Äitiyspakkaus

En oo mäkään koittanu, en tykänny siitä väristä niin oon toisen ostanu jo mikä sopii tytölle paremmin :D
 
Meilläkään ei oo vielä toppahaalaria tarvinnut, mutta vanuhaalari on kovassa käytössä.
 
Mä yksi päivä testasin. Sopiva oli :) villahaalari on ihan ykkönen ollut! Sitä oon vanuhaalarin kanssa käyttänyt viime viikot.
 
Meillä on ollu kerran päällä. Ja oli sopiva silleen että käänsi ne lahkeet ja hihat. Mut se huppu on ihan jätti suuri :D
 
Mä yksi päivä testasin. Sopiva oli :) villahaalari on ihan ykkönen ollut! Sitä oon vanuhaalarin kanssa käyttänyt viime viikot.
Ootko laittanu villahaalarin alle vielä jotain vaatetta? :) Me ei olla vielä villahaalaria testattu.
 
Ihan sisävaatteet :) me käytetään vielä vaunukoppaa, niin villahaalari+vanuhaalari on ollut sopiva. Ei tarvi tuulta miettiä.
 
Ihan sisävaatteet :) me käytetään vielä vaunukoppaa, niin villahaalari+vanuhaalari on ollut sopiva. Ei tarvi tuulta miettiä.

Meillä mennään samalla vaatetuksella.
 
Meilläkin on villahaalari sopiva ja ollaankin sitä käytetty vk-haalarin alla nyt syksyllä. Kertaalleen on toppapuku ollut päällä ja alkaa olla sopiva, hieman on kasvuvaraa vielä. Vanupuku onkin sitten jäänyt kokonaan käyttämättä, kun on ollut niin tuulista, että mieluummin olen laittanut ihan vk-haalarin päälle. Ja sen kanssa onkin voinut käydä maassa möyrimässä ilman, että on mennyt miksikään.
 
Meillä poitsu tuntuu olevan niin kuumaverinen, että en tiedä pystyykö ihan vielä laittamaan villahaalaria vanupuvun alle, toistaiseksi on ollut ihan sopivan lämmin ilman. Yhtenä päivänä kokeilin toppapukua vanupuvun sijasta, ja puolessa tunnissa poika oli hikinen ja heräs kesken unien varmaan siihen. Mutta ehkä tässä lähipäivinä, jos ilmat kylmenee, voisi villahaalaria testata :)
 
Mä en ees muistanut että sieltä tuli joku villahaalari :O :D täytynee vähän kaivella kaappeja. Ollaan käytetty miehen vanhoja villa-asuja ja tilasin juuri merinovillaisen haalarin :)
 
Meillä villapuku ollu käytössä kans vk-haalarin alla, ja toppapuku on nyt sopiva. Pussina kun oli alkuun oli kätsy mut nyt ei enää pussiin mahdu jalat sisään :) ja ollu käytössä jo kylmillä ilmoilla koiran ulkoilutuksessa :) isompi haalari odottaa kaapissa.
 
Meillä on toppahaalari käytössä ja fleecehaalari siellä alla. Toppapuku on nyt aikalailla sopiva, hihoissa on pikkusen vielä kasvuvaraa. Syksymmällä käytettiin vanuhaalaria ja se oli kyllä aika nafti jo. Alle ei mahtunut sisävaatteiden lisäksi muuta.
 
Sopivat on! Tänään otin myös käyttöön kun aikaisemmin oli toi kevyt toppahaalari. :)
 
Minäkin olen nyt ottanut toppahaalarin käyttöön. On oikein sopiva. Villahaalari on ollut jo pidempään vk-haalarin kanssa käytössä. Onneksi on reilu, niin on sopiva varmasti koko talven.
 
Takaisin
Top