Raskaanako?

Hei!

Yksi untuvikko liittyis keskusteluun. Meillä siis yritystä ollut heinäkuusta saakka ja pettymys ollut suuri aina kun ne menkat alkaa.. :sad001
Ja ensimmäistä siis yritetään.
Nyt kuitenkin maanantaista saakka ollut alamaha turvoksissa, rinnat erittäin kipeät ja pinkeät, alamahassa hirveää juilintaa välillä.. hillitön väsy, jano ja nälkä.. ja kylmä koko ajan!
Välillä iskee tämä entä jos nyt- olo ja sitten taas että sä vaan kuvittelet.. vähän on sekavat ajatukset.. nyt menossa kp 23. Eli ens ma tai ti pitäis menkkojen alkaa.. onko muilla ollu samoja oireita?
 
Sazu oothan mukana raskaaksi 2015 keskustelussa? Tule ihmeessä sinne kuumeilemaan.

Itse voin sen verran sanoo että on oikeita raskausoireita kyllä ja samoja on itselläkin ollu, mutta ovatkin ollu kuviteltuja. Pää kylmänä ja testiä sitten kun täti myöhässä :) se on mun neuvo
 
Hei! Olin mukana keskustelun alkupäässä ja menkat olleet TODELLA epäsäännölliset.. Johtunee endometrioosista.. Sit vähän alko tympii ku ei mitään hajua millon ovis.. Mutta tänään tuli semmonen jänskä tunne ja tein testin..
ImageUploadedByVau Foorumi1423506282.737042.jpg


Varasin gynellekin ajan et ottais selkoo et missä mättää mut nyt näemmä saakin jännittää ihan eristä syystä!
 
Moikka!

Mulla menee hermot ihan juuri...On kp 37/28-32 menossa, oireita on, menkkoja ei kuulu eikä näy ja varsinkin nännit ovat julmetun kipeät/kosketusarat/suihkussa sattuu, MUTTA testit ovat negaa... :banghead: Haaveilen pikkuisesta, mutta ei kai tässä auta kun vielä odottaa ja testata joku pv uusiksi...pelottaa vaan kovasti kun on km:kin takana...
Toivottavasti minullakin tulisi tuollaista jänskäämisen aihetta kuin sinulle Siira :Heartpink
 
Hei ensikertalainen kirjoittelee. Onko muilla ollut samanlaista oireita ja että nega ois sitten jossain vaiheessa kuitenkin plussaks muuttunu? itsellä ollut nyt viikon ajan päivittäin kuvottavaa oloa, väsymystä/ voimaton olo, nippailua ala mahassa, jotkut hajut tekevät oksennusrefleksin ja tuntuu että ainainen nälkä mutta mitään ei tee mieli välttämättä syödä. Nyt menossa kp21/28 mutta edelliset menkat oli enemmänkin tiputtelua kun normaalisti 1-2 ensimmäistä päivää tulee iha tulvimalla. Pari negaa oon testannu vaikka aika voimakkaasti tuntuis raskauden oireita olevan. Miehekkeen kanssa ollut puhetta että tulee jos on tullakseen mutta ei olla otettu mitään paineita olla asian suhteen otettu?
 
Hei, en yhtään tiedä auttaako tämä asiaan, mutta jostakin luin ihan tosissaan, että omenviinietikka vois auttaa raskaaksi tulemista. http://www.vauva.fi/keskustelu/787983/ketju/meilla_kannatti_kylla_kokeilla

tuossapa olikin se linkki! =)
Ei tuosta varmaan ainakaan haittaa ole.

Lisäksi yksi ystäväni yritti pitkään lasta, monta vuotta, ja vasta kun jätti pois gluteenin ruokavaliostaan, niin tärppäsi.
Tuosta voi varmasti olla montaa mieltä, mutta ei maksa kauheasti yrittää, vai mitä?! =)

Tsemppiä kaikille ja hyvää kesää!
 
Hei kaikki taas. Mulla on menossa kp 36/31 ja menkkoja ei kuulu... aamulla ajattelin tehdä testin. Pientä jomottelua on kyllä mahassa ollut, mutta tisseissä ei mitään tuntemuksia. Ei kyllä koskaan ole kierto näin pahasti venähtänyt. Katotaan miten käy, hedelmällisinä päivinä käytettiin kumia.
 
Helmiina: viivanpaikka tai epäonnistunut testi. Plussaviivassa on tuota samaa punertavaa väriä kuin kontrolliviivassakin. Kannattaa tehdä uutta testiä myöhemmin jos ei menkkoja kuulu :) Foorumilla on kuumeiluklubi osiossa sekä raskaaksi 2015 että plussa vai ei -osiot. Tule sinne mukaan kuumeilemaan :) tällä puolella taitaa olla hiljaista :)
 
Taitaa olla hiljentynyt tämä keskustelu mutta nyt vaan tuntuu että haluan jonnekkin avautua näistä fiiliksistä nyt :joyful:

Plussasin 8/-15 mutta varhaisultrassa paljastui tuulimuna, lääkkeellinen tyhjennys tehtiin 11.9 eli nelisen viikkoa sitten. Raskaustesti haaleni negaksi (no ehkä juuri ja juuri viivanpaikaksi) noin kolmessa viikossa, sen jälkeen en ole r-testiä enää tehnytkään. Ovistestin tein ihan huvikseni noin kaksi viikkoa tyhjennyksestä ja se antoi vahvat viivat mutta ajattelin sen tietty johtuvan siitä että testi reagoi elimistössä yhä olleeseen raskaushormooniin. Sekstailut aloitettiin noihin aikoihin uudestaan kun tyhjennysvuotokin loppui.

Tällä viikolla olen testaillut ovulaatiota mutta negaa antaa testit vaan, tietty kiertohan voi olla ihan hyrskyn-myrskyn-sekaisin pitkäänkin lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen. Torstaina sitten, eli toissapäivänä, alkoi mahassa tuntua selkeitä menkkakipuja ja olin oikeastaan ihan tyytyväinen että menkat alkaa niinkin nopeasti tm:n jälkeen. Paperiin tuli rusehtavia ja vaaleanpunaisia veriviiruja vessareissulla, eilen perjantaina tuli rusehtava läiskä pikkuhousunsuojaankin. Kunnon vuoto ei vaan ole alkanut. Menkkakipua ei sen torstain jälkeen ole ollut myöskään. Tänään myös vessareissulla rusehtava rihma bongattu paperista.

Koskaan ennen ei ole kuukautiset alkaneet näin että useampana päivänä tulee pikkutuhrua, vaan aina on hanat auenneet heti tai viimeistään seuraavana aamuna kunnolla. Toki, niin kuin jo kirjoitinkin, kierto voi olla vaan vielä niin sekaisin tyhjennyksen jäljiltä.. MUTTA mitä jos tuhrut ja kivut johtuukin alkion kiinnittymisestä? Kahdesta alkaneesta raskaudesta on molemmista ollut ensioireena menkkakivut. Ja jos oikein hyvällä tahdolla miettii niin on kyllä rinnatkin vähän arkoina :p Niin, pitää tietty vaan odotella että pystyy testiä tekemään, mutta onhan tämä spekulointi ja jännitys vaan niin ihanan hykerryttävää!!

Periaatteessa tiedän että raskautuminen jo nyt on aika epätodennäköistä, mutta tunnetustihan vauvakuume vie voiton maalaisjärjestä :grin Tuskinpa tuota vuodatusta jaksaa kukaan edes lukea mutta minulle oli tärkeää saada purkaa tuntoja. Ehkä ensi viikolla uskallan jo ihan vähäsen kokeilla raskaustestiä, hih :love2
 
Täällä yksi aloittelija. Ja jaksoin kyllä lukea avautumisesi Avvi... Kuulostaa jotenkin tutulta tuo että jokaisesta pienestä ja isommasta oireesta on heti hirveän ristiriitaiset tunteet, toisaalta toivo herää ja toisaalta pelkää pettymystä. Itsellä kiertopv 22 ja ensimmäinen kierto ilman ehkäisyä ja nyt jo haikailen, että olisiko tämä lisääntynyt virtsaamistarve, ajoittaiset pahoinvoinnit jne raskausoireita vaikka järkikin sen sanoo, että vaikka olisi käynyt satumainen flaksi ja olisin heti ekalla yrittämällä paukahtanut paksuksi niin tuskinpa vielä mitään oireita olisi.

Itse olen vähän jälkeen jäänyt ovistestien kanssa ja aloitin ne vasta maanantaina, mutta negatiivisia kaikki. Kierto on ennen mulla ollut 30-35 pv mutta kesällä (heinäkuussa) poistatin kierukan, jonka jälkeen ei ole vielä kahta samanlaista kiertoa ollut (pituudeltaan)...

Ahdistavaa toisaalta tämä toivominen ja sitten taas saa pettyä...
 
Auttakaa nyt sit muakin te kokeneemmat.. :) mulla oli menkat 6.10 ja päättyivät 10. päivä.. sen jälkeen on ollut rinnat turvoksissa, mutta nänneissä ei ole arkuutta, kuvottavaa oloa. Olen myös lopettanut tupakoinnin noin. 2 kk sitten ja noin viikko sitten spreijasin yhden korin ja vielä eilen haistoin spray maalin hajun vaikka siittä on jo viikko aikaa! Hajuaisti on siis herkistynyt ( en tiedä johtuuko se tupakoinnin lopettamisesta) on ollut huimausta ja pään särkyä.. Vatsaa vihloo jonain päivänä niin paljon, että pitää mennä kaksin kerroin ja toisina päivinä ei ollenkaan. Vatsassa tuntuu *ilmakupla * navan yläpuolella ( en tiedä mitä kuvitelmaa lie xD ) Tänään huomasin rinnoissa pieniä punaisia näppylöitä joita on noin. 6kpl ja kutiavat todella paljon !! Myös finnejä on ilmaantunut hiusrajaan ja leukaan (finnejä ei ole ollu sitten teiniajan) enkä ole syönyt mitään mistä niitä voisi syntyä.. Alan olemaan niin epätoivoinen koska niin monta negaa takana ja pelkään, että tämä on vain mun hullua mielikuvitusta.. Oon myös diabeetikko ja huono olo on yleensä johtunut korkeista sokereista, mutta nyt sokeritkin ovat olleet hyvä arvoisia. Paino on myös noussut 3viikon sisään n. 3 kiloa..
 
Takaisin
Top