Raskaaksi 2014

Azalea ei tarvinnut kuvaa avata kun puhelimellakin näkyi viivaa! Sormet ja varpaat pystyssä että pysyy ja vahvistuu :)

Bartender onnea! Ihanaa että kun aamulla tulee tänne, niin heti positiivinen vire! :)

On. Ei vieläkään ole hanat auennut! Oon ollu kyllä harmissaan ja v*tuttanu koko viikonlopun. Onneksi ei olla oltu kotona.
 
Azalea, onnea haamusta! Ja Bartenderillä oli selvääkin selvä viesti testissä. :)

Muurahainen ja muut viivan vahvistumista odottelevat: kirjoittelin tuolla jossain aiemmin, että tosiaan jenkkilässä usein tekevät testin sekä FMU että SMU eli first morning urea ja second morning urea. Jossain jopa väitettiin, että SMU:sta saisi vahvemman viivan kun se on kyseisen päivän hcg-arvo, mutta en ole löytänyt väitteelle vielä tukea. JOku taas vannoi illan viimeisen virtsan nimeen.

Omaa napaa: dpo10, menkat saisi alkaa AIKAISINTAAN tänään illalla. Toivon punaisen vuodon alkavan kuitenkin vasta tiistaina. Plussa tietenkin olisi vieläkin toivotumpi, mutta harmillisen tutut menkkatuntemukset piipahtavat alavatsassa ajoittain.
 
freyja nautihan raskaudesta ei tuota oloa turhaan tule :) oireet kyl voi rajottaa jos yltyy pahoiks mut yritä nauttia parhaasi mukaan inshaAllah :)

täällä joku iha super onnen tunne ja innostus et vois olla ku duracell pupu täällä kotona. 7+4 laskettuun 4+4 täysiaikasuuteen, mä maltan tuskin oottaa, ukkoki jo melkei nauro mulle ku mä vaa hymyilen ku naantalin aurinko ja oon et kohta on aika ja silitän vatsaa. hänki silitteli sit vatsaa ja oli et taitaapi tulla iso tyttö siis vahva ja pitkä ku kokeilemalla vatsanpäältä ukkoki pystyy sanomaa suoraa mikä on missäki ja pää on tosi alhaalla joten tilaa ei todellakaan ole mihinkää enää, pientä pepun ja jalan liikuttelua ja nyrkkeilyä sekä hikka ja puskeminen on ne mitä neiti harrastaa.
anteeks et hehkutan täällä tätä nyt mut on vaa sellai über super innoissaa oleva ja onnellinen olo...jännittää ja oon niin malttamaton.
 
Taustailija toivottaa paljon onnea plussista!! Ja muille voittomieltä, kyllä se sieltä tulee! Plussatuulta puuh :talk017
Azalea i feel you! Sulla on astetta parempi, tääl yks aivan hailura roskishaamu herkässä testissä ja muuten negaa, tänään olis pullean ladyn laulupäivä mutta ei kuulu vielä.. ja raskausoireita on ollu olevinaan viikon, mutta kai sen pitäis näkyä jo jos olis?

Niin ja pkk, mulla oli tällä kertaa ekaa kertaa ikinä kunnon etomiset oviksesta, joten nähtävästi on mahdollista! Muuten en kans ollu kipeenä.
 
Muokattu viimeksi:
Oi ihanaa, onnea plussista :Heartred :)

mulla loppui eilen dpo 6 kunniaksi se tuhruttaminen , jos tässä sittenkin olis jotain toivoa ..

sannuinen, toi alkoholijuttu oli hyvä. Mulla on ollu paha tapa juoda viiniä vähän joka syystä mutta tässä kuussa en oo ottanu tippaakaan. Ja nyt sille tuli siis hyvä vahvistus :)
 
Heippa naiset!

Ihan ensimmäisen onnittelut plussista! :)

Välillä oon käyny lukemassa teidän rustauksia mutta hyvin oon pystynyt pysymään pois täältä ja keksitty kaiken näköstä muuta tekemistä..
Tulinpa vaan kertomaan että edelleenkään ei ole menkat alkaneet ja testit näyttää negaa.. Luultavasti en oo siis ovuloinutkaan. Nyt siis kp 28-39 dpo 17-20 jos se ovis on ollut.. Ottaa päähän että ne menkat ei ala jotta pääsis uuteen kiertoon.
Kuinka pitkiks kierto voi venyä jos ei ovuloi?
Vai täytyykö käydä lääkärin pakeilla että sais jotain droppeja jolla käynnistyis?
 
Onnea plussista ja azalealle puhaltelen vielä viivojen vahvistumisia! :Heartred

Täällä olis menossa 6+2, oon saanu olla suht oireettomana tähän aamuun asti. Ensin tuli huono olo kun en ollu ehtiny syödä aamupalaa, söin aamupalan ja nyt oksettaa. :sad001 :D
 
Onnea plussista bartender ja Azalea! :Heartred

Ihanaa Gatusa kuulla sieltä hyviä kuulumisia! Tuli oikein itsellekin mahtava fiilis sun puolesta :)

pikkukakkosen posti, mulle tulee myös aina etova/huono olo heti oviksen jälkeen.

Freyja ja mimi, koittakaa nauttia niistä oloistanne vaikka kurjaa onkin. Syy on ainakin hyvä :wink :Heartred

Nuuhku, on siellä nyt vaan kumma tilanne! Veikkaan että sulla tosiaan oli viime kierrossa varhainen km/kemiallinen ja siksi ovis ja menkat antaa oottaa itseään. Ootko neuvolaan/lääkäriin ollu yhteydessä? Sähän sait niitä haamujakin niin siellä voisivat olla kiinnostuneita sun tilanteesta!

Napaa: Täällä on ollut lemmekäs viikonloppu :Heartred Ovikseen luultavasti vielä viikko, mutta hyvähän se on silti harjoitella :wink Mieskin on ollut kumman innostunut flunssasta huolimatta :grin Ollaan toisiamme vietelty vuorotellen :grin

Tässä muuten hyvä vinkki perus liukkarin tilalle: kookosöljy! Ei ole vaaraksi siimahännille ja toimii hyvin :wink Käytän sitä muutenkin iholle (mikään muu esim. apteekin rasvat ei tehoa tarpeeksi mun ihoon). Voi käyttää myös molempien lämmittelyyn hierontaöljynä :wink
 
Muokattu viimeksi:
Larissa mä oon päätynyt ihan samaan lopputulokseen että se ensimmäinen vuoto joka alkoi tuhrulla sillon 17.9 ois ollu valemenkat ja sit tää vuoto joka alkoi 29.9 (jolloi Tein myös sen haamun)ois ollu se keskenmeno vuoto. Ja jos siitä 29.9 alkavasta vuodosta laskee niin nyt ois kp 28 eli normaalin rajoissa vielä onneks! Ja toivon että nyt alkais vaan menkat :)
Joten jos nyt näin on että kp ois sen 28 niin ehkä vielä kuitenkin odottelen kp 31 että menkat alkais ennen kun soittelen mihinkään.. :)
 
Rentoa sunnuntaita ihanaiset naiset :Heartred

Onnea bartender digin tuloksesta ja azalealle toivon viivalle vahvistumista, kyllä siinä selkeästi viiva näkyy :)

Gatusa, toivotaan että pieni pysyisi vielä tovin yksiössään. Ei sieltä nyt niin kiire voi pois olla :) toivottavasti saat levättyä ja kerättyä voimia tulevaan :Heartpink

Freyja, yritähän nauttia raskaudesta :Heartred pahoinvointi/oksentelu ei ole se maailman ihanin asia mutta se on pientä jos sen pikkuisen saa syliinsä :love2

Täällä ollut ihanan stressitön viikonloppu! On siivottu, nähty ystäviä, syöty hyvää ruokaa jne.
Touhuiluja unohtamatta :Heartblue täytyy sanoa että kyllä se elämä hymyilee jälleen vaikka heinäkuussa olikin jo valmis vajoamaan maan alle :love2
 
larissa kiva kuulla että siellä on viikonloppu menny oikein mukavasti. :)

anskunen ihana kuulla että elämä siellä hymyilee, inshaAllah tulee lisää hymyilyn aihetta pian :) yritän levätä parhaani mukaan mut tuo neiti on vähä eri mieltä päivällä lepäämisestä ku minä näköjään. onneks ukko on päättän et hän tekee ruuan tänään, minä en tee kuulemma mitään muuta ku lepään, otti esikonki töihi tänää että saan vapaapäivän. nyt mä täällä vaa haukottelen sen ku kerkeän ja neiti nyrkkeilee. äsken jo luulin et yrittääks hän kääntyä toisinpäin vaikka on alhaalla eikä tilaa ol ku sellai muljahus tuntu tuolla mut sit ku kokeilin ni jalka tuntuu tutussa kohtaa ja peppu. :)
 
Viivan paikka ja negatiivinen testattu. Ei olis kannattanut. Ärsyttää oma olemus. Dpo 8 mut eihän tää nyt tarkoita edes mitään vielä.
 

Liitteet

  • 2014-10-26 13.10.03.png
    2014-10-26 13.10.03.png
    424.5 KB · Katsottu: 104
Takaisin
Top