Raskaanako?

Kyfi0760830

Silmät suurina ihmettelijä
Mulla on ollut n. 2 viikkoa jotenkin outo olo. Vatsan väänteitä, etovaa oloa, nipistelyä alavatsassa, huimausta ylös noustessa ja pari päivää sitte tuli flunssa.
Tein viikonloppuna testin, ja negaa näytti, mutta olo senkun vaan jatkuu. Lapsi olisi toivottu, kun sitä jo jonkin aikaa yritetty kihlattuni kanssa. Pitäiskö tehdä uusi testi? Milloin? :)
 
Mulla on tosi epäsäännölliset menkat, saattaa olla useampi kuukausi väliä ennen seuravien alkua. Edelliset oli Heinäkuussa, sen jälkeen ei oo kuulunut. Lähinnä mietityttää se, että voiko tulla raskaaksi jos kuukautisia ei oo ollu muutamaan kuukauteen? Jos ei, niin mistä tämmönen sitten johtuu? :-)
 
Minä tässä myöskin mietin.. Oireita mulla ei oo ellei pissillä ravaamista ja loputonta nälkää lasketa. Menkat on epäsäännölliset, edelliset oli 14.8. Ja kestivät sen viikon. Tänään tein raskaustestin, mistä en tosiaankaan ole varma. Pyörittelin sitä pitkän aikaa enkä osaa sanoa että kuvittelenko siinä kaksi viivaa, vai ovatko ne siinä oikeasti. Tässä nyt kuva mikä on otettu puhelimella ja muokattu että näkyisi paremmin. Eli voisko joku kertoo onko siinä 1 vai 2 viivaa? :)
ImageUploadedByVau Foorumi1410903645.322256.jpg
 
Kyfi0760830 Voihan olla niin,että olet raskaanakin. Oletko tehnyt testiä? Ja jos epäsäännölliset, niin kävisin lääkärissä kysymässä lääkkeitä millä kierron saisi normalisoitua. :)

Kyfi2860830 Onko tuon ympyröidyn alueen alla "toinen" viivoista vai sisäpuolella? En ainakaan itse erota kuvasta kuin yhden. o_O
 
Tein viikonloppuna ekan testin, jolloin outoa oloa oli kestänyt vajaan viikon. (Negatiivinen).
Teenkö tänään uuden testin vai millon? Että se näyttäis 'oikean' tuloksen?
Lääkärillä ei oo tullu käytyä, kun oon ollu koko ajan siinä toivossa että menkat tulee jos on tullakseen :-)
 
En ainakaan nää kuin yhden, mutta voihan siinä olla toinenkin viiva joka on vaan niin haalea ns. haamu ettei kuvasta erota. Tee parin päivän päästä uusi testi :-)
 
Varaa lääkärille aika ja otata siellä virtsasta raskaustesti. Ja lääkäri varmaan paremmin osaa arvioida mikä tilanne oikeasti on. Joko hormonit sekoilee tai oot raskaana.
 
Tein testin ja parin minuutin kuluttua testialueelle tuli haalea ''käyrä''! Mitä se tarkottaa vai tarkottaako mitään? (''käyrä'' ympyröity). Ihmettelen. :eek:
 

Liitteet

  • 1410934448372.jpg
    1410934448372.jpg
    36.4 KB · Katsottu: 377
Muokattu viimeksi:
Minä näen mustavalkoisessa kuvassa myös hailuran, toivottavasti vahvistuu! :)

Kyllä tässä Kyfi0760830 n kuvassa on myös ainakin viivan alku siel yläpäässä, testi voi olla viallinen ja tekee tuollaisen omituisen muotoisen käyrän, teeppä uusi testi!
 
Toivon kanssa että vahvistuu. Tässä jo kaks vuotta yritystä takana. Ei toki pidä innostua liikaa ettei pety :)
 
Kyfi2860830 Kyllä mä tossa kaks viivaa näen, toi haalee on vahvempi kuin eka plussa minkä ite "havaitsin" (mies ei nähnyt mitään vielä kahteen viikkoon). Testikin taitaa olla saman merkkinen, David? Mielestäni siinä ei näy mitään "väritöntä viivan paikkaa" mikä voisi hämätä, jos tulos on negatiivinen. Se superhaalee haamuplussa taitaa alkaa vahvistua suht hitaasti, että jos viikon malttaa odottaa ennen uutta testiä niin luulis jo näkyvän selkeästi.

Kyfi0760830 Sun kuvassa oon myös näkevinäni haalean plussan, joskin lisäksi toi reagenssiväri on levinnyt jostain syystä vähän epätasaisesti, käyrä ei tarkoita mitään. Mutta eikös sen alla näy haalea "oikea viiva"? Kannattaa ehkä muutaman päivän päästä tehdä uusi testi niin saattais jo näkyä vähän selvemmin, mikäli siinä plussa on!

Onnea ja toivotaan parasta molemmille :)
 
Varmaan vaan hormoonit sekoilee ja aiheuttaa tämmösiä oireita. Pitäis mennä lääkäriin, että sais jotain kierron normalisointiin. Alkaa vähän tympiä tämä kun raskauden oireita ilmaantuu välillä, sitten ne häipyy ja menkkoja ei vaan kuulu. Neuvolassa kävin alkuvuodesta, anto Zoelyt ehkäsyyn ja kuukautis kierron tasaamiseen, välipäivinä vuoto tuli normaalisti ja kesti 5 päivää. Heti kun ne loppu, nii loppu menkatkin..
Osa syyllinen voi olla myös Ketipinor, jota on määrätty mulle unilääkkeeks.
 
Takaisin
Top