Raskaaksi 2014

Mustikka, tiedän mitä tarkoitat ja noi pelot on ihan normaalia kokea ja käydä läpi. Itselle tulee välillä samanlaisia tunteita, oikein iskee tajuntaan se raaka todellisuus miten kaikki elämässä muuttuu, sitten kun meillekin joskus lapsi tulee. Ja silti halu saada lapsi on kova :grin Mutta se kaikki on normaalia. Ja kyllä te pärjäätte ja saatte suhteenkin hoidettua kunhan vain näette hieman vaivaa. Muutkin selviää, niin tekin :Heartred

Sent from my GT-S5360 using Vau Foorumi mobile app
 
Pahoittelut tädistä Larissa ja Aida Tiedän niin tuon tunteen kun menkat myöhässä ja täti ei tule kylään. Se on niin raastavaa! Onneksi selvyys tuli suuntaan tai toiseen :)

On: Saikkua sain sit loppuviikon ja antibioottikuurin vaikkei mitään syytä kipuihin varsinaisesti löytynyt. Hcg oli enää yksi :) Joten nyt ei auta odotella kuin seuraavaa tätiä kylään :D Kohtahan sitä voisi ehkä ovista odotella jos sellainen nyt keskenmenon jälkeen tulee.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
mustikka onnea digin tuloksesta :) iha ymmärrettävää tuollai pelko, se on osa sitä odotusta voisin sanoa, sitä alkaa tulee kaikki ajatukset mieleen niin hyvät ku huonotki ja tulee niitä pelkoja. sun ei tartte olla huolissas kyllä kaikki menee hyvin ja jos kerran avioliitto on onnellinen ja vakaalla pohjalla niin eikhän se samana pysy, kunha mies on mukana odotuksessa ja lapsen hoidossa ni ei pitäs olla ongelmia, teette siitäki yhteisen jutun kuule. välil löhöilette pikkusen kans sängyllä ja juttelette hänen kans jne. kyllä se siitä. tiäkkö itellä välillä samankaltaisia pelkoja oman miehen suhteen. tätä lasta on toivottu ja yritetty kauan mut mulla ongelmana on tuo miehen käytös.

aida pahoittelut menkoista minä ku toivoin että oisit plussannu siellä matkalla...

on: eipä ihmeitä rv 18+3 menossa ja järkyttävä väsymys päällä, voisin nukkua 24/7 ilman ongelmia.
 
mustikalle onnea digistä :) samoja tuntemuksia oli mullaki ku esikoisesta plussasin.me ollaan oltu 12v yhessä ja kyllä laps on syventäny meitä entisestään,vaikka yhteinen aika on välillä kortilla.

pahoittelut muuten negoista ja menkoista :sad001
 
Voisikohan joku selittää mulle ne "nippailut"....? Tänään ollut muutaman kerran sellai harvakseen sellasia vihlasuja tossa ihanihan alavatsalla vasemmalla puolen.....


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mustikka Onnittelut digistä :Heartred Kuten muut jo aiemmin sano,ihan normaaleja tuntemuksia.Välillä hirvittää todella vaikka niin haluttu vauva onkin.Ei auta miettiä liikaa,asiat selviää ja menee kyllä omalla painollaan :)

Fiamma Nippailut on juurikin noita sun tuntemuksia,epämääräsiä vihlasuja :) Tai vähän kun joku nipistäis.
 
Nipistäis sisäpuolelta ikäänkuin.... o_O onkohan mulla mukamas nyt sit vast ovis tulossa, vai mitä ihmettä... Täytyy varmaan ihan oman pään takia tilaa ovistestejä...
Tai sit on menkat tekemässä tuloaan... :/

Mustikalle tsempit noiden ajatusten kans, itte olen ne kaks kertaa käynyt läpi. Kyllä se hyvin menee kun sitä yhdessä lähtee tekemään! :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Muokattu viimeksi:
Fiamma, mikä kp sinulla on menossa? Itselläni oli sellaisia repäisykipuja ennen plussaa. Eli esim sohvalta noustessa viilsi alamahaa yhdestä kohdasta todella kovaa. Tutkin jo netistä, jos minulla olisi umppari tulehtunut tai jotain muuta vakavaa. Plussan jälkeen oire oli tietenkin jo ihan looginen, mutta kun oli ensimmäinen raskaus, en osannut heti yhdistää. :) plussaa siis sinnekin!

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Omat nipistelyt alkoivat noin kp21-23. Mahdoton tietenkin sanoa, ovatko sinun nipistelyt samoja. Kiinnittyminen voisi olla myös kyseessä. Tai sitten joku ihan muu syy. :)

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Mulla on nyt sellainen olo, että tänään on pakko nostaa kissa pöydälle ja käydä miehen kanssa keskustelua yrittämisen aloituksesta. Pakko saada vähän selvyyttä että milloin se alkaisi, jaksaisi paremmin odottaa...

Sent from my GT-S5360 using Vau Foorumi mobile app
 
Tsemppiä Larissa! Hyvä puhua asiasta ja mistä sitä tietää vaikka ukko olisikin täysin valmis hommaan (:


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Kiitti h-han :) Veikkaan ettei vielä ole, mutta alkaa pää levitä, jos en saa tietää, että kuinka kauan pitää suunnilleen odotella... Jännittää vaan hitosti aloittaa tota keskustelua. En haluaisi, että miehelle tulee painostettu olo.
 
Mustikka,kyllä se todellisuus varmaan paljon ajatuksia nostattaa,kun tajuaa,että elämä muuttuu täysin.Jos tajuaa :D Mie olin ilmeisesti 19veenä niin pentu,etten osannut hirvitellä.Eikä tullu mieleenkään kysellä onko poikakaverilla mitään paniikkeja (oli toki) Me kyllä ekan kanssa vielä rundattiin aika hurjasti,vauva kopassa ja kylillä.Nyt kun mietin niin voi herranjestas sentään!!!!Paljon on muuttunut 22 vuodessa :wink

Gatusa,samahan se mulla on ,että ainoa "jännitys momentti" on miehen käytös.Ei sitä osaa selittää.
No,oma ukko ollut kyllä ihmeen rauhallinen,aloitti röökaamisenkin taas vaikka monta kk jo kitkutti purkalla ja sähkötupakilla.Mie en jaksa enää reagoida,en tukee,en motkottaa.

Larissalle tsemppii miehen taivutteluun :)
Täytyy myöntää,että mä en oo ikinä tajunnut,missä välissä ihmiset sen kortongin sutii paikoilleen,kas kun on ollut niin kihkeää menoo ettei oo ehtiny.Paitsi nykyään ehtis rullailla vaikka paketillisen,ja päällekkäin,niin on loimu laantunu :D
 
Mustikka: ihan normaalia. Kuuluu raskauteen. Elimistö valmistautuu koko raskauden ajan siihen elämään vauvan kanssa. Tuleva äiti on sitten hyväksyny muutoksen kun lapsi syntyy ja äidin vaistot toimii luonnostaan samoin miehellä isänvaistot. Suotta olet huolissas. Lapsi ei rajoita tekemästä/reissaamasta juuri mitään. Ainoo mitä se vähän rajoittaa on se kahdenkeskinen aika ja mahdollisesti yöunia :) mutta jos on suvun/ystävien tukea ympärillä niin ei siin ongelmaa varmaan tuu jos osaa ne tuet käyttää hyödyks. Ja ainaki meil on 4h kerhon tytöt mahdollista saada hoito kaveriks jos haluaa jossai käydä päivänaikana kahdestaan. Pientä maksua vastaan tietenki. Ja onhan niitä muitaki tahoja. Yksin ei tarvii jäädä. Nytki ollaan muksun kans 3v lähössä metsään eräretkelle. Muksu oli 1,5v ku vaellettiin saanatunturin huipulle. Ja mökissä asuttiin mihin ei tullu vettä ku järvestä. Juomavesi piti hakea itse muualta ja huippuloma oli! :)

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
On. Menkat taitaa alkaa uudelleen. Kaks kunnon kirkasta limaklönttiä tippu vessanpönttöön ja pyyhkiessä kans. Alavatsaa jomottaa. Ovis nega testattu.

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Takaisin
Top