kesällä käytin normi toppeja joista vaan vedin olkaimen alas imetyksen tieltä. Nyt varmaan täytyy ostaa muutama imetyspaita lisää ku tarkotus ois aika paljon ulkosalla olla.

Sama meillä ja jotenki nyt tuntuu että en enää halua vetää niitä toppeja vaan alas vaan suorittaa imetyksen pikkusen siveellisemmin :D
 
En oo vieläkään oppinut kuinka sen imetyksen sais suoritettua silleen oikein siveästi, edes imetyspaitojen ja liivien kanssa :shy:. Pakollisia ne kyllä itselle silti on, en mitenkäänpäin vois julkisilla paikoilla vetää vaan olkaimia paidasta alas :grin. Maidon noustessa kuppikoko vähintään J-K niin ei vaan onnistu. Mieluummin kääntyy vähän ihmisistä poispäin tai yrittää viritellä jotain harsoa tai muuta vastaavaa eteen :oops:.
 
Mulla on pieni kuppikoko ja aina imettäessä kun vedin toppia alaspäin pyöräytin harson rintsikan olkaimen alle ja levitin sen lapsen pään taakse että tätä tapahtumaa ei muut nähneet. :D
 
HM:llä oli kerrankin alkkareita tarjolla ja ostin pakkauksen. Niin ompa vain mukava, kun ei purista eikä kiristä mistään, niin jää nätisti mahan alle ja nousee takaa mukavan korkealle :) Ostin myös lekkarit, kun normiversiot alkaa rullaantumaan ikävästi. Noita sit käytetään toukokuulle asti sisällä ja ulkona :D Toivottavasti saan survottua ne farkkujen alle.
 
Hei mun hanuri leviää leviämistään!!
Mistä siispä parhaat raskausajan alushousut? Hennesistä en löytänyt ja on sen verran saanut takapuoli kokoa, ettei sovi enää kaapista löytyviin ja tänään suuntaan ostoksille! :D vinkkejä kehiin! :)
 
Hei mun hanuri leviää leviämistään!!
Mistä siispä parhaat raskausajan alushousut? Hennesistä en löytänyt ja on sen verran saanut takapuoli kokoa, ettei sovi enää kaapista löytyviin ja tänään suuntaan ostoksille! :D vinkkejä kehiin! :)

Mä oon löytäny HM:n lisäksi KappAhlista ja tulin vaan sanomaan, että niistä en tykkää :D Takasaumat menee puolesta pakarasta, tykkäisin että peittäs kokonaan.
 
Takaisin
Top