Raskaanako?

Hemmetin raskaustestit :D

Käytössä terolut vikan otin kp24 ja menkat alkoivat kp27, päivää myöhemmin kuin yleensä teroilla.
Anyway yhtäkkiä kp3 nännit kipeytyivät täysin kesken menkkoja ja kipu tähän päivään asti jopa koventunut. Eilen kp4 kuukautiset loppuivat. On ollut tätä perus juilintaa, paineen tunnetta, vihlontaa yms mahdollista oiretta alavatsassa. Nännit eilen jopa niin kipeät, että saunassa löylyt sattui ja viilsi. Rinnat myös muuten vähän arat ja reagoi kylmään ilmaan törröttämällä kokoajan ;D No eilen päätin sitten tehdä raskaustestin varmuudenvuoksi, kun nännit kipeytyivät niin yhtäkkiä, testinä Pregcheck. No illalla pissin tikkuun, virtsa ollut rakossa varmaan muutaman hassun tunnin. Ohjeissa luki että positiivinen tulos luettavissa minuutin sisään. No minuutin töllöttelin testiä ja painuin takaisin sohvalle. Tänään päivällä huomasin, että testi jäi kylppäriin ja siinä tollanen haamu, alhaalta punertava viiva. Mitä varmemminhan se on roskishaamu ja kun pissaakin vähän osui siihen näytölle (kuitenkaan ei näyttänyt testi epäonnistunut viivaa) Mutta kuitenkin pieni toivonkipinä hiipii päähän ärsyttävästi. Yritystä takana 3kk, joten nega ei maailmaa kaada. Tuntuu kuitenkin tyhmältä lähteä apteekkiin uutta testiä ostamaan , kun ne kuukautisetkin oli? Onko teillä kokemusta roskihaamuista ja onko tuossa edes sellaista vai näenkö omiani?
s.jpg
 
Charm testaappa parin päivän päästä uudelleen. Noi pregcheckit ei mun kokemuksen tai kuulemisen perusteella paljon turhia plussia tarjoile! :)

Toi viiva on kuitenkin niin selkeä! Ja taitaa muistaakseni 5min. Odotuttaa se plussan muodostuminen noihin. :)
 
Testailen uudestaan jos tämä kumma olo ja tissikipu ei lähde! Mietin voisiko olla KM mulla tullut. Menkat tai vuoto mikä lie tuli niin kirkkaana ja runsaana , terojen kanssa tähän asti alkaa ruskealla vuodolla ja niukasti. Ja jos jotain hormoonia jäänyt kroppaan ja se tekee tissikivun! Tai sitten ovulaatio ollu muutama päivä ennen menkkoja tai jotain :D Saisi syyn tälle oudolle tissikivulle kaikki rintasyöpÄ vaihtoehdot vilisee päässä!
 
Charm vieläkö painiskelet jännityksen kanssa? Luin uudelleen tuon sun viestin ja taas tuli tunne että varmana oot raskaana! Mulla ainakin oireet hävisi heti kun km tuli.

Mua jännittää sun puolesta :D
 
Homma vahvistettiin KMksi. Olo on helpottunut, että raskaus on edes mahdollinen minulle minun taustoilla. Kysta leikattu useasti toisesta munasarjasta Nyt vaan kohti uusia ovulaatioita. Jännä tämä naisen vartalo kyllä...
 
No voi ei :sad001 osaat ajatella kuitenkin positiivisesti. :)
Itsellä myös km tapahtui ihan alussa. Ja yritämme esikoista, niin sai ainakin tietää että on mahdollista raskautua. Vaikka ei se juuri sillä hetkellä kamalasti lohduttaa it.
 
Laittoihan se vähän mielen vakavaksi hetkeksi. Mutta vielä ollaan nuoria ja meillä aikaa (25v). Onneksi viihdytään niin hyvin kahdestaan, että maltetaan odottaakun tärppää taas uudestaan ❤ Tissikipu vaan ihan mahdoton vielä, argh!
 
Ollaan saman ikäisiä. Tai mulla täyttyy neljäsosa vuosisataa joulun alla. :)

Tissi kipu on kiusallinen, kun ei ilman liivejä voi olla oikein julkisesti. :D
 
Tissidonitsi on ratkaisu ongelmaan :D Niitä imetyssuojia laitetaan noin 3kpl tai mikä nyt on sopivasti.. päällekkäin ja leikataan keskelle reikä. Sit kiedotaan kerros ohutta rullasidettä niin ettei täytevanut tursua sieltä sisältä.. ja se sitte liiveihin niin kangas ei osu nänniin :D Toimii myös imettäessä siinä alussa jos tissit on rikki tms.
 
Tissikipu on historiaan, ah ❤ Välillä arkailee vähän, mutta ei mitenkään ärsyttävästi. Jatkuvan pissahädän olen saanut ja pidätys kyky yhtäkkiä täysin nollissa. Eikä raskaushormonia pitäisi enään veressä olla.... aggh....naisena olo välillä niin argh!!


Aina joku pienikin oire, niin tulee mitä jos olo.... ja se on raivostuttavaa!
 
Muokattu viimeksi:
Mulla oli kemiallinen raskaus viime kierrossa ja yllättävän hitaasti oireet katosivat! Esim. Rintoihin tulleet uudet näppylät ja "juonteet" ei ole kadonneet ollenkaan eli tässä kierrossa en voi niitten perusteella sanoa mitään. Samoin vatsaturvotus tuntui jääneen osittain päälle vielä tähän seuraavaankin kiertoon..

Eikai sulla Charm ole virtsatietulehdusta? Vai oisko jo uusi raskaus mahdollinen? :)
 
Tänään kättärillä antamassa viimeiset näytteet ja hcg vihdoin negatiivinen. Taitaa kropassa vaan aineenvaihdunta jyllää ja siksi pissattaa yms! Kätilö käski lopettaa terot ja jatkaa yrittämistä :) Toiveikas olo!
 
Mulla on ollut mahan juilimista yli viikon, tänään kp 23/31. Suojaamatonta seksiä kp 13 ja kp 15 useamman kerran, jälkiehkäisyn otin kp 17. Saattaa olla, että ovulaatio ehti jo tulla ennen pilleriä, sittenhän se ei enää auta. Mahan juiliminen on ollut myös aikaisempien raskauksien oire, alkanut ennen aina odotettuja menkkoja. Mahassa on nytkin kovin erilaisia tuntemuksia kuin normaalisti, esimerkiksi salilla ei tuntunut hyvältä ottaa vatsaonteloon painetta tai tehdä mitään keskivartaloa täräyttävää, kun alamaha tuntuu jotenkin ahtaalta. Että jännän äärellä täällä.
 
Charm laskin kp 1 siitä kun km vuoto alkoi kunnolla. Ovulaatiota en saanu pongattua. . Eka kierto oli 34 päivää ja sitten alkoi uusi kierto. Km jälkeen ekat menkat oli tosi runsaat! Nyt meneillään kp 19 (dpo 3) tätä toista yk:tä km jälkeen. Ovis oli paljon selkeämpi kuin normaalisti ja sain liuskaankin selkee ovis plussan! :)

Nyt sitten taas jännäilemään pariksi viikkoa! Oon kuullut että monet plussaa heti ekojen menkkojen jälkeisessä kierrossa uudestaan! Hope so!

Millä mallilla sinulla kierto?
 
Mulla on aika mielenkiintoiset paikat tämän kierron kanssa. Eli km vuoto (kp1) oli 27.11 ja loppui 3.12 (kp7). No tämän jälkeen vuoto alkoi taas runsaana 9.12(kp13) ja loppui 11.12 (kp15). Ja nyt tämän kierroslaskennan mukaan menossa kp37/26, eikä mitään tuttua menkkoihin viittaavaa ole ollut. Törmäsin kuitenkin toisenlaiseen laskutapaan kp:n suhteen, eli laskettaisiin ensimmäisestä vuodottomasta päivästä se kp1. Tämä lasku tapa sopisi mulle todella hyvin, mitä osaan tulkita kroppaani kp:n mukaan. Ovulaatiolaskuri antoi päivät, ja niinä päivinä tosiaa oli ovis tuntemuksia ja himotti hullunlailla Eli tämän toisen laskentatavan mukaan olisi menossa kp 23/26. Oireita on vaikka ja mitä!
Lauantaina 27.12 munasarjan kohdalta vihloi todella kipeästi, ja muutenkin viilteli häpykummulla.Tissit kipeytyivät sunnuntaina 28.12. Alkoi nännien arkuudella, päivä päivältä kipu on kovempaa ja maitorauhaset ovat kamalan turvoksissa ja tissit turvonneet ja muhkuraiset. Viiltelyä rinnoissa myös. Ruokaa uppoaa paljon enemmän, kuin yleensä ja ruokahalu on suuri. Ala vatsalla on kaikenlaista tunnetta painontunteesta poltteluun. Ja järjetön itku herkkyys on iskenyt. Valkovuotoakin tulee nyt ihan kiitettävästi tai tullut jo viimeisen viikon(taitaa olla menkat kaukana, nimittäin sillon täysin kuivaa aina) Tänään huomasin saunassa samaa nännien vihlontaa löylyissä, niin alkoi tämä mitä jos fiilistely. Kaikki raskausoireet yms loppui melkein seinään km vuodon loputtua ja olo oli sen jälkeen normaali, joten tuskin tuntemukset km liittyy. Nythän mulla on teroton ja km jälkeinen kierros, joten voihan olla, että kroppa on tälläinen xtra herkkä nyt ennen kuukautisia. Oli miten oli, toivottavasti tulisi ne kuukautiset pian tai olisin raskaana (mitä kyllä epäilen vahvasti, mutta silti on tämä mitä jos). Rasittavaa olla näin pihalla omasta kropasta. Ja haluan mun omat EI kipeät rinnat takaisin

Sabetti, toivottavasti saisit plussaa, kunhan piina viikot ovat ohi ❤
 
Kuulostaa kyllä jännittävälle sun tilanne! :) en oo kuullutkaan tollasta tapaa laskea kiertoa, mutta lupaavalta kuulostaa molemmilla tavoilla kun ei menkkoja sulla kuulu. Toivottavasti ois plussa, kyllähän niitäkin kuulee ettei tule yksiäkään menkkoja väliin. Peukut pystyssä meille molemmille! :)
 
Takaisin
Top