Raskaanako?

Hätähousu täällä hei, tein tänä aamuna ekan negatiivisen testin. Mies hätäili kyllä enempi asian suhteen, vaikka yritin sanoa ettei luultavasti näy vielä yhtää mitään vaikka raskaana olisinkin. Tänään siis kp 26/29-30.
Tänään on kyllä ollut kans menkkamaisia oireita, mutta en kyllä uskalla yhtään arvailla alkaako vai ei.. Välillä vahva tunne, että alkaa ja välillä taas ei..o_O
 
Siira, voihan.. jopas venähti kierto. :/
Täällä vielä jännäillään, nyt ois kp 28/29-30. Vähän on menkkamaisia oireita, toisaalta taas vahva tunne ettei ne kuitenkaan sieltä ala, mutta en edelleenkään uskalla arvailla mitään.
 
Täälläkin tuskaillaan..

Ilman ehkäisyä nyt menty 2kk ja toiveissa lapsi. Tällä hetkellä Terolut käytössä kuukautiskierron säännöllistämiseksi. Syön kp 15-25.

Elikkä 1.11 (kp27) alkoi menkat ruskealla vuodolla, vuoto jatkui 1.11 normaalisti, 2.11 vuoto oli jo normaalia niukempaa, 3.11 olematonta vuotoa ja siihen loppuivat ne kuukautiset! Kuukautiset olivat täysin kivuttomat. Ovulaation tikutin 20.10 (muistaakseni). To 6.11 tein päivä pissasta negan.

La 8.11 inhottavaa ja kovaa pistelyä munsarjan kohdalla, su 9.11, ma 10.11 ja nyt ti 11.11 polttelua ja vihlontaa ala mahassa. Eilen kramppeja ala vatsassa ja selässä, samanlaista kun kipeissä kuukautisissa. Etoo helposti, nälkä kokoajan(normaalisti tosi pieni ruokainen) ja kylmä kokoajan.Myös seksi sattui ala vatsaan inhottavasti ja pistelevästi, ei normaalisti satu yhtään! Ei kuitenkaan mitään rinta yms perus raskausoireita.

Voisikohan olla vain terolutista johtuvaa oireilua, vaikka tällä hetkellä kierrosta en niitä syö. Vai voikohan raskaus olla mahdollinen? Uskallanko tehdä testiä vai onko ihan turhaan?

Kokemuksia! Kiitos :Heartred
 
Täällä jännätään. Charm sinun oireet kuulostaa aikalailla samalta kuin minullakin. Polttelua ja vihlontaa alavatsassa. Tänään koko päivän todella inhottavan menkkakipujen kaltaiset kivut. Minulla myös kylmä tuntuu olevan kokoajan vaikka mitä olisi päällä, ja normaalisti valitan ennemmin kuumaa kuin kylmää, en siis ole vilukissa. Meillä Yk1 eli esikoisesta haaveillaan. Minulla Dpo 10 ja kuukautisten pitäisi alkaa tiistaina. Jokohan testi voisi jotakin näyttää vai pitäisikö vaan malttaa ensviikkoon. :) Oiskohan jopa niin hyvä tuuri sattunut, että eka kerralla tärppää! Saa nähdä,
 
Helou, mulla ei ole menkoista tietoa ollut pitkään aikaan. Nyt taas aika vahva olo että nyt vois vihdoin olla kaveri masussa :). Olo on nimittäin aivan erilainen kun aiemmin kun kuvitteli oireet.

Nyt siis mulla on etovaa oloa ollu muutaman päivän, tuntuu et menkat tulee minä hetkenä tahansa, vihloo alamahaa- ja selkää, alamaha tuntuu vähä niinko "nytkähtelevän" ja sit mulla on koko aika joko kylmä tai kuuma, ei mitään sopivaa siltä väliltä :D Sitten oon jotenkin ihmeen rauhallinen.

Huomenna selviää kun teen testin että vieläkö kuvittelen, vai joko sais esikoisen massuun :Heartred
 
Täällä yk 2 menossa. Yk 1 plussasin tasan 4+0 mutta samana päivänä alkoi runsas vuoto ja pari päivää siitä oli jo nega, eli kemiallinen raskaus taisi olla :sad001

Oireita silloin oli kuitenkin paljon ja varhain: väsymys, kuuma olo koko ajan, lämpöily, ja aivan vikat päivät ennen plussaa järkyttävä alavatsan turvotus, jopa legginssit puristi aivan kauheasti. Kunnon flunssa ja yskä. Todella voimakas röyhtäily myös. Rintoihin tuli kummallisia poimuja/ryppyjä aivan nännien juureen. Oudointa oli ihmeen rauhallinen olo, vaikka raskaus todella toivottu malttoi hyvin odottaa testin tekoa siihen päivään asti kun ajattelin että vois aikaisintaan plussa näkyä. Nyt oireet pikkuhiljaa kadonneet ja uutta yritystä kovasti:)

Oon kuitenkin tosi tyytyväinen että plussa ehti tulla, jatkossa ehkä varmempi olo jos samoja oireita tulee niin että tietää mistä on kyse!
Toki vähän pelottaa keskenmenon riski mutta päästiin hyvin vähällä kun tuli heti ja vutoakin vaan pari päivää.
 
On kyllä jännittävää! Eilen ei ollut mitään oireita. Sitten ne oireet on ollu aina illalla.. Paitsi tänään. Mies on töissä ja minä yksin pakkaan muuttolaatikoita. Olo on vaan niin hirveä ettei tästä meinaa mitään tulla :D
 
Täällä kans ensimmäistä yrittämässä.. Tosiaan 30.10. oli eka menkkapvä (kierto 28pvä) ja ovulointi 13.11... Maanantaina oli rinnat hieman arat, oikeaa rintaa jopa jomotti.. ja tässä parin päivän ajan ollut etova olo aina välillä.. ja aamuisin on ollut kyllä nenä tukossa ja aivastuttanut.. eli laskelmien mukaan tänään pitäisi alkaa menkat, mutta ei ainakaan vielä ole.. alavatsassa on menkkamaisia kipuja, mutta ei niin voimakkaita.. Uskallanko tehdä jo testin vai pitäisikö odottaa vielä pari päivää..?
 
Katjuska88

Toki voisit tehdä jos menkat ei ole alkanut, mutta itse odottelisin vielä muutaman päivän :)

Peukut pystyyn (Y) :)
 
Voi hitto! Ärsyttää iha suunnattomasti! Tilasin testejä ja ne on yleensä tullu parissa päivässä perille. Olin niin siinä toivossa että tänään pääsen testaaman.. Mutta ei! Eipä ollu mulle tullu pakettia. Ja en viitsisi sen takia ostaa kaupasta jos huomenna tulee 15kpl postissa. No jännitetään sitten vielä. :sad001
 
Katjuska minä suosittelen kans odottamaan vielä testin kanssa, niin ei tarvi ainakaan kahta pettymystä jos niikseen, sekä nega että täti. Ja paremmassa tapauksessa saa ainakin kunnon viivat ettei tarvi tihrustaa :)

Jennuli Hyvää kannattaa odottaa :wink mutta kyllähän se aika matelee! Peukut pystyssä täällä sulle. :) mä kans odotan testipakettia, mutta nyt ois vasta ovulaatio testin aika. :)
 
Takaisin
Top