Äitiysvaatteet

Mä ajattelin itse kesän pärjätä muutamalla imetysmekolla ja legginsseillä, kun menee johonkin ihmisten ilmoille. :grinH&M:stä tilasin kans pari perus imetyspaitaa kotikäyttöön.

Ja tuolta 9kk.fi tilasin myös tuollaisen liehukejakun, niin voi pitää sitä sitten mekkojen ja imetyspaitojen kanssa viileämmillä säillä.
 
Mul alkaa olla onkelma ku näis mammahousuis alkaa tää mahakangas kiristää ja painaa tot pömpelii, mut ei viitis isompiaka ostaa ku ei ne istu sit muuten yhtään päälle. Eikä viitis kollareissa vilkutella persettä kokoaikaa:D jos nää kelit lämpenis et vois alkaa hilluu vaa mekko päällä!
 
Olen katsonut niitä 9kk.fi vaatteitakin. Vähän tökkii niissäkin joku. :D
 
Täällä kanssa resorit puristaa äitiyshousuista ja enää ei viitti ostaa isompia. Legginseillä ja tunikoilla meinasin loppuajan huidella! :)
 
Ens viikolla pitäs onneksi lämmitä. Mulla kanssa takkina on huppari, ja sateessa se ei ollut kiva... Mut muuta ei mahdu ku en tykkää olla vetskari auki. Ja sekin kohta liian kireä. Äitiysfarkut alkaa olla loppusuoralla ja paidat alkaa uhkaavasti lyhetä. Olisin halunnu lidlistä ostaa mekkoja halvalla mut pelkkää s-kokoa jäljellä murrr. Ainoat housut mitkä uskollisesti sopii on ne me&i magic pantsit :D
 
Käsittämättömän vaikeeta on ollu löytää sellasia imetysliivejä, jotka ei edistä rintojen pakkautumista. Mulla on vissiin viidey, joillä vois heittää vesilintua. Kaksissa samanlaisissa alareuna jotenkin kääntyy sisäänpäin ja painaa rintoja alta, vaikka säätäisiin ympätyksen ja olkaimet kuinka napakoiksi. Parit muut istuu huonosti muuten ja ahdistaa. Nyt ostin semmoset toppiliivit, mut hakiammunnalla postimyynnistä jälleen, kun ei tän mahan kanssa pääse edes sovittamaan. Ihan paras ois semmonen päänylipujotettava urheilutoppimainen liivi, joka päällä vois nukkuakin, mut en oo mistään löytänny.
 
Mulle tuli vissiin boobilta mainos sellasista urheiluimetysliiveistä, ne näytti tosi mukaville, pakko varmaan itelle tilata jos viel löydän sen linkin
 
Käsittämättömän vaikeeta on ollu löytää sellasia imetysliivejä, jotka ei edistä rintojen pakkautumista. Mulla on vissiin viidey, joillä vois heittää vesilintua. Kaksissa samanlaisissa alareuna jotenkin kääntyy sisäänpäin ja painaa rintoja alta, vaikka säätäisiin ympätyksen ja olkaimet kuinka napakoiksi. Parit muut istuu huonosti muuten ja ahdistaa. Nyt ostin semmoset toppiliivit, mut hakiammunnalla postimyynnistä jälleen, kun ei tän mahan kanssa pääse edes sovittamaan. Ihan paras ois semmonen päänylipujotettava urheilutoppimainen liivi, joka päällä vois nukkuakin, mut en oo mistään löytänny.

Mä olen tilannut näitä ainakin neljät http://www.pientenparhaaksi.fi/product_details.php?p=1741

Mun mielestä tosi hyvät!

Noi muutkin Carriwellin on hyviä. Yökäyttöön ostin nämä http://www.pientenparhaaksi.fi/product_details.php?p=83
 
Takaisin
Top