Äitiyspakkaus

jenniee

Jostain jotain jo tietävä
Ajoissa liikenteessä asian suhteen, mutta...

Kokemuksia tai näkemyksiä äitiyspakkauksesta? Googlettelin tänään pikaisesti pakkauksen sisältöä (meille lienee kaikille sen hommaaville tulossa vuoden 2017 malli, vai?) ja ite olin vähän pettynyt.

Haluaisin ottaa pakkauksen rahan sijaan, erityisesti kun ensimmäinen lapsi tulossa, mutta kaikissa sateenkaaren väreissä komeilevat raita- ja kuviovaatetukset ei vaan ainakaan vielä miellyttäneet omaa silmää. Nää on toki just näitä makukysymyksiä, mutta olispa enemmän yksi- tai edes kaksivärisiä vaatteita kaikkien kirjavien sijaan! Vai pomppasko ne muutamat nyt vaan liikaa mun silmille..? :sorry: Tuleeko pakkauksessa rahalle vastinetta? Ja mitä arvelette talvivarusteiden koosta suhteessa toukokuussa syntyviin vauvoihin?
 
Me ei otettu esikoisen kanssakaan pakkausta. Totesin että saan rahoille paremmin vastinetta kirppariostosten myötä. Halusin myös itse päällystää äitiyspakkauksen pussim :) nuo talvi/villavaatteethan ovat reilua 74 kokoa, joten voisi ajatella olevan toukokuisille passelit, varsinkaan kun istuvuus ei ole ihan justiinsa, kun eivät vielä kävele.
 
Ensimmäisen lapsen kohdalla otin pakkauksen ja melko pitkälti jäi kyllä ne vaatteet käyttämättä. Oli pitkä poika niin koin ne talvivaatteetkin liian nafteiksi silloin kun olisivat tarpeen olleet.

Nyt helmikuussa - 17 syntyneelle(pienempi kuin edellinen lapsi) otin pakkauksen mieluummin rahana. Kotikäytössä äp toppapuku, tumput ja töppöset jotka olen saanut joskus jostain. Muuta en osaa oikein siitä paketista kaivatakkaan.

On siinä oma fiiliksensä hakea paketti postista ja päästä hypistelemään sitä sisältöä + se laatikko on kiva säilyttää, sinne voi kerätä muistoja lapselle vuosien varrelta jne mutta mieluummin otan taas rahat ja hankin itselleni mieluisia vaatteita/tarvikkeita.
Sillä rahalla saa oikein hyvin hankittua vastaavat tuotteet ja enemmänkin :)
 
Itse olen kokeneemmilta kuullut ettei sillä rahalla saa samaa määrää itse ostettuna. Varsinkaan jos ostaa kaiken uutena. Enhän tiedä ei ole kokemusta. Mutta itse aion paketin ottaa, niin pääsee hypistelemään :D Ja itse ainakin tykkäsin juuri kun oli kirkkaita. Olikos se 2015 vuoden paketti joka oli täynnä ns poikavärejä niin on sekin minun mielestä aika tylsää jos olisi pelkkää sinistä tai ruskeaa. Mutta nää on näitä makuasioita :)
 
En ota äitiyspakkausta tällä kolmannellakaan kertaa, koska mulle on ihan sama mikä sen paketin arvo on, sen sisältö on minusta aina ollut tosi rumaa. Ne haalarit ihan ok, mutta muuten ei kiitos. Otan mieluummin vaikka 20€ rahaa, kuin sen pakkauksen. Jokainen kokee asian eri tavalla ja ne sen ottakoot jotka kokee sille olevan käyttöä. Itse en koe. :D
 
Mä otan ihan vaan sen takia, että oon aina halunnu päästä hypisteleen sitä, onneksi sisältö on mun silmään aivan hyvä :) Iloisia perusvärejä, joita voi yhdistellä monen kanssa. laittaa raitabodyn kanssa vaikka valkeat housut, niin ei mene liian värikkääksi. Ainoa mikä meillä jää ihan varmasti käyttämättä, on lakanat, mun mielestä ne on järkyttävät :D
 
Mun mielestä tän vuoden pakkaus on kivempi kuin v 2016. Se on tosi poikamainen, lähinnä sinistä yms. Tän vuoden raidalliset on musta kivoja. :) Ei oteta pakkausta, edellinenkin on käyttämättä. Ajattelin, jos saan aikaiseksi, myydä jotain pois mistä en tykkää.
 
Mun mielestä tän vuoden pakkaus on kivempi kuin v 2016. Se on tosi poikamainen, lähinnä sinistä yms. Tän vuoden raidalliset on musta kivoja. :) Ei oteta pakkausta, edellinenkin on käyttämättä. Ajattelin, jos saan aikaiseksi, myydä jotain pois mistä en tykkää.
No ompa kyllä sinistä, miten en oo ennen huomannu ku oon katellu netistä. Varmaan siks ku oon kuolannu sitä jääkarhu-makuupussia ja ne lakanatkin on niin paljon kivemmat ku tän vuotiset :P
 
Jos tää on tyttö niin laitan ainakin makuupussin myyntiin :joyful: sitä on ainakin aiemmin saanu ostettua erikseen. :)
 
Me ollaan aateltu ottaa äitiyspakkaus, mut nyt kun luki näitä ja kävi vilkasee uudestaan tän vuoden pakkauksen sisältöä, ni tässähän rupes mietityttämään että kumpihan nyt ois fiksumpi vaihtoehto :rolleyes:. Kuitenkin ensimmäinen tulossa, et ei oo juuri mitään vielä hankittuna, mut toisaalta tuntu et ei noi nyt ihan kaikki välttämättä käyttöön tulis. Jotkut kuosit ei tuossa 2017 paketissa ihan innostanu, mut harmiks ei kyl sitä 2018 pakettia taideta ees saada.
 
Me ollaan aateltu ottaa äitiyspakkaus, mut nyt kun luki näitä ja kävi vilkasee uudestaan tän vuoden pakkauksen sisältöä, ni tässähän rupes mietityttämään että kumpihan nyt ois fiksumpi vaihtoehto :rolleyes:. Kuitenkin ensimmäinen tulossa, et ei oo juuri mitään vielä hankittuna, mut toisaalta tuntu et ei noi nyt ihan kaikki välttämättä käyttöön tulis. Jotkut kuosit ei tuossa 2017 paketissa ihan innostanu, mut harmiks ei kyl sitä 2018 pakettia taideta ees saada.

Ei kannata muutaman kuosin perusteella hylätä, kun niitähän voi pitää sillon kun kukaan ei näe tai myydä uutena pois :) Mä luulen, että monella meistä on joka tapauksessa se 140e käytettävissä omasta takaakin ja voi ostaa lisäksi semmosia ihanuuksia ku haluaa :)
 
en ota pakkausta. esikoisen aikaan mies oli sitä mieltä äitini kanssa että se olisi parempi.. noh kaikki jäi kaapin perälle niinku vähän jo arvasin.. tällä kertaa otan rahana ja päästää juuri sopivasti shoppailee lontoosta vaatteita :happy:
 
Täällä otettiin esikoisen kanssa pakkaus ja nyt ei oteta. Oli ihanaa kyllä päästä hypistelemään sitä ja osa vaatteista tuli kyllä käyttöön (valkoinen kietaisubody ja merinovillahaalari ym. jotain muuta), mutta todella paljon jäi kyllä kaapin pohajlle värien vuoksi..

Eikös se raha noussut nyt 170e:en? Muistan lukeneeni jostain, että olisi noussut 30e?
 
Me otetaan pakkaus, otettiin myös esikoisesta. Vaikka meillä kyllä jää varmaan taas suuri osa käyttämättä, mutta saa nyt sitten nähdä.
 
Otetaan nytkin pakkaus niin kuin kahdelle aikaisemmallekin, ihan vaan sen takia että sillä rahalla ei saa läheskään niin paljon kampetta mitä pakkauksessa on. Onhan niissä osa sellaisia mitä ei tule käytettyä, mutta pääasiassa kuitenkin makuupussia ja toppa juttuja tulee sit käytettyä.
 
Todellakin otetaan pakkaus - se vaikuttaa kaikinpuolin hyvältä.

Aiemmin olisin varmasti dissannut värikkyyttä, mutta liekö nyt hormonit vai tämä vuodenaika, niin mitä enemmän iloisia ja kirkkaita värejä niin sen parempi vain! Seuraavaksi sitten varmaan alkaa eläinhahmoprintit ja muut lapsille suunnatut grafiikat näyttää tyylikkäiltä o_O:nailbiting:
 
Takaisin
Top