Äitiyspakkaus

Aina voi vähän kritisoida, vaikka onkin tyytyväinen ja onnellinen kokonaisuudesta - miksi niihin vaatteisiin pitää laittaa harhaanjohtavat kokomerkinnät?! Esim se aakkosbody on oikeasti 62 eikä mikään 50/56, niinku siinä lukee.
 
Aina voi vähän kritisoida, vaikka onkin tyytyväinen ja onnellinen kokonaisuudesta - miksi niihin vaatteisiin pitää laittaa harhaanjohtavat kokomerkinnät?! Esim se aakkosbody on oikeasti 62 eikä mikään 50/56, niinku siinä lukee.

Tää on totta. Mulla on jäänyt useampi vaate käyttämättä kun olikin liian pieni vaikka kokolappu näytti että pitäis mahtua.
 
Tänne pakkaus tuli viime viikolla.

Koko keskusteluun lisätäkseni niin jos vertaa eri merkkejä niin niissä on tosi paljon heittoja merkkien välillä. Siksi kannattaa vähän ite katsella mikä vastaa mitäkin :)
 
Nopeeta tuli äp kun laitoin hakemuksen 6.2. ja eilen jo hain kotiin paketin. Vielä en ole avannut kuitenkaan. Suunnittelin et viikonkoppuna katon sisällön ja pistän samantien pesuun :)
 
Jokohan siellä kohta alkais tän vuoden pakkaukset vaihtumaan?? Toki ei siitä oo taidettu julkistaa vielä kuviakaan :/

Mulla aikaa hakea 31.3 asti äitiysavustusta. Kelakin oikein muistutti viestillä että tuohon mennessä pitää olla haettuna (2kk ennen laskettua aikaa pitää siis olla haettuna).
 
piiu84: samaa odottelen minäkin, mulla la 29.5 eli pari päivää vähempi aikaa hakea avustus kun sulla. Kiva ois nähdä tuo vuoden 2018 pakkaus ja jos se miellyttää niin haen pakkauksen sitten ihan vikana hakupäivänä jos sen sattuis sit saamaan :-)
 
Eikös uudet pakkaukset tule jakoon vasta reippaasti kesäkuun puolella? Itse hain avustuksen tällä viikolla, kun vaan harmittaa, jos uusi olisi kivempi ja sitten sitä ei kuitenkaan saa... mehän ei saada sitä korotustakaan, kun ollaan toukokuun puolella.
 
Helios: vuodesta se riippuu ihan miten pakkaukset riittävät. :-) Viime keväänä eräällä ystävälläni oli laskettu aika 28.5 ja hän haki äitiyspakkauksen viineisenä mahdollisena hakupäivänä ja sai uuden pakkauksen :-) eli täälläkin ainakin yritetään saada se uusi pakkaus hakemista venyttämällä kun oma la 29.5 :-)
 
Tietääks kukaan tosta baby boxista? Musta siellä lukee et voi hakea kun vauva 3kk ikäinen! Häh? Sit tuntuu et jossai keskustelussa joku jo hakenu.. hmm.. ja millon sen liberosetin sai hakea? Ihan hassua et sitä on iha mielissää pikku "paketeista" vaikka hyvin vois ostaa samat asiat.. mut "lahjat" on aina kivoja!
 
Baby boxista en tiedä, mut liberokassin voi hakea vauvan syntymän jälkeen. Synnäriltä saa lappusen jolla voi sen sit kaupassa lunastaa.
 
https://www.libero.fi/liberokerho/liberolaukku/

Ennen tuon liberolaukun ja jonkun muunkin merkin näytepakkauksen sai synnäriltä.
Edellisessä raskaudessa tuo liberolaukun kuponki tuli postitse kotiin paria kuukautta ennen laskettua aikaa ja hain sen kauppareissun yhteydessä. Täällä saanut myös neuvolasta muumiboxin ja merkin mitä en nyt muista, näytekassin :)
 
Baby boxin saa vaikka heti. Libero laukun saa myöhemmin k-kaupoista postitse tullutta kuponkia näyttämällä. Hakemukset molempiin voi täyttää netissä koska vaan. Meillä päin neuvolasta ei saa enää juuri mitään kun ei saa mainostaa.
 
Babybox pitää hakea viimeistään ennen kuin lapsi täyttää 3kk. Ja liberosta tosiaan kuponki tulee postitse pari kk ennen laskettua ja saa sit hakea itse sen k-kaupoista sillä kupongilla. Muumin sivuilta voi itse hakea jonkun näytepakkauksen mikä tulee sitte postitse kotiin.
 
Tänään sain äitiyspakkaushakemuksen vihdoinkin tehtyä! Nyt jännätään, kauanko menee että saapuu[emoji4]:-)

Mikä on babybox?
 
Takaisin
Top