Äitiyspakkaus

Mä huomasin vasta, kun vaatteita silitin, että yhdessä kietaisubodyssa on reikä olkasaumassa. Kai pitäis reklamoida...
 
Mulla ei toimi toppahaalarin vetoketju lahkeessa.
 
Eikä! Lisää reikiä! Potkupuvun etuosassa kolme pientä reikää. Lisäksi ne keltaiset pöllöpotkarit värjäytyi tai siis ne valkoiset osat, vaikka pesin samanväristen kanssa. Muista ei valkoiset osat värjäytyneet. Onko muilla käynyt samoin noiden pöllöpotkareiden kanssa? Harmittaa, kun ne oli niin kivat!! No, pitää laittaa reklamaatiota...
 
Eikä! Lisää reikiä! Potkupuvun etuosassa kolme pientä reikää. Lisäksi ne keltaiset pöllöpotkarit värjäytyi tai siis ne valkoiset osat, vaikka pesin samanväristen kanssa. Muista ei valkoiset osat värjäytyneet. Onko muilla käynyt samoin noiden pöllöpotkareiden kanssa? Harmittaa, kun ne oli niin kivat!! No, pitää laittaa reklamaatiota...

Voi ei! Onpas sulla käyny huono tuuri :sad001 Mulla ei ollu missään vaatteis reikiä tai värjäytymisongelmia.
 
Täällä kans äitiyspakkauksen vaatteet tuli kaikki ehjinä ja moitteettomina, eikä pesujen kanssa ongelmia. Harmi että joillain on käynyt huonosti joidenkin vaatteiden kanssa :/
 
Eikä! Lisää reikiä! Potkupuvun etuosassa kolme pientä reikää. Lisäksi ne keltaiset pöllöpotkarit värjäytyi tai siis ne valkoiset osat, vaikka pesin samanväristen kanssa. Muista ei valkoiset osat värjäytyneet. Onko muilla käynyt samoin noiden pöllöpotkareiden kanssa? Harmittaa, kun ne oli niin kivat!! No, pitää laittaa reklamaatiota...

Mulle kävi just samojen potkareiden kanssa noin!! Ja muutamalle muullekki oli käyny kuulemma..
 
Mäkin luon nyt kelan sivuilta jotain palautteita, niin oli muillakin värjäytynyt. Pitää pistää ne takaisin.
 
Onpa monella ollut huonoa tuuria. Minulla kaikki oli ok, mikään ei värjäytynyt tai mennyt rikki.
 
Mulla myös värjäytyi ne potkarit vaikka samanväristen kanssa pesin, voiko siitä siis reklamoida?
 
Anteeksi, kun tänne teidän ketjuun tulen toukokuisista, mutta pakko tulla itsekkin jakamaan kokemus. Meille saapui äpakkaus noin kk sitten ja eilen laitoin vaatteet koneeseen. Juuri ennen koneeseen laittoa huomasin, että yhdessä valkoisessa bodyssä hartian kohdalla oli joku ruskea läikkä! No, ajattelin että ehkä lähtee pesussa ja en muutenkaan jaksa alkaa palauttaa, mut nyt kun tulin tänne teidän ketjuun niin alkoi harmittaa koko asia.. Vieläköhän kela huolii vaihtoon, vaikka on jo pesussakin ollut?
 
Minä laitoin palautukseen pesussa olleet, siis käyttöönottopesun olen tehnyt. Mun mielestä pitää kyllä saada palautettua, vaikka muutaman pesun jälkeen hajoaisi, kun pitäähän vaatteen pesua kestää! Ei ole kyllä vielä mitään kuulunut sieltä palautuksesta, mutta luulen, että aika hitaasti toimii heillä toi systeemi.
 
Mua harmittaa vieläkin, kun en reklamoinut vuosi sitten kun muutaman kerran käytön jälkeen irtosi nepparin toinen puoli kietaisubodysta. Ei ollut pienin body, nikn kesti jonkin aikaa ennen kuin otin käyttöön.
 
Tänään tuli postissa uudet vaatteet rikkinäisten tilalle. Eli hyvin voi palauttaa käyttöönotto pestyt tuotteet. Toivotaan, että kestävät! :)

Kauan meni kaiken kaikkiaan kun lähettivät uudet rikkinäisten tilalle?
 
Olisko reilu pari viikkoa mennyt. Yllättävän nopeasti tulivat :)
 
En oo koklannu. Pitääkin kokeilla haalaria huomen kun ens viikolla menee pakkasellekin :eek:
 
Takaisin
Top