Raskaaksi 2014

Elkää turhaan ihanat pahoitelko! Eihän se yk1 (tai 2, jos se kierukanpoistokierto lasketaan) voi millään aina tuottaa tulosta :D Johan mä oon neljä kertaa niin tullut raskaaksi, niin viides kerta olis jo friikkiä :D Ei haittaa, vaikka tärppi venyis vielä, ei oo kiire, vaikka kolmosta toki kovasti toivotaankin :) Mies oli heti ihan paniikissa, että "noniin, nyt se mun diabetes on tehny musta tuhkamunan" :'D Ollaan vissiin hiukan liian helpolla päästy aiemmin niin nyt olettaa heti, että jossain on vika :D
 
Multa peukut pregcheckille, mut tosiaan digi hyvä jos ei halua ruveta viivoja tuijottamaan. :)

On. Nyt aikamoiset menkkajomot alavatsassa ja -selässä. Lisäks hoksasin et aamukahvi a) ei maistu ja b) saa mahan ihan sekaisin. Ja herranje et mulla on kuuma, lämpömittari näyttää sisälämpötilaks alle 20. Nonni, mielikuvitus ainaki heräs. :excited001
 
Hei mullakin tökki kahvi eilen, ja tuli ihan kauhee olo. Yleensä juon litrakaupalla :D j ayhä vaan edelleen tuntuu toi nipistys alamahassa, ihan ku peukalolla ja etusormella nipistäis tiukasti. Ja tää mielikuvitus. Tää on aika hurja :) useamman kierron tossa ignoorasin kaiken mutta nyt tää on taas ihan hauskaa kytätä vaihteeks :D
 
Enpä tänä aamuna testiä tehnyt, sen verran kova hätä oli et vasta vessassa muistin, et oishan sen voinu tietty tehä :D
No jos sitä huomen aamulla muistais, vaikka eipä täällä odotukset kovin korkealla ole, kun yks hätä negakin tuli jo tehtyä. :D
 
Hei taas ihaNaiset!

Vähän sekavissa tunnelmissa gynekäynnin jälkeen. Tekivät pissasta raskaustestin, joka positiivinen (no niin oli munkin tän aamuinen tikku...) ja yrittivät liruttaa verta putkiloon lisätestejä varten (joudun luultavasti käymään ma tirauttamassa uuden verinäytteen ku suonet ei tehny yhteistyötä). Sisätutkimuksen ja ultran seurauksena tihuutti vähän kirkkaanpunaista verta, joka sai mut tietty vähän panikoimaan. Ultrassa ei ollut mitään nähtävää, mikä ei yhtään lisännyt positiivista mielialaa. Uudenvuoden alla seuraava käynti, paitsi jos tää nyt loppuu sit tähän ja vuoto tulee. Eli en ole tästä käynnistä hullua hurskaampi :sad001
 
Toffee, eikö siellä ultrassa näkynyt mitään raskauteen liittyvää? Vai oliko se sikiöpussi kuitenkin nähtävillä? :sad001 toivotaan että kaikki olisi hyvin.
 
Toffee: etko sa oo vast iha aluillaa??? Ehka vaa liian aikasta naha yhtaa mitaa.



Mista sain tikun paahani???? Oh well muokattu :wink
 
Muokattu viimeksi:
Timbe, ei se nähnyt kuulemma vielä mitään siihen viittaavaa, voipi tosin olla että olen vielä varhaisemmassa vaiheessa kuin itse laskin. Ahdistaa...
 
Takaisin
Top